Mikä on tekosyysi, ettet raidaa ympäri palloa ja tutustu vieraisiin kulttuureihin?
Tämäkin viesti lähti matkaan mumbailaisesta nettikahvilasta, ja ystävällinen tarjoilija heittää mun kanssa läpyskää jurnuttavalla hindiaksentilla. On tää vaan elämää ;)
Kommentit (25)
Minä tutustun vieraisiin kulttuureihin ihan kotoa käsin.
pelkään että törmään mumbaissa ap:hen.
Ei tarvitse matkustaa, koska vieraat kulttuurit ympäri palloa raidaa nykyään itse tänne Suomeen.
En lähtisi raiskaajien paratiisiin Intiaan vaikka matka maksettaisi. N-E-V-E-R!! Eikä missään nimessä kannata myöskään tukea tällaista maata rahallisesti. Mutta hei, kiva ettei sua haittaa!
Helsingistä löytyy jos jonkin maan asukkeja. Sänkyseuraakin saa, jos haluaa lähempää tuttavuutta tehdä.
Tämä ei ole mikään tekosyy vaan ihan normaali syy: Ei pätkääkään kiinnosta vieraat kulttuurit, kun nekin jotka tänne väkisin tunkevat on täysin p*skoja kulttuureita.
En oo koskaan pitänyt intialaisista, enkä tule pitämäänkään.
Käyn muutmana kerran vuodessa thaikuissa tutustumassa paikalliseen kulttuuriin ja paikallisiin työläisiin.
Syöpähoidot. Olen käynyt vain 39 eri maassa.
Ei ryöstöretket (raid) ole hyväksyttäviä...
En myöskään ole kiinnostunut muiden maiden kulttuureista kunpa hekin pysyisivät omissa maissaan.
Koska tein sen nuorena. Ensin töitä kassalla pari vuotta. Sitten parin vuoden reissu, säästöillä. Sitten opiskelu ja perhe. Nyt maksan opintolainaa ja perhettä. Nyt mennään helppoja perhematkoja. Täysylläpidolla ja mielummin suomalaisella lapsiparkilla.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan pitänyt intialaisista, enkä tule pitämäänkään.
Minä taas pidän niistä intialaisista jotka tunnen, tosin ollaan tavattu Euroopassa. Intialaisia tuntuu olevan joka yliopistossa.
Ei jotenkin maksa vaivaa. Olen laiska ja mukavuudenhaluinen ihminen. Voin perehtyä kiinnostaviin aiheisiin muutenkin. Virtuaalimatkailua voisin kokeilla ja käydä siten katselemassa esim. pyramideja ja historiallisia kohteita.
Inhoan ötököitä ja kuumuutta. En halua kuolla jonku myrkky ötökän pistoon tai sairastua. Olen nainen ja melkopienikokoinen, raiskattaisi vaan kumminkin tai ryostettäisi vähintään Eipä kyllä ole rahaakaan, koska voisin johku Islantiin kyllä mennä mutta ihan hyvin pärjään suomessakin. Tää on kaunis ja ilmastoltaan mulle sopiva maa. Eri maiden ruokakulttuurit on tullut tänne, sekin on kivaa.
Ei kiinnosta vieraat kulttuurit. Lomareissuni kohdistuvat länsimaihin. Jo Etelä-Euroopassa välttelen paikalliskontakteja.