Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksihalut kasvaneet eron jälkeen

Vierailija
07.08.2018 |

Tuore ero, asutaan vielä samassa taloudessa. Mies jätti.
Ennen eroa pitkään ollut vähän ongelmana mm. miehen haluttomuutta.

Nyt on ihan eri meininki :D Osaako joku viisaampi kertoa miks mies haluaa mua nyt oikeastaan samalla tavalla kuin suhteen alussa, katsoo mua jotenkin ihan eri tavalla ym eron jälkeen? Olen niin hämmentynyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat miehen käyttää itseäsi hyväkseen? Jos mies itse jättänyt arvosta itseäsi äläkä ole panokone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..panokone.. hehehheh.

Vierailija
4/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä exien kanssa ap.

Vierailija
5/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa käynti piristää.

Vierailija
6/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan ollut jotain kyllästymistä ja vaihtelunkaipuuta. Kaikki ei käsittele noita tunteita hyvin ja ehkä se on ollut syynä haluttomuuteen... jotenkin vain tuntee tilanteessa erilailla, kuen et ole enää itsestäänselvyys ehkä...

Vierailija
7/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..panokone.. hehehheh.

Sitähän ap. on. Kelpaa niin kauan kunnes ukko löytää uuden halujensa tyydyttäjän1

Vierailija
8/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua juttua. Eron jälkeen oli n. 6kk todella vilkasta seksin suhteen. Siinä oli kai jotain ns. kiellettyä, mutta samalla ihanaa kiihkoa. Sitten se jäi, kun molemmille alkoi tulla muita kumppaneita.

Vierailija
9/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Entä jos mäkin sitä seksiä haluan yhtälailla ni vieläkö mies kuitenkin vain "käyttää hyväkseen"? Oon kyllä yrittäny pitää järjen päässä ja oon torjunu miehen joitakin kertoja mut välillä sitä vaan itsekkin haluaa.

Liittyy varmaankin tuohon ettei pidä itsestäänselvyytenä enää tms.

Ap

Vierailija
10/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Entä jos mäkin sitä seksiä haluan yhtälailla ni vieläkö mies kuitenkin vain "käyttää hyväkseen"? Oon kyllä yrittäny pitää järjen päässä ja oon torjunu miehen joitakin kertoja mut välillä sitä vaan itsekkin haluaa.

Ap

No kyllä hän käyttää sinua hyväkseen, koska ilmiselvästi tämä herättää sinussa vielä jotain toiveita jatkosta (vaikket itse sitä huomaakaan). Itsekin sanoit, että olet hämmentynyt, joten veikkaan, että pian sattuu ja paljon.

Vierailija
11/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Satutat vaan itseäsi! Kyllä mies tietää sun tunteesi ja antaa sulle väärän impulssin, eli kyllä vaan käyttää hyväkseen.

Itku sulla tulee siinäkohtaa kun mies ei haluakkaan kun on uusi kumppani.

Vierailija
12/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia, koskee usein myös naisia, jopa minua aikoinaan, vaikka en erityisemmin seksistä välitä. Eron koettelee tunteita syvältä, ja se romahduttaa usein suojamuurit, joita on rakentanut, eikä sen jälkeen ole aina ihan "oma itsensä". Tai ehkä onkin enemmän oma itsensä kuin muulloin, jos ei niitä muureja ala heti taas rakentaa :D.

Joka tapauksessa kyseessä on normaali vaihe, ja se menee aikanaan ohi. Sama voi tulla sinullekin vastaan, älä sitten ihmettele äläkä sekoita sitä rakkauteen ;)

Vierailija
13/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, annat sille, jos et kerran voi vastustaa, mutta turhaa itkeä sitten jälkeenpäin, kun on niin hyväksikäytetty olo...

Vierailija
14/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole päivittäin kuuntelemassa alentavaa, testoja laskevaa ja libidoa syövää nalkutusta ja väheksyntää.

Vierailija
15/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan normaalia, koskee usein myös naisia, jopa minua aikoinaan, vaikka en erityisemmin seksistä välitä. Eron koettelee tunteita syvältä, ja se romahduttaa usein suojamuurit, joita on rakentanut, eikä sen jälkeen ole aina ihan "oma itsensä". Tai ehkä onkin enemmän oma itsensä kuin muulloin, jos ei niitä muureja ala heti taas rakentaa :D.

Joka tapauksessa kyseessä on normaali vaihe, ja se menee aikanaan ohi. Sama voi tulla sinullekin vastaan, älä sitten ihmettele äläkä sekoita sitä rakkauteen ;)

Jospa nyt et sekoittaisi naisen kokemusta tähän; ei se minnekään katoa, jos nainen säilyy haluttavana.

Vierailija
16/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja eron jälkeen seksi exän kanssa oli kyllä parasta. Tuttua, turvallista, mutta "kiellettyä". Ah, niin ihanaa. Nauttikaa nyt siitä, mutta älkää peruko eroa.

Vierailija
17/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta seksiä koskaan - eroseksi eksän kanssa vaikka hän jo seurusteli minusta seuraavan kanssa. Aijjjumalauta kun melkein ottaa eteen kun muisteleekin sitä iltaa/yötä/aamu...

Vierailija
18/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies tuntee olevansa vapaa. Siksi sä kiinnostat sitä, kun se voisi teoriassa olla kenen kanssa tahansa. Nyt se on sen oma valinta, eikä mikään 'aviopakko'. Lisäksi se ei ole sulle mitenkään tilivelvollinen, niin kuin ehkä ennen. Sen ei tarvi välittää mitä mieltä sä oot, tai kauhistutko sä tai jotain. Se voi olla vapaa ja silloin se halluaa sua. Ihme juttu, mutta näin se menee. Ja oon siis mies.

Vierailija
19/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä on paras mauste tässäkin asiassa.

Vierailija
20/21 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa nyt et sekoittaisi naisen kokemusta tähän; ei se minnekään katoa, jos nainen säilyy haluttavana.

En tarkoittanut mitään sinne päinkään, että nainen ei säilyisi haluttavana, pahoittelut jos pahoitit mielesi tästä. Tarkoitin vaan, että seksihalujen kasvaminen on aika normaali vaihe eron jälkeen, tämän voi lukea varmaan kaikista ero-oppaistakin. Naisen ja varmasti miehenkin haluttavuus varmasti säilyy erosta huolimatta ihan samana tai jopa kasvaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä