Suhde varattuun mieheen. Käytetäänkö minua hyväksi?
Kirjoitan nyt tänne ja kysyn teidän mielipidettä asiaan... Itsekkin varattuna naisena mulla ei ole ketään kenelle tästä puhua.
Olen tapaillut seksin merkeissä nyt joitakin kuukausia varattua miestä. Molemmat ollaan siis perheellisiä.
Mies aina tavatessamme on minulle seksin aikana hyvin hellä ja ylistää minua maailman kauneimmaksi ja ihanimmaksi naiseksi jolta saa parasta seksiä ikinä. Näitä samoja jaarituksia lähettää mulle usein myös whatsapissa..
Kuitenkin, kun hommat on hoidettu, hän vetää kiireesti vaatteet päälle ja suutelee kiihkeästi ja pahoittelee kun joutuu lähtemään niin pian!
Mulle on nyt jäänyt tästä vaan tyhjä ja hyväksikäytetty olo! Turhaanko? Olenko nyt vaan osani valinnut? Hyvää ja tyydyttävää seksiä meillä kyllä on, ja usein.
Kommentit (57)
Kiimoissaan lurittelee hempeyksiä niin kuin kaikki miehet. Oli se sitten muna kovana ja puhelin kädessä tai sitten livenä sun kanssa. Kun hommat on ohi, iskee katumus + huono omatunto, jonka kiima alleen peitti. Se on heipat ja sitten taas luritellaan, kun pöksyissä sykkii. Voit itse päätellä tästä, käytetäänkö sua hyväksi vai saatko itsekin suhteesta jotain? Ilmeisesti seksiä ainakin mutta, kun nainen olet, kaipaat vissiiin tunnepuoltakin.
Vierailija kirjoitti:
No mitä v*ttua salasuhteeltanne odotit?
Enemmän kunnioitusta... Semmosta fuck buddy suhdetta. Vois vaikka juoda kahvit yhdessä ja olla kiinnostunut muutenkin.
No eikö ole hyvä, ettei mies ole ihastunut ja että selvästi seksisuhteenne ei tule tuosta muuksi muuttumaan?
En saa seksiä mieheltäni. Kuukausia menee ilman seksiä tai läheisyyttä..
Ja on se hyväkin, että suhde pysyy vain panosuhteena, mutta kaipaan kuitenkin vähän muutakin kun tuota... Vaikea edes uskoa miehen ylistystä kun muuten käyttäytyy noin
Tää saattaa kuulostaa tosi hurjakta, mut mitäpä jos kasvattaisit selkärangan ja eroaisit ennen kuin lähdet pettämään? Ootko tullut ajatelleeksi? Voisit sit vaikka löytää sinkkumiehen jolla ei olisi kiire paeta potemaan huonoa omaatuntoa vaimon syliin.
Olin aika samassa tilanteessa kuin sinäkin. Molemmat naimisissa ja salaisia tapaamisia. Whatsapp keskusteluja ja olin ihana nainen, kanssani oli hyvää seksiä, ym. ym. Kävimme kyllä välillä ulkona syömässä ja kahvilla keskenämme. Loppuajasta tilanne oli juurikin tuo, ettei mies enää halunnut olla muuten tekemisissä kanssani, vain silloin kun oli seksistä kysymys. En kyllä koskaan mitään vakavaa suhdetta odottanutkaan, mutta koko juttu kävi henkisesti liian raskaaksi ja laitoin välit kokonaan poikki. Alussa oli vaikeaa, koska mies kuitenkin merkitsi enemmän kuin kuvittelinkaan, mutta ajan kanssa helpotti. Minusta sinun pitää unohtaa koko mies.
Miehen on varmasti parempi lähteä nopeaa, jotta suhteenne ei pääse lähenemään liikaa tai romantisoitumaan. Lisäksi mitä vähemmän aikaa hän on poissa kotoa, sen vähemmän tulee kyselyjä eli pääsee kaikin puolin niin helpoimmalla sekä myös aina kotoaan lähtemään uudelleen.
Mitä mieltä olet seksistänne? Onko se sinusta hyvää ja pystytkö itse nauttimaan siitä itse täysin?
Hmmm. Eli ap sinä haluat suhteelta myös jotain henkisellä puolella, mies taas vaan sitä seksiä. Näin käy helposti vaikka olisi itse lähtenyt ihan seksimielessä vaan suhteeseen (joo been there done that). Tunnistan ap fiiliksesi täysin.
