Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12471)
Jan Sundell: Hippokrateen soturi. Dr. Body kirjoittaa asiaa treenaamisesta, ravinnosta ja puhuu lääketieteen puolesta.
Aloitin Aapisen 80-luvulla, vieläkin kesken.
Eckhart Tolle läsnäolon voima
Dodie Smithin Linnanneidon lokikirja
Sara Blaedel: Nimimerkki prinsessa. Tanskalainen dekkarisarja, ihan lupaavalta vaikuttaa.
Ei kirja, vaan kirjasarja: huhtikuussa ilmestymässa oleva Emelie Scheppin Jana Berzelius-sarjan 6. osa Yhdeksän elämää/Nio liv hakusessa. Taidan tilata Adista ruotsiksi, kun en malta odottaa... tai voihan se löytyä jo kirjastoistakin ruotsiksi?
Vierailija kirjoitti:
Sara Blaedel: Nimimerkki prinsessa. Tanskalainen dekkarisarja, ihan lupaavalta vaikuttaa.
Olen kuukkut puhuttavan, täytyypä tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuukkut puhuttavan, täytyypä tutustua.
*kuullut
Heidi Mäkinen; Ei saa mennä ulos saunaiholla
Delia Owens; Suon villi laulu
Candice Carty-Williams, Queenie
Jamaikalaisen mustan tytön sekoilua Lontoon miesmaailmassa. Odotin paljon, mutta petyin. Hehkutettu kirja, mutta ei minun makuuni. Rotuasiaa ja mielenterveyden järkkymistä, seksisekoilua ja kavereille tekstailua koko työpäivän, se ei riitä kantamaan kirjaksi asti.
Anni Kytömäki: Margarita. En pidä ollenkaan, mutta luen kait väkisinkin loppuun. Ei minun mielestäni olisi ansainnut Finlandia palkintoa kirjallisilla arvoillaan, mutta onhan ah! niin muodikkaan vihreä.
Chuck Palahniuk : The Invention of Sound
Vierailija kirjoitti:
Anni Kytömäki: Margarita. En pidä ollenkaan, mutta luen kait väkisinkin loppuun. Ei minun mielestäni olisi ansainnut Finlandia palkintoa kirjallisilla arvoillaan, mutta onhan ah! niin muodikkaan vihreä.
Täysin samaa mieltä! Anne Vuori-Kemilän Mustaa jäätä olisi ansainnut Finlandian, siinä oli imua ja juonta ja monitasoisuutta! Väkisin ja hyppimällä minäkin sain Margaritan luettua.
Käyttäjä37871 kirjoitti:
Juhani Karila: Pienen hauen pyydystys
Kuuntelin tämän juuri loppuun. Piti imussaan. Hauskan erilainen.
Nyt aloitin Joonatan Tolan Punaisen planeetan.
Kauko Röyhkeä Lapsosen tie, juuri luin Antti Heikkisen Mummon ja Ilkka Remeksen uusimman. Tykkään kaikista.
Yöllä sain loppuun Harriet Tycen Veriappelsiinin.
Ihan hyvä trilleri.
Kate Quinnin Metsästäjätär.
Hänen eka kirjansa Koodinimi Alice oli hyvä joten lainasin tämänkin.
Vasta ihan alussa mutta vetävä juoni.