Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akuinen joka et ole koskaan käynyt Lintsillä tai Särkässä, et edes lapsena, mikä on syysi?

Vierailija
07.08.2018 |

Huomaatha että "ei ole varaa" ja "ei ole aikaa" on vain pelkkiä tekosyitä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena ei ole ollut mitään syytä lähteä yksin. Lapsena vanhemmat eivät koskaan vieneet minnekään.

Vierailija
2/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pistäytynyt molemmissa. Ei napannut. Ehkä mukulana olisi käynyt toisin. Tosin erilaisista härveleistä ja kieputtimista en ole koskaan pitänyt. Kerran penskana olin tivolissa karusellissä. Ok, mutta ei niin tajunnan räjäyttävä kokemus, että olisi pitänyt uusia seuraavalla mahdollisella kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytiin aina Vaasalandiassa. Ai miksikö? No koska Trobiclandia oli siinä aivan vieressä ja Yyreri ihan siinä lähellä.

Vierailija
4/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska käytiin aina Vaasalandiassa. Ai miksikö? No koska Trobiclandia oli siinä aivan vieressä ja Yyreri ihan siinä lähellä.

No ei todellakaan ole Yyteri lähellä. Tai no, suhteellistahan tämä tietysti on. 

Vierailija
5/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ajatellut, että haluaisin mennä. Ehkä joskus tulevaisuudessa. Ei nuo nyt mitään pakollisia aktiviteettejä ole, joten voi olla, etten mene ikinä.

Vierailija
6/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En penskana edes tajunnu, että sellaset on. Ajattelin huvipuistojen olevan minulle ihan utopinen käyntikohde. En edes haaveillut moisesta.

Vierailija
7/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut lapsena rahaa lähteä satojen kilometrien päähän. Aikuisena en tykkää käydä paikoissa joissa on kiljuvia kersoja.

Vierailija
8/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsillä olen käynyt ensimmäistä kertaa pari vuotta sitten 35-vuotiaana. Särkänniemessä olen käynyt kyllä lapsena useamman kerran, mutta ei mitään järkeä lähteä täältä Helsinkiin huvipuistoon, kun lähempääkin niitä löytyy. 

Vierailija
9/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole varaa" ei todellakaan ole mikään tekosyy.

Vierailija
10/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkänniemeen menivät muut luokkaretkellä, minä olin kunnon kevätflunssassa. Ulkomailla sitten perheenä kerran käytiin huvipuistossa, tuloksena että en todellakaan mene enää ikinä mihinkään kieputtimeen!

Onhan noissa paikoissa toki muutakin, teatteria, planetaario ja muuta, mutta on niitä muuallakin, halvemmalla ja lähempänä, enkä minäkään pitänyt siitä jumalattomasta kiljumisesta.

Vierailija
11/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On de. Aina voi tinkiä jostain sen verran että on varaa, lopettaa vaikka sen tupakanpolton ja jättää kahvin ostamatta. Parissa vuodessa on lintsirahat kasassa.

Vierailija
12/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä käynyt molemmissa, useamman kerran. Omia lapsia kuljetellut.  Missään vemputushärpäkkeissä en kuitenkaan koskaan ole ollut koska en kestä minkänlaista pyöritystä. Minulla on pikkulapsena sairastettujen vakavien korvatulehdusten jälkeen jäänyt vamma sisäkorvan tasapainoelimeen.

No, enpä mitään menetä.

Vierailija
13/13 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On de. Aina voi tinkiä jostain sen verran että on varaa, lopettaa vaikka sen tupakanpolton ja jättää kahvin ostamatta. Parissa vuodessa on lintsirahat kasassa.

No sittenhän valtio voi nostaa päivärahaa ja muita tukia. Rahapula on pelkkä tekosyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi