Miksi raskaanaolevat neiset kävelevät jotenkin oudosti???
Kävelimme tänään yhden pariskunnan perässä ja mielessäni ajattelin että edessä kävelevä nainen on raskaana. Ja kun pääsimme niitten ohi, niin hän olikin raskaana!!!
Itsekin toista kertaa raskaana olevana en ymmärrä miksi suurin osa kävelee siten öhöm, oudosti?
Kommentit (30)
eikä kyllä vauvatkaan ole kerenneet koskaan laskeutua. Luulen siis ettei sitä kaikille tule ollenkaan. Tosin painopiste saattaa hieman muuttua, mutta minusta ei kuulemma takaapäin huomannut raskautta ollenkaan, siis ei kävelystä ja mahakin oli " poikamaha" , vaikka tyttöjä onkin.
vaappumiseksi jokaisella. Ainakin mulla oli niin VALTAVA vatsa, että selkä ja lonkat oli lujilla jaloista puhumattakaan..Ei siinä nk. normaalisti pystynyt kävellä vaik haluisinki.
Kävelin ihan samalla lailla kuin ennenkin, ihan loppuun asti. Vatsa oli valtava mutta " seisoi" korkealla edessä. Synnytys olikin sitten sitäkin hirveämpi. Lapsi oli niin ylhäällä loppuun saakka. Olisin mielelläni valinnut vaappumisen vaikka koko raskauden ajaksi jos se olisi taanut sen että synnytys olisi ollut helpompi.
mutta yks duunikaveri kysy mult ennen kun olin kellekkään duunis kertonut, et ees odotan, et oonko paksuna. Kysyin, et mist niin päättelee. Sano, et oon ruvennu kävelee kömpelömmin, ku ennen. Ja mä olin vast alussa. Pakostakin se näköjään mullakin sit muuttu se kävely. Ja mahaakaan ei siinä vaihees ollu juuri ollenkaan...
Kokeilepas itse vaikkapa kaivertaa pari puukkoa alapäähäsi ja yritä kävellä niiden kanssa normaalisti. Siltä ne liitoskivut suunnilleen tuntuvat, eikä sillä ole mitään tekemistä mahan koon kanssa.
t. eräs, jonka jokainen askel on sattunut rv 20 lähtien eikä paljon naurata...
Ikävää niille, jotka pahoittavat mielensä, mutta vielä ikävämpää sille, joka tällaista iloa elämäänsä tarvitsee.
Lapsi laskeutui vasta synnytyksessä, joten en vaappunut, ei ollut kipuja, lopussa lieviä, mutta keskittymällä kävelin kuviteltua viivaa pitkin.
Jos kerran ap:lla ei ollut liitos- tai selkäkipuja, niin ei voi olla kellään muullakaan! Muut vaan teeskentelee että sais huomiota. Ap:han kertoi olleensa raskaana ja siis tietää tarkalleen millaista se on, joten turha tulla kenenkään sanomaan että raskaus aiheuttaa jotain hankaluuksia. kyllä ap tietää.
Vierailija:
Lapsi laskeutui vasta synnytyksessä, joten en vaappunut, ei ollut kipuja, lopussa lieviä, mutta keskittymällä kävelin kuviteltua viivaa pitkin.
Siis oikeasti panostit liikkumisessasi siihen, että kävelit koko ajan kuviteltua viivaa pitkin? Teetkö sitä muulloinkin vai ainoastaan raskauden viimeisillä viikoilla?
joillakin lonkat alkavat joustamaan tosi paljon raskausaikana. Vatsan koko ei siihen vaikuta.