Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Op:n aspan vastaus kaikkiin kysymyksiin on ”emmä tiiä”!!!

Vierailija
07.08.2018 |

Mitä tyyppejä siel on oikeen töissä? Mihinkään et saa vastausta heti vaan aina on vastaus ”emmä tiiä, täytyy selvittää”.
Ja kaikkia tietoja saat lypsää niiltä irti, mitään ei kerrota heti ja selkeesti.
Sapettaa niin saakelisti kun yksinkertaisten asioiden hoitaminen on niiiiiin saakelin vaikeeta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, mutta S-pankista olen saanut parhaan ja asiantuntevimman palvelun.

Olen lopettanutkin OP:n ja Nordean asiakassuhteet.

Vierailija
22/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee aspoissa. Pakkohan niiden on selvittää, kysymyksiä on loputtomattomasti. Sehän on hyvä, että selvittävät ennen vastausta asian oikeellisuuden. Voin kertoa, että 26 vuotta samaa työtä tehneenä joudun joskus jonkun asian selvittämään. Sitten tulee palautetta, että joku kesätyttö ei osannut vastata heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voi edes odottaa firmassa jossa yt-neuvotteluja käydään rutiininomaisen säännöllisesti ja eropaketteja tyrkytetään henkilöstölle tiskin ali firman tuottavuudesta huolimatta. Jatkuvasti aspassa on uusia, juuri ulos potkittujen tilalle palkattuja nuoria ja kokemattomia (halpoja) työntekijöitä. Ja loppuja ei enää jaksa kiinnostaa kun mikään ei riitä, jatkuva yt-giljotiini ahdistaa niskassa vaikka suoriutuisit kuinka hyvin.

-oplainen vielä toistaiseksi

Vierailija
24/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

/: Onneksi en ole aspa.

Vierailija
25/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankin aspassa työskentelee paljon myös palkallisia harjoittelijoita koulusta, mistä suuri hatun nosto. Kyllä se palvelu muuttuu sujuvaksi, kunhan ehtii oppia.

Vierailija
26/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuuspankin aspassa työskentelee paljon myös palkallisia harjoittelijoita koulusta, mistä suuri hatun nosto. Kyllä se palvelu muuttuu sujuvaksi, kunhan ehtii oppia.

Näinpä.

Vierailija
27/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tehnyt aspaduunia, ja teen edelleenkin mutta kyllä kyllä kaikissa firmoissa jossa olen ollut töissä on ollut perehdytykset ja niin että pystyy vastaamaan yleisimpiin kyssäreihin kuten juuri palvelumaksuista ja missä tilanteissa ne veloitetaan ja minkä suuruisina. Kuuluu peruskyssäreihin.

Ikinä ei vähätellä asiakkaan kysymyksiä kuten juuri ”eihän se nyt niin suuri summa ole”. Juuri soittavalle asiakkaalle se esim 10€ maksu voi olla iso raha sillä hetkellä. Et ikinä tiedä asiakkaan tilannetta.

Ja se että yt:t päälle EI saa vaikuttaa palvelun laatuun tai kuulua asiakkaalle.

Ap

Vierailija
29/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pankin aspana, en kylläkään Op:ssa. Meiltä vaaditaan ihan mahdottomia, asiat muuttuvat kokoajan ja kaikki asiakkaiden asiat pitäisi tietää, maan ja taivaan väliltä tulee kysymyksiä. Lisäksi kaikki digijutut, miksi ei papparaisella toimi mobiliipankki tai miksi tyttären puhelinmaksu ei toimi. Homma on ihan perseestä ja palkka myös, lähden veks heti kun mahdollista.

Vierailija
30/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen pankin aspana, en kylläkään Op:ssa. Meiltä vaaditaan ihan mahdottomia, asiat muuttuvat kokoajan ja kaikki asiakkaiden asiat pitäisi tietää, maan ja taivaan väliltä tulee kysymyksiä. Lisäksi kaikki digijutut, miksi ei papparaisella toimi mobiliipankki tai miksi tyttären puhelinmaksu ei toimi. Homma on ihan perseestä ja palkka myös, lähden veks heti kun mahdollista.

Tähän vielä lisään, että ollaan kylläkin ihan kyseisin pankin palkkalistoilla, vuokratyöntekijöitä ei ole.