Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bussikuski kyylää kotiini

Vierailija
07.08.2018 |

Muutin vähän aikaa sitten uuteen asuntoon, tässä vieressä on autotie sillä etäisyydellä että näen tielle hyvin selvästi sekä tieltä näkee myös sisälle asuntooni hyvin selvästi.
Lisäksi bussipysäkki näkyy ikkunasta, kun istun sohvalla.
Nyt olen huomannut että pysäkille pysähtyvän bussin kuski katsoo aina minua jos olen sohvalla, ja muutenkin koko sen ajan kun ajaa tietä pitkin asuntoni ohi.
Minulla on kirkas valaistus ja pidän verhoja auki, hän on varmaankin iltaisin minut huomannut kun valot päällä.

Nyt tuo kyseinen kuski tuijottaa asuntooni joka kerralla kun ajaa asuntoni ohi, tuollainen ahdistaa ja siksi vilkaisen aina vaivihkaa katsooko kuski taas, ja voi olla käsittänyt väärin että pidän jotain silmäpeliä hänen kanssaan.
Ahdistavaa.

Kommentit (17)

1/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin vähän aikaa sitten uuteen asuntoon, tässä vieressä on autotie sillä etäisyydellä että näen tielle hyvin selvästi sekä tieltä näkee myös sisälle asuntooni hyvin selvästi.

Lisäksi bussipysäkki näkyy ikkunasta, kun istun sohvalla.

Nyt olen huomannut että pysäkille pysähtyvän bussin kuski katsoo aina minua jos olen sohvalla, ja muutenkin koko sen ajan kun ajaa tietä pitkin asuntoni ohi.

Minulla on kirkas valaistus ja pidän verhoja auki, hän on varmaankin iltaisin minut huomannut kun valot päällä.

Nyt tuo kyseinen kuski tuijottaa asuntooni joka kerralla kun ajaa asuntoni ohi, tuollainen ahdistaa ja siksi vilkaisen aina vaivihkaa katsooko kuski taas, ja voi olla käsittänyt väärin että pidän jotain silmäpeliä hänen kanssaan.

Ahdistavaa.

Auto seurasi minua kun ajoin valtatiellä.

Vierailija
2/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sellainen hemaisevan seksikäs pörröpää eikä kuski pysty vastustamaan vetovoimaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuskeissa tuntuu riittävän ahdistelijoita, sen olen naisena saanut huomata monet kerrat.

Vierailija
4/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus bussiyhtiöön mikäli katseraiskaaminen ei lopu ;-)

Vierailija
5/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita valoverhot, problem solved.

Vierailija
6/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näe mitä ulkona tapahtuu jos sinulla on kirkas valaistus ja verhot auki ja ulkona pimeää!

Vierailija
7/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut kerran jotenkin huomiota herättävä niin bussikuski on ottanut itselleen tavan katsoa ikkunaasi sillä pysäkillä. Laita peittävämmät verhot. 

Tavat muodostuvat ihmisille niin helposti ilman että se tarkoittaa mitään kyyläämistä tai flirttailua. 

Rauhotu.

Vierailija
8/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut kerran jotenkin huomiota herättävä niin bussikuski on ottanut itselleen tavan katsoa ikkunaasi sillä pysäkillä. Laita peittävämmät verhot. 

Tavat muodostuvat ihmisille niin helposti ilman että se tarkoittaa mitään kyyläämistä tai flirttailua. 

Rauhotu.

No aikamoista kyyläämistä se omasta mielestäni on jos ei kotonaan saa olla rauhassa ilman että joka kerralla kun ajaa ohi katsoo asuntoon, bussit sentään ajaa reittinsä läpi aika monta kertaa päivässä.

Vierailija
9/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sälekaihtimet.

Vierailija
10/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika homo.

Vierailija
11/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on laitonta vasta kun ottaa kiikarit tai kameran esiin.

Vierailija
12/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että olet nainen ja kuski mies. Jos hän asuisi asunnossasi ja sinä olisit bussikuski, valittaisit kun hän istuu sohvallaan ja kyylää sinua aina kun ajat ohi ja katsot ikkunaan. Aina mies tekee väärin.

Vierailija
13/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololollololollololoo, trololololoo...

Vierailija
14/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muut kuskit katso , tee siitä valitus.

Tai yritä shokeerata joku ilta alastomana,

huomaat lopettaako.

Vierailija
15/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sälekaihtimet, pimennysverhot, muuta eri paikkaan jossa ei kulje väkeä tai ei ole maan tasalla, hanki lisää verhoja. Etsi joku todella karvainen mies flirttailemaan bussikuskille puolialasti, jos se siitä tasoittuu. 

Vierailija
16/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että olet nainen ja kuski mies. Jos hän asuisi asunnossasi ja sinä olisit bussikuski, valittaisit kun hän istuu sohvallaan ja kyylää sinua aina kun ajat ohi ja katsot ikkunaan. Aina mies tekee väärin.

Miehet nyt vaan useammin katsoo naisia kuin miehet naisia, kuinka et tiennyt?

Vierailija
17/17 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt vaan useammin katsoo naisia kuin miehet naisia, kuinka et tiennyt?

Kuin naiset miehiä.