Bussikuski kyylää kotiini
Muutin vähän aikaa sitten uuteen asuntoon, tässä vieressä on autotie sillä etäisyydellä että näen tielle hyvin selvästi sekä tieltä näkee myös sisälle asuntooni hyvin selvästi.
Lisäksi bussipysäkki näkyy ikkunasta, kun istun sohvalla.
Nyt olen huomannut että pysäkille pysähtyvän bussin kuski katsoo aina minua jos olen sohvalla, ja muutenkin koko sen ajan kun ajaa tietä pitkin asuntoni ohi.
Minulla on kirkas valaistus ja pidän verhoja auki, hän on varmaankin iltaisin minut huomannut kun valot päällä.
Nyt tuo kyseinen kuski tuijottaa asuntooni joka kerralla kun ajaa asuntoni ohi, tuollainen ahdistaa ja siksi vilkaisen aina vaivihkaa katsooko kuski taas, ja voi olla käsittänyt väärin että pidän jotain silmäpeliä hänen kanssaan.
Ahdistavaa.
Kommentit (17)
Olet sellainen hemaisevan seksikäs pörröpää eikä kuski pysty vastustamaan vetovoimaasi.
Bussikuskeissa tuntuu riittävän ahdistelijoita, sen olen naisena saanut huomata monet kerrat.
Tee valitus bussiyhtiöön mikäli katseraiskaaminen ei lopu ;-)
Et näe mitä ulkona tapahtuu jos sinulla on kirkas valaistus ja verhot auki ja ulkona pimeää!
Olet ollut kerran jotenkin huomiota herättävä niin bussikuski on ottanut itselleen tavan katsoa ikkunaasi sillä pysäkillä. Laita peittävämmät verhot.
Tavat muodostuvat ihmisille niin helposti ilman että se tarkoittaa mitään kyyläämistä tai flirttailua.
Rauhotu.
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut kerran jotenkin huomiota herättävä niin bussikuski on ottanut itselleen tavan katsoa ikkunaasi sillä pysäkillä. Laita peittävämmät verhot.
Tavat muodostuvat ihmisille niin helposti ilman että se tarkoittaa mitään kyyläämistä tai flirttailua.
Rauhotu.
No aikamoista kyyläämistä se omasta mielestäni on jos ei kotonaan saa olla rauhassa ilman että joka kerralla kun ajaa ohi katsoo asuntoon, bussit sentään ajaa reittinsä läpi aika monta kertaa päivässä.
Se on laitonta vasta kun ottaa kiikarit tai kameran esiin.
Oletan, että olet nainen ja kuski mies. Jos hän asuisi asunnossasi ja sinä olisit bussikuski, valittaisit kun hän istuu sohvallaan ja kyylää sinua aina kun ajat ohi ja katsot ikkunaan. Aina mies tekee väärin.
Trololololollololollololoo, trololololoo...
Eikö muut kuskit katso , tee siitä valitus.
Tai yritä shokeerata joku ilta alastomana,
huomaat lopettaako.
Hanki sälekaihtimet, pimennysverhot, muuta eri paikkaan jossa ei kulje väkeä tai ei ole maan tasalla, hanki lisää verhoja. Etsi joku todella karvainen mies flirttailemaan bussikuskille puolialasti, jos se siitä tasoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että olet nainen ja kuski mies. Jos hän asuisi asunnossasi ja sinä olisit bussikuski, valittaisit kun hän istuu sohvallaan ja kyylää sinua aina kun ajat ohi ja katsot ikkunaan. Aina mies tekee väärin.
Miehet nyt vaan useammin katsoo naisia kuin miehet naisia, kuinka et tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt vaan useammin katsoo naisia kuin miehet naisia, kuinka et tiennyt?
Kuin naiset miehiä.
Auto seurasi minua kun ajoin valtatiellä.