Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde varattuun mieheen. Käytetäänkö minua hyväksi?

Vierailija
06.08.2018 |

Kirjoitan nyt tänne ja kysyn teidän mielipidettä asiaan... Itsekkin varattuna naisena mulla ei ole ketään kenelle tästä puhua.
Olen tapaillut seksin merkeissä nyt joitakin kuukausia varattua miestä. Molemmat ollaan siis perheellisiä.
Mies aina tavatessamme on minulle seksin aikana hyvin hellä ja ylistää minua maailman kauneimmaksi ja ihanimmaksi naiseksi jolta saa parasta seksiä ikinä. Näitä samoja jaarituksia lähettää mulle usein myös whatsapissa..
Kuitenkin, kun hommat on hoidettu, hän vetää kiireesti vaatteet päälle ja suutelee kiihkeästi ja pahoittelee kun joutuu lähtemään niin pian!

Mulle on nyt jäänyt tästä vaan tyhjä ja hyväksikäytetty olo! Turhaanko? Olenko nyt vaan osani valinnut? Hyvää ja tyydyttävää seksiä meillä kyllä on, ja usein.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa silloin, kun te naiset jotka petätte miehiänne toisten varattujen kanssa, saisitte kuulla että miehenne tekee samoin.

Vieläkö ymmärrätte ja suvaitsette siinä vaiheessa? Kun mieheltä ei ole enää saanut ja kuulisitte että joku muu onkin saanut kokoajan, ja paljon.

Vieläkö siinä vaiheessa, kun varasuhteenne paljastuu ja oma mies pakkaa kamansa ja lompakkonsa ja lähtee löytämään elämänsä rakkauden, lastenne tulevan äitipuolen, niin vieläkö siinä vaiheessa aloittajasta tuntuu että tässä kuviossa se aloittajan salarakas oli se joka käytti jotain toista hyväkseen?

Minä olen ihan omillani toimeentuleva aikuinen nainen ja tienaan huomattavan paljon enemmän kuin puolisoni. Minua ei siis miehen lompakon lähteminen paljoa kiinnosta. Lisäksi mieheni on vapaa käymään vieraissa, jos siltä tuntuu. Tämä edelleen on ihan vapaa maa.

Vierailija
42/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa silloin, kun te naiset jotka petätte miehiänne toisten varattujen kanssa, saisitte kuulla että miehenne tekee samoin.

Vieläkö ymmärrätte ja suvaitsette siinä vaiheessa? Kun mieheltä ei ole enää saanut ja kuulisitte että joku muu onkin saanut kokoajan, ja paljon.

Vieläkö siinä vaiheessa, kun varasuhteenne paljastuu ja oma mies pakkaa kamansa ja lompakkonsa ja lähtee löytämään elämänsä rakkauden, lastenne tulevan äitipuolen, niin vieläkö siinä vaiheessa aloittajasta tuntuu että tässä kuviossa se aloittajan salarakas oli se joka käytti jotain toista hyväkseen?

Minä olen ihan omillani toimeentuleva aikuinen nainen ja tienaan huomattavan paljon enemmän kuin puolisoni. Minua ei siis miehen lompakon lähteminen paljoa kiinnosta. Lisäksi mieheni on vapaa käymään vieraissa, jos siltä tuntuu. Tämä edelleen on ihan vapaa maa.

Uskotko tohon itsekään 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lemppasin juuri oman kakkosmieheni. Ensin kokeilin miten innokas viestittelijä hän on, jos minä en lähetä viestiä vaan vastaan jos hän viestii. Parin päivän välein tuli viesti. Seuraavaksi testasin missä vaiheessa hän kysyy mun kuulumisia jos en itse niitä kerro. Ei kysynyt. Viesteissä kertoi omia kuulumisiaan. Sitten totesin että nekin omat kuulumiset kerrottiin siinä vaiheessa kun panettaa. Jossain vaiheessa viestiä oli aina ”ehdittäskö nähdä ensi viikolla”. Sitten totesin että hakatkoon hanskaan.

Vierailija
44/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan nyt tänne ja kysyn teidän mielipidettä asiaan... Itsekkin varattuna naisena mulla ei ole ketään kenelle tästä puhua.

Olen tapaillut seksin merkeissä nyt joitakin kuukausia varattua miestä. Molemmat ollaan siis perheellisiä.

Mies aina tavatessamme on minulle seksin aikana hyvin hellä ja ylistää minua maailman kauneimmaksi ja ihanimmaksi naiseksi jolta saa parasta seksiä ikinä. Näitä samoja jaarituksia lähettää mulle usein myös whatsapissa..

