Miksi raskaanaolevat neiset kävelevät jotenkin oudosti???
Kävelimme tänään yhden pariskunnan perässä ja mielessäni ajattelin että edessä kävelevä nainen on raskaana. Ja kun pääsimme niitten ohi, niin hän olikin raskaana!!!
Itsekin toista kertaa raskaana olevana en ymmärrä miksi suurin osa kävelee siten öhöm, oudosti?
Kommentit (30)
kropan painopiste muuttuu ja selän asento muuttuu... Olisko mitään tekemistä noiden seikkojen kanssa???
mutta ollaan vaan miehen kanssa naureskeltu noita kävelytyylejä :)
ap
kun haluaa kerätä huomiota itselleen ja tilalleen.
siis sinä ap? Mistä muka tiedät ettei omakin kävelytyylisi muutu kun se sikiön pää alkaa siellä heiluttelemaan lantioluita?
ja äitini kertoi että hänenkin lonkkansa joustivat niin paljon että häntä ihan hävetti se " ankkakävely" , mutta sille ei voinut mitään.
Itselläni oli kovat selkäkivut raskausaikana joten kävely oli ajoittain vaikeaa. Yksi ystäväni käveli myös ömm" erikoisesti" kun sillä lirahteli pissaa housuihin lapsen painaessa virtsarakkoa. <)
tosiasiassa lienee tarkoitus kerätä säälipisteitä ja yrittää saada kaikki palvelemaan.
takana kävelee joku joka nauraa sinulle, ap;)
kaikki odottajat vaappuu, enemmän tai vähemmän
Olin vaan niin pirun kipeänä lonkasta ja tuntui, että menee kesken jos otan vähänkin pidempiä askeleita.
Oisin kyllä mielelläni kävellyt normaalisti.
Vierailija:
kun haluaa kerätä huomiota itselleen ja tilalleen.
En vielä koskaan ole tavannut naista, joka raskaana ollessaan kävelisi tasan samalla tavalla kuin muulloin! Varsinkin ne viimeiset viikot taatusti vaikuttavat sinunkin kävelytyyliisi, hyvä ap!
Helppo kävellä normaalisti kun ei ole vauvan päätä lantioluissa eikä hirveitä selkäkipuja.
Kasva ap aikuiseksi...
Mutta ollaan taas yksilöitä. Kaverilla lonkat lonksu ja venyi miten sattuu. Kai se nyt kävelyssäkin näkyy?
Vierailija:
Mutta ollaan taas yksilöitä. Kaverilla lonkat lonksu ja venyi miten sattuu. Kai se nyt kävelyssäkin näkyy?
Sille ei kukaan mitään mahda, kiva naureskella sellaiselle, taidat ap olla niitä jotka naureskelevat liikuntavammaisille ja isonenäisille jne?
Kuvittele, että sun haarojenvälisi hakattaisiin tohjoksi ja sitten tuntuisi vielä siltä että joku roikkuu kynsin kohdunkaulasta. Selkä ja lonkatkin on ihan paskana ja mulla on vielä 11 viikkoa laskettuun aikaan ja mä haluaisin nukkua edes yhden yön ilman helvetillisiä polttavia kipuja aaaargghhh jos joku vielä ihmettelee mun kävelyä niin syön sen pään prkl!!!
Mutta kyllä naureskelen jos raskaanaoleva vaappuu kuin ankka, vaikkei sitä mahaa kovin paljoa ole....
ap
Vierailija:
Mutta kyllä naureskelen jos raskaanaoleva vaappuu kuin ankka, vaikkei sitä mahaa kovin paljoa ole....ap
Miks ihmeessä tässä keskustelussa on niin halveksuva ilmapiiri. Eikös asioista voisi puhua ihan asiallisesti eikä haukkua/halveksua toisia... Onpas ihmeellistä???
Oudoksuen paikalle tullut...
Oletko sä vähän yksinkertainen, kun et tajua, miksi raskaus saattaa muuttaa kävelytyyliä? :)