Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisi selvitä miksi olen vielä lähemmäs 30 vuotiaanakin kokematon naisten kanssa...

Vierailija
07.08.2018 |

Kävin mittaamassa testosteroniarvot piruuttani. Kokonaistesto JA vapaa testo kummatkin alle viitearvojen. Epäilen , että tämän takia en uskalla lähestyä naisia edes kaatokännissä ja , jos kun olen joskus uskaltanut ei siitä ole tullut mitään. Ei-romanttisessa keskustelussa en ole ujo naisten seurassa lainkaan. Minua on kehuttu ulkonäötäni jopa komeaksi ja ehkä ainoastaan sen takia olen sentään yhdesti saanut seksiä. Uskon, että naiset aistivat tälläiset vaistoillaan ensisilmäyksellä

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Kiva jos selvisi, itselleni on oma naisettomuuteni täysin hämärän peitossa, testosteronista ei ole puutetta.

Vierailija
2/27 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla. Itsekkin veikkaan, että mulla on matalahkot testotasot kun en kehtaa lähestyä naisia. Lihasta olen silti pystynyt kasvattamaan salilla melkein 20kg vuosien aikana ja leuka on ihan hyvän kokoinen, mutta parta ei kasva. Muualla kehossa on kyllä karvaa. Kasvoista nuoren näköinen vaikka melkein 30v jo.

Itsekkään en ole ujo naisten seurassa ja juttu lentää, mutta en kehtaa iskeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla. Itsekkin veikkaan, että mulla on matalahkot testotasot kun en kehtaa lähestyä naisia. Lihasta olen silti pystynyt kasvattamaan salilla melkein 20kg vuosien aikana ja leuka on ihan hyvän kokoinen, mutta parta ei kasva. Muualla kehossa on kyllä karvaa. Kasvoista nuoren näköinen vaikka melkein 30v jo.

Kaikista hassuinta on, että olen helvetin karvainen vartaloltani ja parta kasvaa OK. Minunkin leuka on, jos ei  kovin isokokoinen niin ainakin selväpiirteinen. Veikkaan, että testot on tippuneet jostain syystä aikuisiällä. Ulkonäöstä päätellen sitä on joskus ollut.

Vierailija
4/27 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku ongelma häirintäsi kanssa?

Suurempi ongelma on kyllä pelkosi jota luot itsellesi.

Eräs ukkeli oli astmansa kanssa paniikissa mutta,suurempi paniikki syntyi kun oli pettäny vainokettaan, korjaan vaimokettaan.

Vierailija
5/27 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalluksen puute. Pitää uskaltaa tulla torjutuksi 100 kertaa. Siinä suurin syy sekä miehille, että naisille.

Vierailija
6/27 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se kun sitä kaikki haluavat tulla itse hyväksytyksi sellaisena kuin ovat. Tietyn tyyliset ihmiset kykenevät kilpailemaan ilman tuskaa. Toiset eivät muserru tai suutu tai koe oloaan masentuneeksi vaikka saavat epäonnistumisia. Valitettavasti aiemmat epäonnistumiset estävät yrittämästä.

Vierailija
7/27 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen täytyisi herätä ja alkaa taistella asian puolesta, toimia.

Vierailija
8/27 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ! Aivan näin. Voiko niille testo-arvoille tehdä mitään?

Vierailija
9/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi aloittaa korvaushoidon

Vierailija
10/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka tuhoaa ihmisen oman testotuotannon. Sitten saat lykkiä sitä testopiikkiä persiiseen niin kauan kuin henki pihisee.

Vierailija
11/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka tuhoaa ihmisen oman testotuotannon. Sitten saat lykkiä sitä testopiikkiä persiiseen niin kauan kuin henki pihisee.

Mitäs sillä on väliä? Noin pienet määrät voi ottaa laastareina, ellei sitten määrää itse itselleen korvaushoitoa.

Vierailija
12/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toi on kyllä bullshittiä! Testosteroni ei vaikuta mitään uskaltamiseen, mutta haluamiseen se saattaa vaikuttaa.

Vierailija
13/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, toi on kyllä bullshittiä! Testosteroni ei vaikuta mitään uskaltamiseen, mutta haluamiseen se saattaa vaikuttaa.

No kyllähän se vaikuttaa ihmisen käyttäytymiseen yleensäkin.

Vierailija
14/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se vaikuttaa ihmisen käyttäytymiseen yleensäkin.

Jos ei palavasti halua naista, niin miksi sitä lähestyisikään?

Vierailija
15/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan tavallinen raavas nuorimies. Istutetaan yksiöön vänkyttämään naisille kaiken hereilläoloaikansa, välillä pelaamalla virkistyen. Ravinnoksi roiskeläppäpizza ja olut. Ei muuta liikuntaa kuin 300 m kävely lähikauppaan. Mitataan testot viiden vuoden kuluttua.

Vierailija
16/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus.. sehän se, testosteroni. Hormoonien jylläämättömyys. Musta on ihan positiivista, ettet lähesty kaatokännissä tuntemattomia ihmisiä. Kokemuksen puute, ketä sellainen haittaa? Haittaako oikeesti, miks ihmees? Ja kerran oot ''saanu seksiä''. Et ees oo kokematon. (Älä käytä tuollaista tyyliä puhua. Tai voit jos haluat, mutta antaa ala-arvosen vaikutelman sinusta. Yhdenillan juttu ei ole mikään saavutus muutenkaan. Rakkauden löytäminen on saavutus.)

Jos joskus juttelet ihmisen kanssa, jonka kanssa juttelu on mukavaa, niin kysy ihmeessä, mentäiskö treffeille, vaikkapa rennosti kahvilaan? Jos vastaus on kieltävä syystä tai toisesta, kiitä kohteliaasti juttelusta todeten, että olet etsimässä ihmistä, jonka kanssa elää yhdessä tätä elämää, ja kysyit häntä koska viihdyit hänen seurassaan. Noin. Koskaan ei voi olla liian kohtelias, ties vaikka hänelle tulisi mieleen, että on yksi kaveri joka kans etsii sitä oikeaa, haluaisitko tutustua häneen.

Vierailija
17/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko laskee testoa ja muutkin henkiset ja fyysiset haitat päälle eli jätä se veks ja älä "lähesty naisia" vaan lähesty kaikkia ihmisiä ja jos huomaat, että joku nainen on erityisen kiinnostava, pitäisi keksiä keino voida törmätä häneen uudelleen. Siinä olen nähnyt luovuutta eri miehillä, mutta vain selvät ovat saaneet yhteystiedot/ sovittua uuden tapaamisen, yksikään känninen ei. 

Vierailija
18/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD

Vierailija
19/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyyppi joka syyttelee aina muita ja etsii vikaa muualta kun pitäisi katsoa peiliin?

Vierailija
20/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyyppi joka syyttelee aina muita ja etsii vikaa muualta kun pitäisi katsoa peiliin?

Mies ei saa milloinkaan etsiä vikaa muualta, koska se tarkoittaa että vika olisi naisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme