Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Annatteko lapsille vitamiineja?
01.05.2006 |
Ihan mielenkiinnosta kyselen, ajattelin ottaa asian pian 3-v neuvolassa myös puheeksi. Itse olen kyllä vitamiineja ajoittain popsinut, mutta olen ajatellut, että lapsen ruuan pitää olla niin monipuolista, ettei " nappeja" tarvitse. No nyt meidän herra uhmis on käynyt aika valikoivaksi ruuan suhteen ja olenkin miettinyt, että pitäisköhän kokeilla jotain vitamiinia, kipeänäkin ollaan tämän tästä. Kovasti kiinnostaa myös tuo kalaöljy? Tepsisikö ylivilkkaaseen lapseen? Kommentteja?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun maistoin sitä, muistin että itse sain samaa ipanana.