Kuitenkin, kun hommat on hoidettu, hän vetää kiireesti vaatteet päälle ja suutelee kiihkeästi ja pahoittelee kun joutuu lähtemään niin pian!

Mulle on nyt jäänyt tästä vaan tyhjä ja hyväksikäytetty olo! Turhaanko? Olenko nyt vaan osani valinnut? Hyvää ja tyydyttävää seksiä meillä kyllä on, ja usein.

Niin, ehkä sä kuitenkin olet enempi se hyväksikäyttäjä. Nimittäin aviomiestäsi.

Vierailija
45/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista sinänsä, että pakenit seksitöntä parisuhdettasi sellaisen miehen syliin, jolta toki saat seksiä hänen halutessaan, muttet kerta kaikkiaan mitään muuta - onhan miehellä on oma vaimonsa. Eli kyllä: sinua käytetään tasan siten, kuin sinäkin käytät tätä miestä: välineenä tyydyttämään oman parisuhteesi puutteet vailla mitään aikeita tarjota toiselle koskaan mitään muuta. Ilmeisesti se ei kuitenkaan ole sen arvoista, koska et nyt saa suhteelta sitä, mitä siltä haluaisit. Vielä surullisempaa on se, että tässä teidän pelissänne jäävät jalkoihin teidän puolisonne ja mahdolliset lapset, eikä heillä ole ollut edes mahdollista vaikuttaa tilanteeseen reilun pelin hengen mukaisesti. Ja jos sinua ei kiinnosta miehesi tunteet, miksi ihmeessä edes olet hänen kanssaan yhdessä? Minun ehdotukseni on, että puhallat pelin poikki ja ryhdyt sammuttelemaan tulipaloja, sillä niitä tulee ihan varmasti. Tällä kikkailulla et korjannut ainoatakaan ongelmaa, vaan toit niitä ainoastaan lisää. 

Vierailija
46/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kävelevä pillu, mies palvoo sua sen aikaa kunnes kärähtää. Tee palvelus itelles ja unohda se. Oot sen ansainnut. Myös vaimo ansaitsee pitää petturimiehensä. Lopeta

Ei palvo. Ei kenenkään pillu niin erinomainen ole että sitä palvottaisiin. Kyllä pelimies pillua saa.

Mitä tulee ylenpalttisin kehuihin, niitäkään ei kannata ottaa ihan tosissaan. Kai ne kehuu ylisanoin jos sillä pääsee pukille.

Vierailija
47/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko tohon itsekään 😂

En ole se, joka tuon viestin kirjoitti, mutta kyllä on olemassa paljonkin meitä naisia, jotka eivät menneet sieltä, mistä aita on matalin :) Hoitoalalle helpolla koulutuksella ja itseään paremmin tienaava mies, johon yritetään sitoutua ja tulla paksuksi mahdollisimman pian. Meitä on itseasiassa melko paljonkin, vaikka se voi varmasti tuntia jotenkin uskomattomalta, jos oma lähipiiri koostuu lähinnä tuollaisista pareista. 

Itsekin tienaan miestäni huomattavasti enemmän, vauvakin meille tulossa pian. Kotiin jään vain 5 kuukaudeksi ja mies sitten vuodeksi siitä eteenpäin. Meidän asuinmaassamme ei ole äitiysloma kuin 4kk eikä hoitovapaita ole edes olemassa. Ei meille tule mitenkään tiukkaa taloudellisesti. Enkä todella ala miestäni kontrolloimaan, jos hän kokee, että kaipaa vaihtelua, on hän vapaa käymään myös muualla. Miksi ei? Ei ketään voi suhteessa väkisin pitää asettamalla sääntöjä ja kontrolloimalla. Ihmiset tekevät kuitenkin niinkuin parhaaksi näkevät ja haluavat. 

Vierailija
48/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole naimisissa oleva nainen enkä petä ketään, mutta minä en tajua tuota lompakkovolinaa. Naisten keskipalkka on lähes yhtä hyvä kuin miesten ja progressiivinen verotus vielä tasaa tuota eroa. 

Kaikki naispuoliset ystäväni ovat omillaan toimeentulevia - ovat sitten sinkkuja tai perheellisiä eikä heistä yksikään jäisi köyhyysloukkuun eron sattuessa. 

Missä niitä naisen elättäviä unelmamiehiä lymyilee, jos kerran on ihan normisettiä? Voisin haluta vähän sapattia työelämästä...

Vierailija
49/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talo koostuu kahdeksasta sinkkukokoisesta omistusasunnosta (30-60 m2). Omistajina on neljä miestä ja neljä naista, naisilla neliöitä yhteensä 195, miehillä yhteensä 165. Lompakkomiehen logiikalla näin ei voisi olla vaan taloyhtiö olisi miesten asuttama tai naiset asuisivat näissä asunnoissa vuokralla asumistuen varassa. 

Vierailija
50/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakolla voi tarkoittaa myös sitä, että vaikka miehen rahoilla ei suoranaisesti eläisi, niin miehen lähdettyä ne kulut kasvavat kun ei ole enää kahta maksamassa. Pahimmassa tapauksessa eron jälkeen lasten kulut jää pääosin äidille, mies maksaa vain vähimmän pakollisen osuuden.

Mies ei välttämättä halua viikko-viikko soppareita vaan ottaa lapset luokseen kun kerkeää tai huvittaa, joten lapset jää pääosin teidän itsenäisten ja omillaan toimeentulevien äitien kontoille. Ja kyllä, katkera petetty mies voi olla eron jälkeen jotain ihan muuta kuin mitä olisitte liiton aikana uskoneet.

Ei ehkä nyt tunnu vaikealta, näin ajatuksen tasolla, mutta ehkä te pettäjät opittekin arvostamaan miestenne läsnäoloa ja osallistumista vasta kun sitä ei enää ole.

Ettekö oikeasti yhtään sääli edes miehiänne? Kaikki ne vuodet joita ne heittää hukkaan kuvitellussa perhe-elämässä, kun vaimot jakaa itseään muualla. Päästäkää ne miehet vapaiksi, kyllä niille varmaan ottajia löytyy jos teille ei enää kelpaa.

Vierailija
51/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka sanotte ettei teitä hetkauta vaikka mies panisi muita, niin oikeastiko?

Jos tietäisitte, että miehenne ei olekaan välttämättä töissä/salilla/missälie vaan salarakkaansa kanssa, jos näkisitte viestit joissa miehenne kehuu salarakastaan, kiittelee ihanasta yöstä, kertoo miten salarakas on paras kaikessa ja kaunein jne., niin oikeastiko te vaan pystyisitte köllöttelemään siinä miehenne vieressä, tekemään yhteisiä lomamatkoja, rakastelemaan, puhumaan kauniita asioita, tietäen että ette olekaan oikeasti ainoita naisia jotka niitä kuulee mieheltänne.

Eikö teitä oikeasti häiritsisi, kun mies menee puhelimensa kanssa vessaan istumaan ja tietäisitte mitä sydänhymiöitä täynnä olevia viestejä siellä paukutellaan -toisen naisen kanssa?

Jos ne muut naiset ei kerran häiritsisi teitä, niin ette toki eroaisikaan miehestä jos tällä salasuhde paljastuisi.

Mutta miten te eläisitte siinä suhteessa? En osaa vaan kuvitella itse kykeneväni, haluan ihan mielenkiinnosta tietää ja tutustua tähän ajatusmaailmaan.

Vierailija
52/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko tohon itsekään 😂

En ole se, joka tuon viestin kirjoitti, mutta kyllä on olemassa paljonkin meitä naisia, jotka eivät menneet sieltä, mistä aita on matalin :) Hoitoalalle helpolla koulutuksella ja itseään paremmin tienaava mies, johon yritetään sitoutua ja tulla paksuksi mahdollisimman pian. Meitä on itseasiassa melko paljonkin, vaikka se voi varmasti tuntia jotenkin uskomattomalta, jos oma lähipiiri koostuu lähinnä tuollaisista pareista. 

Itsekin tienaan miestäni huomattavasti enemmän, vauvakin meille tulossa pian. Kotiin jään vain 5 kuukaudeksi ja mies sitten vuodeksi siitä eteenpäin. Meidän asuinmaassamme ei ole äitiysloma kuin 4kk eikä hoitovapaita ole edes olemassa. Ei meille tule mitenkään tiukkaa taloudellisesti. Enkä todella ala miestäni kontrolloimaan, jos hän kokee, että kaipaa vaihtelua, on hän vapaa käymään myös muualla. Miksi ei? Ei ketään voi suhteessa väkisin pitää asettamalla sääntöjä ja kontrolloimalla. Ihmiset tekevät kuitenkin niinkuin parhaaksi näkevät ja haluavat. 

