Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tuumakoko farkuissa on ison/lihavan koko?

Vierailija
07.08.2018 |

"34? Ja puhun siis leveydestä, en pituudesta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32

Vierailija
2/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ostin just Levikset, jotka on 27 tuumaa vyötärö. 165 cm pitkä, olen mielestäni vähän pullea tai normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin elämäntapani kun jouduin ostamaan 32 tuuman farkut. Olihan se häpeällistä millaiseksi olin itseni päästänyt. Siihen asti löytyi aina tekosyitä mutta 32 on jo koko jota ei voi mitenkään puolustella ellei ole raskaana.

Vierailija
4/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 29 on jo iso.

Vierailija
5/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32

Tuo on hyvin kaukana isoimmasta. Itse olen nähnyt huomattvasti leveämpiäkin, mutta jos mainostaminen sallitaan niin vaikkapa Shepelersistä (https://www.sheplers.com/mens-jeans.html) voit tilata itselesi vyötärökooltaan 60 tuuman (miesten)farkut...

Vierailija
6/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta 29 on jo iso.

Sininen 29 ei ole ihan niin iso.

Vierailija
7/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 on siinä ja siinä. 34 ainakin on jo iso.

Mulla on 29 ja olen 170cm/75 kg. Alavartalooni ei rasva juuri kerry.

Vierailija
8/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waist 29 tai yli. 

Tulee mieleen joku siiderimahainen pullanmussuttaja. 

Vierailija
9/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32

Tuo on hyvin kaukana isoimmasta. Itse olen nähnyt huomattvasti leveämpiäkin, mutta jos mainostaminen sallitaan niin vaikkapa Shepelersistä (https://www.sheplers.com/mens-jeans.html) voit tilata itselesi vyötärökooltaan 60 tuuman (miesten)farkut...

On kaukana isommasta kyllä mutta yli 30 tuumaiset farkut osoittaa kuitenkin että on läski. Saa alapeukuttaa.

Vierailija
10/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 alkaa olla jo iso nykyään. Tuumakokojen mitoitusta on muutettu. Ei mulle teininä 90-luvulla mennyt 27 koon farkut mutta nyt nelikymppisenä menee. Enkä taatusti ole pienempi kuin silloin. Vanity sizing!

Vierailija
11/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32

On kaukana isommasta kyllä mutta yli 30 tuumaiset farkut osoittaa kuitenkin että on läski. Saa alapeukuttaa.

Jäin muuten miettimään, että miten minusta tuntuu sille, että miesten ja naisten farkut eivät noudtata samaa "kaavaa". - Esimerkiksi omat farkkuni ovat vyötäröltä 32, enkä minä nyt mitenkään kovin läskiksi itseäni koe.... Niin ja siis olen mies. 

Vierailija
12/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32

Normaalipituiselle tai pienelle naiselle varmasti, mutta pitkät naiset (175+) ja normaalimittaiset ja pidemmät miehet kyllä ihan hoikkinakin voivat olla jonnekkin tyyliin 34" asti hyvinkin.

Vierailija
13/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla 30 ja pituus 167cm paino 60 kg. Olen siis lihava.

Vierailija
14/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32 alkaa olla jo iso nykyään. Tuumakokojen mitoitusta on muutettu. Ei mulle teininä 90-luvulla mennyt 27 koon farkut mutta nyt nelikymppisenä menee. Enkä taatusti ole pienempi kuin silloin. Vanity sizing!

On kyllä minunkin mielestä muutettu.

Itselle menee 33 tai 34 tuuma ja olen oikeasti lihava. 164cm pitkä ja 90kg.

Teininä muistan että ostin levikset (501) koossa 29. Tosin kavensin niitä melkein heti eli 28 olis ollut hyvä. Painoin 50 kiloa ja välillä allekin kun laihduin ja sen 164cm olin pitkä.

68 kiloisena muutama vuosi sitten mulle meni 29 ja 30 tuuma. 60 kiloisena 28 tuuma.

Vierailija
15/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on niin eri muotoisia vartaloita, ettei voi sanoa koosta. Päärynällä on hoikka vuotärö ja sitten alaruumis voi olla paksu. Samoin omena voi olla muuten hoikka, mutta vyötärö on aina leveämpi hoikkanakin kuin päärynällä. Olen itse omena ja farkkuni ovat aina olleet isompia kuin päärynäkavereideni, vaikka olen ollut heitä laihempi. Sitä vyötäröä ei vaan pötkylöille tai ompuille tule.

Vierailija
16/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32

Normaalipituiselle tai pienelle naiselle varmasti, mutta pitkät naiset (175+) ja normaalimittaiset ja pidemmät miehet kyllä ihan hoikkinakin voivat olla jonnekkin tyyliin 34" asti hyvinkin.

Itse olen kyllä normaali painoinen, mutta farkuissa tuumakoko 30. Lantio leveni kovasti synnytyksessä, ettei pienemmät, mitkä olisivat muuten sopivammat, mene kiinni.

Vierailija
17/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 31", pituutta 171 cm ja painoa 63 kg. Ei mua kyllä kukaan ole läskinä pitänyt.

Vierailija
18/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallani on 32" ja hän on 185cm/65kg. Hoikka kuin mikä.

Vierailija
19/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun farkkukoko on 32 ja kuppikoko 70G.

Bmi:ni on 23. Kukaan ei ole koskaan sanonut minua lihavaksi.... olen tosin 176 cm pitkä.

Vierailija
20/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmeen idioottikysymys toi on??? tuumakoko 20 on ihan järkyttän iso jos kyseessä on pikkulapsi, koko 27'' voi olla aasialaisella naisella todella lihavuuden merkki, kun taas 36'' ei välttämättä edes riitä Kim Kardashianille. Vaatteen koko ei määrittele sitä onko lihava tai laiha, koska olemme eripituisia ja erimuotoisia.