Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12467)
Sherlock Holmes vs. Cthulhu: The Adventure of the Deadly Dimensions. Kiehtova crossover.
Clare Mcintosh: Minä näen sinut. Kuuntelen työmatkoilla puolitoista tuntia päivässä. Odotan jo että pääsen huomenna jatkamaan kuuntelua.
Raamatun läpiluku on työn alla. Ei vaan meinaa kiinnostaa riittävästi.
Nyt toisena lukemisena aloitin Homeroksen Odysseian.
Kesken tuossa jotain hyvinvointikirjoja myös.
Raamattu myöskin minulla sekä Mc Intoshin viisi mooseksen kirjaa, ei vaan millään meinaa jaksaa kahlata läpi.
onko suomalaiset todella noin tyhmiä ns "kirjailijat" muka julkaisevat ominaan . ego teko on kun ongelma jätettä ei osta. kirjastoille lopataan täyttä paskaa kun muka on pakko hankkia
Myrskyluodon Maija. Jotenkin lumoava kaikessa karuudessaan. En ole saanut aiemmin luettua kun olen mieltänyt jotenkin ankeaksi, mutta on ylittänyt kyllä odotukset.
Lindströmin Jarpan kirja. Kertoo vähän liiankin henk koht asioita kuten yökastelusta ja muista noloista tilanteista. En taida viitsiä lukea loppuun.
Iida Rauman Seksistä ja matematiikasta
Torey Hayden satutettu lapsi. Ennen vanhemmuutta luin paljon Haydenin kirjoja mutta nyt tuntuu liian vaikealta ja kirja jää kesken.
Minä ainakin aina kirjaa lukiessa kuvittelenoman näköiset henkilöt niihin vaikka kuinka kirjailijalla kirjan hahmoista kuvaukset.
Siksikin mieluummin lukee vähemmän ahdistavia kirjoja. Ei haluaisi ajatella maailmassa olevaa pahuutta.
Jääkaksoset - S. K. Tremayne
Linda Olssonin Kaikki hyvä sinussa
Susan Heikkisen "Pullopostia Seilin saarelta. Potilas numero 43"
Mielenkiintoista, mutta ehkä olisin ottanut mieluummin ihan varsinaisen tietokirjan. Tämä on vähän sellainen puolivälinratkaisu, ikään kuin dramatisoitu tietokirja. Ei siinä sinänsä mitään, mutta välillä on vaikea hahmottaa, mikä on kirjailijan mielikuvitusta. Varsinkin, kun kirjan ensin lukeneen puolison mukaan osa lähteisiin perustuvista tiedoistakin on aika epätarkkoja tai lähteet vähän epämääräisiä. Kirjailijan viestit, joissa kohdetta puhutellaan kuin jotain läheisempääkin ystävää, ovat musta pääosin turhia ja tuntuvat jopa kiusallisilta.
Paula Nivukoski, Mainingin varjo
Todella hyvä, kaunista kieltä ja vangitseva juoni. Elämän surullisuutta.
Joel Haahtela, Hengittämisen taito
Kaunista, lyyrista, kuten vain Haahtela osaa!
Aloitin juuri Tuomas Kyrön Kirjoitukonevarkaan.