Suhde varattuun mieheen. Käytetäänkö minua hyväksi?
Kirjoitan nyt tänne ja kysyn teidän mielipidettä asiaan... Itsekkin varattuna naisena mulla ei ole ketään kenelle tästä puhua.
Olen tapaillut seksin merkeissä nyt joitakin kuukausia varattua miestä. Molemmat ollaan siis perheellisiä.
Mies aina tavatessamme on minulle seksin aikana hyvin hellä ja ylistää minua maailman kauneimmaksi ja ihanimmaksi naiseksi jolta saa parasta seksiä ikinä. Näitä samoja jaarituksia lähettää mulle usein myös whatsapissa..
Kuitenkin, kun hommat on hoidettu, hän vetää kiireesti vaatteet päälle ja suutelee kiihkeästi ja pahoittelee kun joutuu lähtemään niin pian!
Mulle on nyt jäänyt tästä vaan tyhjä ja hyväksikäytetty olo! Turhaanko? Olenko nyt vaan osani valinnut? Hyvää ja tyydyttävää seksiä meillä kyllä on, ja usein.
Kommentit (57)
Jos olet lähtenyt suhteeseen varatun miehen kanssa, niin sitten se pitää vaan hyväksyä, että tilanne on mikä on.
En moralisoi, sillä olen itsekin suhteessa varattuna varatun miehen kanssa. Tämä tosin jää useinkin köllimään seksin jälkeen viereeni, teemme muutakin yhdessä kuin vain panemme, mutta silti huomaan ihan kaikesta, että todellakin olevan vain se toinen nainen.
Toisaalta mun rakastajani ei edes lurittele mitään "olet maailman ihanin" juttua eikä ole koskaan antanut ymmärtää, että olisin yhtään sen enempää kuin olen. Kivaa seuraa ja avioliiton ulkopuolista seksiä.
Vaatii tiettyä luonnetta, että tähän pystyy ja itsellenikin ottaa joskus koville, mutta itse olen tämän osani valinnut. Ei mies minua käytä hyväkseen sen enempää kuin minäkään miestä.
Vierailija kirjoitti:
En saa seksiä mieheltäni. Kuukausia menee ilman seksiä tai läheisyyttä..
Ja on se hyväkin, että suhde pysyy vain panosuhteena, mutta kaipaan kuitenkin vähän muutakin kun tuota... Vaikea edes uskoa miehen ylistystä kun muuten käyttäytyy noin
Mä jotenkin ymmärrän tämän. Olisi sitten hiljaa ennemmin kuin valehtelisi? Mä olen heivannut muutoin hyvän panokumppanin siksi koska hän kuvittei että pidän siitä että minule valehdellaan että haluttaisiin suurin piirtein naimisiin. Ilmeisesti häön luuli että kaikki naiset haluavat tunnepuolen ylistystä. Ja minä kun olisin halunnut vain kiihkeää seksiä ilman valehtelua...
Sinua käytetään hyväksesi, jos jokin näistä ehdoista toteutuu:
1) Toinen on varattu
2) Olet itse varattu
3) Epäilet, että sinua käytetään hyväksi
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Eli ap sinä haluat suhteelta myös jotain henkisellä puolella, mies taas vaan sitä seksiä. Näin käy helposti vaikka olisi itse lähtenyt ihan seksimielessä vaan suhteeseen (joo been there done that). Tunnistan ap fiiliksesi täysin.
Paras että lopetat suhteen ja vaikka etsit uuden miehen jos on tarve seksisuhteelle. Tähän mieheen nyt joka tapauksessa olet henkisesti sitoutunut enemmän kuin hän sinuun ja luultavasti myös vähintään ihastunut. Haluaisit jäädä köllöttelemään seksin jälkeen kainaloon, pussailemaan, paijailemaan. Mutta kun noita tehdään silloin kun on tunteita mukana suhteessa - ei silloin kun ollaan pelkässä seksisuhteesta 😕
Ja mikä virka on silloin sillä aviosuhteella? Eipä sillä, että pitäisin pelkkää panemista parempana, mutta tuossa tulee kyllä kotona todella vaikeaa.
