Taisi selvitä miksi olen vielä lähemmäs 30 vuotiaanakin kokematon naisten kanssa...
Kävin mittaamassa testosteroniarvot piruuttani. Kokonaistesto JA vapaa testo kummatkin alle viitearvojen. Epäilen , että tämän takia en uskalla lähestyä naisia edes kaatokännissä ja , jos kun olen joskus uskaltanut ei siitä ole tullut mitään. Ei-romanttisessa keskustelussa en ole ujo naisten seurassa lainkaan. Minua on kehuttu ulkonäötäni jopa komeaksi ja ehkä ainoastaan sen takia olen sentään yhdesti saanut seksiä. Uskon, että naiset aistivat tälläiset vaistoillaan ensisilmäyksellä
Kommentit (27)
Tietysti testosteronitaso vaikuttaa uskaltamiseen ja riskien ottamiseen. Lisäksi jos ei ole seksuaalista halua, niin mistä tulisi motivaatio lähestyä naista?
Vierailija kirjoitti:
Otetaan tavallinen raavas nuorimies. Istutetaan yksiöön vänkyttämään naisille kaiken hereilläoloaikansa, välillä pelaamalla virkistyen. Ravinnoksi roiskeläppäpizza ja olut. Ei muuta liikuntaa kuin 300 m kävely lähikauppaan. Mitataan testot viiden vuoden kuluttua.
Ja tällä tyypillä voi olla sittenkin Ok testotasot. Itse olen jalkeilla noin 24/7 ja ylipainoa ei ole grammaakaan ja silti testotasot tilttaa.
Nämä jotka sanoo ,että korvaushoitoa ei kannata ottaa niin miksi ei? Jos ei itse tuota tervettä määrää testoa niin sitten ei tuota. Jos on reilusti alle viitearvojen niin sitä ei oikein omilla keinoilla tarpeeksi nosta.Matala testosteroni on ihan oikea terveysriski
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka sanoo ,että korvaushoitoa ei kannata ottaa niin miksi ei? Jos ei itse tuota tervettä määrää testoa niin sitten ei tuota. Jos on reilusti alle viitearvojen niin sitä ei oikein omilla keinoilla tarpeeksi nosta.Matala testosteroni on ihan oikea terveysriski
No jos vaikka joutuu yllättäen autiolle saarelle niin sitten niitä testosteronilaastareita ei saa mistään ja oma tuotanto saattaa olla entistäkin heikompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyyppi joka syyttelee aina muita ja etsii vikaa muualta kun pitäisi katsoa peiliin?
Mies ei saa milloinkaan etsiä vikaa muualta, koska se tarkoittaa että vika olisi naisessa.
Paitsi että tilanteessa, missä naista ei ole, vika ei voi olla naisessa. Silloin on tilanteessa vain yksi osapuoli, se mies, jossa vika voi olla.
Niin. Minä aina ihmettelen näitä "ihan ok näköisiä" kolmekymppisiä miehiä jotka ei naista saa sitten millään.
No, ensinnäkin pitää miettiä että onko nyt etsimäässä kertahoitoa vai elämänkumppania, niitä kun pitää etsiä ihan eri tavalla, koska jos nainen on etsimässä elämänkumppania, hän ei kovin helposti lähde sulle irtosuhteeksi, tai jos nainen etsii yhden illan juttua niin ei hän kiinnostu tyypistä joka etsii vaimoa itselleen.
Ja kyllä se niin vaan on, että sitä ei tiedä tuleeko jonkun kanssa kipinää jos ei vaan mene juttelemaan, naiset edelleen varmasti odottavat miehen tekevän aloitteen, vaikka tällä palstalla muuta väitetään, miehen kuuluu olla "metsästäjä" ja naisen se haluttu kohde. Miehen pitää tottua siihen että joutuu mennä juttelemaan monien naisten kanssa ennenkuin osuu se oikea kohdalle, niin se vaan on. Toki voi naisia yrittää tulkita kauempaakin katseita ja kehonkieltä, mutta helpompaa on mennä juttelemaan, eikä tarvi olla mitään seksikästä sanomista vaan mieluiten jotain hauskaa (ei mitään kummelijuttuja). Pitäisi yrittää vaikuttaa rennolta ja itsevarmalta vaikka miten jännittäisi, tai sitten vaan sanoo suoraan että nyt jännittää kovasti, naiset jännittää todella paljon itsekin ja ovat epävarmoja itsestään, vaikka muuta ehkä esittävätkin.
Esim. minä olin jo yläasteella valmis seurustelmaan ja seksiinkin, mutta kukaan, ei kukaan, poika yrittänyt iskeä minua. En ollut lihava enkä ruma, enkä muutenkaan outo, vain melko ujo, hommasin piilaritkin kun epäilin että silmälasit haittaa flaksia. Jos joku poika olisi tullut joskus juttelemaan jotain ihan normaalia kivaa, ja olis kysynyt että aletaanko seurustelemaan niin luultavasti olisin vastannut kyllä ja olisin helposti voinut rakastuakin siihen poikaan. Niin sitten kävikin yläasteen jälkeen paitsi että se joka ensimmäisenä minusta kiinnostui oli aika paljon vanhempi mies, siinä meni nuorilta miehiltä ohi hyvä fiksu tyttöystävä joka halusi seksiä joka päivä.
Lyö reilusti korvaushoitoa, niin ehkä käytös muuttuu hyvinkin itsevarmaksi ja ylimieliseksi. Ikävä vaan että kuuria ei voi/kannata jatkaa loputtomiin.