Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12202)
Eveliina Talvitie, Kävin vaan uimassa, sikso
Väkivaltainen mies ja kaksi naista, rockbändiä ja Baltian maita.
Yritin tosissani lukea, mutta ei lähtenut imuun. Sekava, huonosti kirjoitettu, vaikka aihe, lähisuhdeväkivalta, oli mielenkiintoinen. Harmi. Luen valtavasti, pari kirjaa viikossa, mutta harvoin jätän kesken mitään, tämän jätin.
Ursula Le Guinin Maameren tarinat. Joskus on hauska lukea myös hyviä nuortenkirjoja. Toisinaan innostumme koko perhe lukemaan samaa kirjaa.
Mulla on Eerika..se on niin surullinen ja koskettava, jotta piti laittaa kirjan lukeminen tauolle…jatkan tässä joku päivä.
Lukutoukka kirjoitti:
Mulla on Eerika..se on niin surullinen ja koskettava, jotta piti laittaa kirjan lukeminen tauolle…jatkan tässä joku päivä.
Tätä en kyllä pystyisi lukemaan, itkin jo aina kun luin uutisia aiheesta.
Markus Lehtipuu: Poissa
Suosittelen lämpimästi! Alku on vähän tylsä mutta sitten alkaa tapahtua. Itse ostin suoraan kustantajalta eikä maksanut paljoa.
Hunter Bidenin Kauniita asioita. Lopumetreillä menossa, vaikuttaa aika rehelliseltä kuvaukselta.
Liha(s) kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi! Alku on vähän tylsä mutta sitten alkaa tapahtua. Itse ostin suoraan kustantajalta eikä maksanut paljoa.
Minäkin pidin tästä kirjasta :-)
Poissa-romaanille komppaus täältäkin!
Liha(s) kirjoitti:
Siis mikä kustantaja... Mistä tämän saa? Kirjastossa olisi ollut, mutta se on lainassa, ja Suomalaisessa kirjakaupassa ei teosta edes tunnettu.
Administrator kirjoitti:
Liha(s) kirjoitti:
Siis mikä kustantaja... Mistä tämän saa? Kirjastossa olisi ollut, mutta se on lainassa, ja Suomalaisessa kirjakaupassa ei teosta edes tunnettu.
Postikuluineen näytti olevan 15 euroa: https://matkaopas.com/tuote/poissa-romaani/
Liha(s) kirjoitti:
Administrator kirjoitti:
Liha(s) kirjoitti:
Postikuluineen näytti olevan 15 euroa: https://matkaopas.com/tuote/poissa-romaani/
Kiitos!
Röyhkän Maan korvessa kulkevi. Tämä on ehkä seitsemäs Kaukoni.
Tasavarmaa kerrontaa. Toinen maailmansota, luonto, Saksalaiset, Lappi - paljon samaa kuin Kahdessa auringossa, joka oli muistaakseni Finlandia - ehdokas.
Röyhkä seisoo kirjailijana vakaasti omillaan - itsekin luin pari ensimmäistä artistipersoonan läpi. En enää.
25 sivua jäjellä. Tunnen olleeni suomalaisessa metsässä kylmissäni. Mieskuvaus väkevää ja uskottavaa, naishahmot ei niinkään, mutta tämä sama teemahan läpäisee koko tuotantonsa - myös laululyriikan. Ihan semikiva teos tähän asti.
Heikki Turusen Simpauttaja on luvussa. Todella mieleisiin kirjoihin haluan palata uudestaan. Tämän luin edellisen kerran n. 15 vuotta sitten. Palkittiin aikanaan parhaana esikoiskirjana. Tästä tehtiin hieno tv-elokuvakin. Paljon sanontoja on jäänyt elämään Simpauttajasta ja niitä on suvussamme viljelty usein. Lapseni oli joutunut kuulemaan niitä ja kun yläasteella piti tehdä kirjaesitelmä, hän valitsi Simpauttajan. Tykästyi siihen ikihyviksi ja sai esitelmästään hyvän arvosanan.
Mark Haddon - Harmin paikka
Ihan ok iltalukemista sängyssä.
Luin tietokoneelle Kalevi Kalemaan Raoul Palmgren -elämäkerran. Se oli vähän huonokuntoinen, joten OCR-tekstissä on paljon virheitä. On pakko lukea se, kun en halua jättää siihen virheitä.
On se ollut aika touhua tuo marxilainen politiikka, ei vähintään 1930-luvulla.
Marian Keyes: Aikuiset ihmiset
Taattua Keyesiä. Hahmokavalkadi vaikuttaa herkulliselta, vaikken ole alkua pidemmällä.
Theo Fleury - kovaa peliä