Samankaltaisessa tilanteessa paitsi itse olen sinkku ja meillä on hyvin paljon myös sitä köllöttelyä. Tähän lähtiessä tiesin teoriassa mitä teen, mutta oikeasti ei ihan niin yksinkertaista. Whatsapilla ollaan yhteydessä monta kertaa päivässä ja minusta on alkanut tuntua siltä, että tahtia pitäisi hiljentää. Jotenkin nyt ollaan liian paljon yhteydessä, jos tämä olisi normaali parisuhde, niin silloin Ok, mutta tässä tilanteessa...liikaa. Koomista, että tämänkin miehen kehumiset ja lässytykset on täsmälleen samoja mitä edellä on kerrottu, onko näillä varatuilla miehillä joku manuaali mistä opettelevat vuorosanat😀
Mies täytyy valita tarkkaan ja suhde, jossa on muutakin. Vie aikaa löytää. Itsellä mies on muutenkin viettää aikaa kanssani eikä suhde ole vain panemista. Täytyyvaroa, ettei ole pelkkä pano.
:D Aloittaja vissiin luuli, että "salasuhde" tarkoittaa sielunkumppanuutta? Eiköhän se ollut alusta asti pelkkää seksinperässä ravaamista. Muutenhan te olisitte eronneet ensin ja sitten lyöttäytyneet yhteen - ihan niinkuin normaalit aikuiset. Nyt on taannuttu perxeen ympärille kuin teinit.
Vierailija kirjoitti:
Sinua käytetään hyväksesi, jos jokin näistä ehdoista toteutuu:
1) Toinen on varattu
2) Olet itse varattu
3) Epäilet, että sinua käytetään hyväksi
Niinmutku Harlekiinisarjoissa ei tuota kerrota, joten vollotan kännykkä kourassa vauvasivulla.
Olet kävelevä pillu, mies palvoo sua sen aikaa kunnes kärähtää. Tee palvelus itelles ja unohda se. Oot sen ansainnut. Myös vaimo ansaitsee pitää petturimiehensä. Lopeta
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa rikkoa kaksi perhettä.
Oma p.llu tärkeämpi kuin toisen tenavat. Näin se joillain menee.
Olisi mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa silloin, kun te naiset jotka petätte miehiänne toisten varattujen kanssa, saisitte kuulla että miehenne tekee samoin.
Vieläkö ymmärrätte ja suvaitsette siinä vaiheessa? Kun mieheltä ei ole enää saanut ja kuulisitte että joku muu onkin saanut kokoajan, ja paljon.
Vieläkö siinä vaiheessa, kun varasuhteenne paljastuu ja oma mies pakkaa kamansa ja lompakkonsa ja lähtee löytämään elämänsä rakkauden, lastenne tulevan äitipuolen, niin vieläkö siinä vaiheessa aloittajasta tuntuu että tässä kuviossa se aloittajan salarakas oli se joka käytti jotain toista hyväkseen?
En ymmärrä mammojen moraalia. Huonossa suhteessa elävä ei saa hakea rakkautta ja seksiä kodin ulkopuolelta, jos sitä kotona ei saa. Sinkkua kehoitetaan pitämään surutta monta panoa salaa samaan aikaan ja perheellistä hajottamaan kotinsa pienenkin vastoinkäymisen edessä, vaikka lapsia oli tehtailtu ties monelleko miehelle ja suhteita takana lukuisia. Kumpi suurempi rikos ja moraalisesti väärin? Omille lapsilleni en huolisi tuollaisia miniä tai vävyehdokkaita.
Nyt on uhriutuminen huipussaan! Pettäjää käytetään hyväksi. Kuinka itsekäs voi ihminen olla?
Eiköhän ne sinun ja rakastajasi puolisot ole ne oikeat uhrit tässä. Heitä käytetään törkeästi hyväksi ja sinä olet toinen niistä hyväksikäyttäjistä.
