Kommentit (12647)
Michael Egnor & Denyse Q'Leary: The Immortal Mind. Kirja, jossa neurokirurgian tohtori Michael Egnor lataa todisteita kuolemattoman mielen (=sielu, henki) olemassaolosta. Mielenkiintoinen kirja.
Rakas Eeva Kilpi - nämä juhlat jatkuvat vielä. Kirjoittanut Anna- Riikka Carlson. Tämä kirja kertoo Kilven elämästä, hän on tehnyt luonnon ja eläinsuojelun hyväksi arvokasta työtä.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisen keittiön salat
Voiko sanoa, että keittokirja on kesken? Harva varmaan lukee keittokirjaa kannesta kanteen. Vai lukeeko?
En sanoisi sanakirjastakaan, että se on minulla kesken, vaikka käytän sitä vain silloin tällöin eli tarkistan jonkin tietyn sanan merkityksen.
Sain juuri luettua sen Majakanvaloa ja tuoreen leivän tuoksua, oli ihan ok kirja ja aloitin heti perään Lucy Clarke : Yksi heistä.
Elizabeth B. White- Joanna Silwa: Huijarikreivitär.
Tositarina puolalaisesta juutalaisnaisesta joka tekeytyi kreivittäreksi ja onnistui pelastamaan monia keskitysleiristä.
Kiitos sinulle joka vinkkasit Anne Tylerin uusimmasta kirjasta! Laitoin heti varausjonoon kirjastoon.
Vierailija kirjoitti:
Camilla Greben Pimeyden polut.
On ollut kauan kirjaston varausjonossa, tänään hoksasin pikalainahyllyssä niin sain nopeammin luettavaksi. Kaikki Grebet olen lukenut.
Mulla on Greben Lemmikki. Kävin kirjastossa, asetuin mukavasti sohvalle, avasin kirjan ja tajusin lukeneeni sen joskus aiemmin. Menköön nyt toisen kerran kun ei muutakaan ole enkä muista kirjasta juuri mitään.
Miika Nousiainen: Ratakierros. Kertoo tarinaa keski-ikäisestä miehestä, joka lähtee treenaamaan tosissaan 400 metrin kilpajuoksumatkalle. Kertoo hyvin, miten kilpaurheilu vie omaan kuplaansa. Miten tavallinen pikku flunssa, jota lapsiperheessä pyörii, laskee nopeasti kuntoa. Tosi hauskasti kirjoitettu!
Monta kirjaa moni jääny kesken kun mielummin näprään puhelinta.
Tänään loppui Jojo Moyesin Yksinäisten sydänten talo ja alkoi Marian Keyesin Rachelin paluu.
Pidän muutaman kirjan verran taukoa dekkareista, ainakin siihen asti kun Rämön Tinna saapuu kirjastoon luettavakseni. (Olen varaussijalla jo alle sadan joukossa).
Monika Fagerholmin Eristystila. Vaikuttaa lupaavalta. Tykkään tästä tyylistä. Olen lukenut kaikki hänen suomennetut kirjansa. Osaisin ehkä tarpeeksi ruotsia alkuperäiskielellä lukemiseen, mutta taidan olla liian mukavuudenhaluinen.
Kari Enqvisin "Olemisen porteilla" olen sen vuosia sitten lukemut, mutta otin nyt yöpöydälle ja lueskelen aina välillä.
Viimeksi lukemani kirjat ovat Shakespearen "Juhannusyän uni" ja 1939 juljaistu Marconin elämänkerta.
t: nimim. Assburger
Sain vasta eilen tietää Sophie Kinsellan kuolemasta, kun luin tämän ketjun kommentteja. En ollut huomannut kuolinuutista joulukuussa. Kiitos tiedosta, vaikka järkytyinkin kuolinuutisesta.