Eikö tällöin olisi reilua sopia jo alusta alkaen tai vaikka sitten suhteen edetessä avoimesta suhteesta, jolloin molemmat tietävät homman säännöt? Se, että itse pettävänä (viittaamatta tässä nyt sinuun) sanoo hyväksyvänsä vastapuolelta myös pettämisen on oikeastaan aika vilpillistä, koska tosiasiassa siinä ei anneta toiselle samoja pelimerkkejä. Ja itse asiassa väitän vahvasti, että pettävälle itse petetyksi tuleminen on tyypillisesti aika massiivinen isku vyön alle siitäkin huolimatta, että on myös itse pettänyt. 

Vierailija
53/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. Eli ap sinä haluat suhteelta myös jotain henkisellä puolella, mies taas vaan sitä seksiä. Näin käy helposti vaikka olisi itse lähtenyt ihan seksimielessä vaan suhteeseen (joo been there done that). Tunnistan ap fiiliksesi täysin.

Paras että lopetat suhteen ja vaikka etsit uuden miehen jos on tarve seksisuhteelle. Tähän mieheen nyt joka tapauksessa olet henkisesti sitoutunut enemmän kuin hän sinuun ja luultavasti myös vähintään ihastunut. Haluaisit jäädä köllöttelemään seksin jälkeen kainaloon, pussailemaan, paijailemaan. Mutta kun noita tehdään silloin kun on tunteita mukana suhteessa - ei silloin kun ollaan pelkässä seksisuhteesta 😕

Samaa mieltä. Mies on itsekäs sika, joka ei tajua että kannattaisi pitää sinutkin tyytyväisenä. Ottaa vain kermat päältä ja jättää sinut happanemaan. Jos olisi fiksu, tajuaisi kyllä pitää liekkiä yllä. Mikä mies on ammatiltaan? Varmaan joku duunari?

Vierailija
54/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu: jos suhteesi on huono, lähde suhteesta! Mikään ei ole säälittävämpää kuin olla suhteessa vain muodon vuoksi ja samaan aikaan pelehtiä muiden kanssa. Piste. Jäätte kuitenkin kiinni ennemmin tai myöhemmin puolisoillenne. Tätä on tullut todistettua lähipiirissä.

Vierailija
55/57 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka sanotte ettei teitä hetkauta vaikka mies panisi muita, niin oikeastiko?

Jos tietäisitte, että miehenne ei olekaan välttämättä töissä/salilla/missälie vaan salarakkaansa kanssa, jos näkisitte viestit joissa miehenne kehuu salarakastaan, kiittelee ihanasta yöstä, kertoo miten salarakas on paras kaikessa ja kaunein jne., niin oikeastiko te vaan pystyisitte köllöttelemään siinä miehenne vieressä, tekemään yhteisiä lomamatkoja, rakastelemaan, puhumaan kauniita asioita, tietäen että ette olekaan oikeasti ainoita naisia jotka niitä kuulee mieheltänne.

Eikö teitä oikeasti häiritsisi, kun mies menee puhelimensa kanssa vessaan istumaan ja tietäisitte mitä sydänhymiöitä täynnä olevia viestejä siellä paukutellaan -toisen naisen kanssa?

Jos ne muut naiset ei kerran häiritsisi teitä, niin ette toki eroaisikaan miehestä jos tällä salasuhde paljastuisi.

Mutta miten te eläisitte siinä suhteessa? En osaa vaan kuvitella itse kykeneväni, haluan ihan mielenkiinnosta tietää ja tutustua tähän ajatusmaailmaan.

Oma mieheni ei harrasta minkäänlaista hempeilyä kanssani joten tämä ei olisi ongelma. Hyvä vaan jos joku nainen saisi hänestä jotain romanttista hyötyä. Minulta se ei ainakaan ole pois.

Vierailija
56/57 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä ole niinkään, että käyttäisi hyväksi. Voi hyvinkin nauttia siitä yhteisestä ajasta, mutta on vaimo ja velvollisuudet, aikaa ei ole tuhlattavaksi. Ja jos seksi on kiihkeää, niin siihen käyttää mieluusti aikansa. Mies kuitenkin viestittelee sinulle? Ja keskustelette muustakin , kuin seksistä?

Jos mies pelkkää pillua haluaa, niin saanee sitä kotoa. Olet todennäköisesti jotain parempaa ja hauskempaa, mitä kotona. Yleensä pettävien miesten vaimot on hirveitä raakku harakoita, joilta lämpöä ei heru.

Vierailija
57/57 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä varmaan toisiakin naisia. Vaimo pyykkiään, yhden kanssa elokuvissa ja ravintoloissa, yhden kanssa rakastellaan ja sinua pannaan kuin elotonta nukkea.