Ja molempien parien lapset. Aina nämä ei pääty kovin hyvin lastenkaan osalta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mammojen moraalia. Huonossa suhteessa elävä ei saa hakea rakkautta ja seksiä kodin ulkopuolelta, jos sitä kotona ei saa. Sinkkua kehoitetaan pitämään surutta monta panoa salaa samaan aikaan ja perheellistä hajottamaan kotinsa pienenkin vastoinkäymisen edessä, vaikka lapsia oli tehtailtu ties monelleko miehelle ja suhteita takana lukuisia. Kumpi suurempi rikos ja moraalisesti väärin? Omille lapsilleni en huolisi tuollaisia miniä tai vävyehdokkaita.
Paraneeko se oma huono suhde sillä, että hakee hyväksyntää ja orgasmia ja kauniita sanoja muualta? Eihän se oma suhde mihinkään muutu, kun toinen ei edes tiedä mitä selkänsä takana tehdään. Siinä jatkuu vaan se oma huono suhde ja sen päälle saa "piristystä" vieraasta miehestä tai naisesta. Edelleen se huono suhde pysyy siellä, uskotellaan vain itselleen että näin sen sietää paremmin?
Grow up!
Jos ei ole rakkautta eikä seksiä eikä niistä asioista osata puhua kuin aikuiset, selvittää ongelmia, sitä mitä kumpikin haluaa ja onko tämä liitto enää sitä, niin aikuinen nainen Suomessa vuonna 2018 on aivan vapaa tekemään eroanomuksen tulematta kivitetyksi sen tähden. Ei tarvitse huonon suhteen takia pilata vuosia oman miehensä elämästä pitämällä tätä kiinni hirressään, kun samalla panee muita miehiä eikä ole tyytyväinen. Eikä tarvitse oman huonon suhteensa takia rikkoa toista perhettä ja kahden perheen lapsia.
Siinä kun ne lapset alkaa vuoroviikoin ravaamaan isin ja äidin +uusien vaihtuvien kumppanien kodeissa vain siksi, että äiti halusi munaa kun isi ei antanut, niin toivottavasti edes joku pisto tuntuu jossain siellä missä sydämen pitäisi sijaita.
Avatkaa suunne, puhukaa kuin aikuiset. Jos ei oma kumppani enää miellytä tai jos, kuten ap, ei enää kelpaa omalle miehelleen, niin lähtekää kunnialla rikkomatta miehiänne tai varsinkaan sivullisten perheitä.
On turha jäädä liittoon vain siksi ettei enää ole markkina-arvoa sen vertaa että saisi uutta, oikeaa suhdetta. Kun kelpaa enää pelkästään seksiin ja joutuisi sinkuksi.
Koska siksihän te pettäjät pidätte miehistänne kiinni, sen lisäksi että taloudellinen hyöty.
Kun tietää palstan moraalisen tason niin syyllistäminen ja paheksuminen täällä ei johdu korkeasta moraalisesta suhtautumisesta vaan mammojen pelosta, että mies lähtee vieraan naisen matkaan.
On todella väärin pettää puolisoaan. Olisitte onnellisia, että teillä on rakas puoliso kotona. Kaikilla sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kun tietää palstan moraalisen tason niin syyllistäminen ja paheksuminen täällä ei johdu korkeasta moraalisesta suhtautumisesta vaan mammojen pelosta, että mies lähtee vieraan naisen matkaan.
Miksi sellainen pelottaisi? Tämä on vapaa maa sekä naisille että miehille, lähteä saa jos siltä tuntuu.
Ja vielä kysymykseesi, että käytetäänkö sua hyväksi, niin tottakai käytetään. Te molemmat käytätte toisianne hyväksi tyydyttääksenne ne tarpeet mitä liitoistanne puuttuu.
Sitähän nimenomaan on seksisuhde varatun kanssa. Vai mitä muuta oikein odotit?