Paras että lopetat suhteen ja vaikka etsit uuden miehen jos on tarve seksisuhteelle. Tähän mieheen nyt joka tapauksessa olet henkisesti sitoutunut enemmän kuin hän sinuun ja luultavasti myös vähintään ihastunut. Haluaisit jäädä köllöttelemään seksin jälkeen kainaloon, pussailemaan, paijailemaan. Mutta kun noita tehdään silloin kun on tunteita mukana suhteessa - ei silloin kun ollaan pelkässä seksisuhteesta 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kunnioitusta... Semmosta fuck buddy suhdetta. Vois vaikka juoda kahvit yhdessä ja olla kiinnostunut muutenkin.
Ei tule tapahtumaan. Valitan.
Itse ollut myös samassa tilanteessa. Meillä oli todella hyvä olla yhdessä eikä se ollut pelkkää seksiä. Mies tehnyt eroa vaimostaan. Mutta nyt itse tulin järkiini koska tämä alkoi olla henkisesti niin raskasta. Viestittelemme vielä mutta itse en aktiivisesti. Ja olen itse sinkku joten haluan jotain parempaa.
Mulle kävisi ton kaltainen suhde hyvin. Ei sitoutumista, eikä turhaa kiehnäämistä. Pelkkää asiaa. :D Sanon nyt kuitenkin, että mikäli tilanne ei ole sinulle ok arvosta itseäsi sen verran ettt näe tuota miestä enää. Suosittelen myös ottamaan eron mielestäsi kun et selvästi ole onnellinen hänen kanssaan.
Itsekästä tehdä oman puolison takana tuollaista. Eroa ensin.
Mulla kävi ihan toisella tavalla, kävi niin, että varattu seksikumppani alkoi selvästi saamaan tunteita mua kohtaan. Kun lisäksi sen vaimo oli lukenut meidän tekstiviestejä ja alkoi siitäkin hirveä härdelli, niin katsoin parhaaksi lopettaa koko jutun. Nykyään poistan toisten miesten kanssa käymäni viestittelyt heti omasta puhelimesta, koska en halua, että oma mies näkisi niitä edes vahingossa.
Olette kyllä kaikki tässä ketjussa ällättäviä pettäjiä, niin että kaikki paska mikä teille koituu on vaan ihan oikein.
Jos sinusta tuntuu ettet halua pelkkää fuck and go-suhdetta, sinun pitää puhua siitä miehelle. Jos suostut moiseen miestä miellyttääksesi, se ei ole hyväksikäyttöä vaan omaa tyhmyyttäsi
Vierailija kirjoitti:
Jos sinusta tuntuu ettet halua pelkkää fuck and go-suhdetta, sinun pitää puhua siitä miehelle. Jos suostut moiseen miestä miellyttääksesi, se ei ole hyväksikäyttöä vaan omaa tyhmyyttäsi
Jos mies kaipaisi samaa kuin ap, hän toimisi niin. Ei niitä tunteita pyytämällä synny.
Onko teillä alusta alkaen ollut sopimus vain sänkyhommista? Jos on, niin älä valita. Tiesit varmasti, mihin olet ryhtymässä.
Ehkä sen miehen vaimo on kyllästynyt tähän äijäänsä, joka siellä suljettujen ovien takana voi olla jotain ihan muuta kuin mitä sulle esittää. Siksi ei jaksa enää miestä miellyttää, seksi hiipunut jne. Tai ehkä miehellä on epäilys/tieto että vaimo on toiminut samoin.
Olet voinut alunperin olla vain hänen kostonväline tai mies etsinyt jonkun joka korvaa seksinpuutteen, mutta muuta ei kaipaa. Muun saa vaimoltaan tai vaimo on ainoa jolta sitä haluaa.
Joka panon jälkeen mies saattaa miettiä, miksi täällä taas on ja muistaa miksi haluaa olla vaimonsa kanssa.
Ja ne lässytykset mitä viestein ja kasvokkain jakelee, kuinka olet parasta ja kauneinta jne... Käsi ylös kuka ei olisi sitä samaa litaniaa pelimiehiltä kuullut? Tottakai se sanoo mitä tietää toisen haluavan kuulla, sitä kutsutaan miellyttämiseksi.
Sillä saa pimppaa ja tämä sinun pettäjämies pitää tällä tavoin huolen, että pidät hänestä, ajattelet hänestä hyvää, etkä suutu vaikka et tule mitään saamaan. Hän tiedostaa kyllä sen riskin, mikä on, jos salasuhteen toinen osapuoli suuttuu.
Hänellä on panoksensa eli vaimo ja kenties lapsetkin joita ei halua menettää, ja kaikki nuo lässytykset ovat keino huolehtia siitä.
Mies on ehkä ajautunut liian pitkälle ja seksinne on vain "pakollista" salasuhteen jatkamista, koska sen päättäminen voi suututtaa sinut ja sinä taas voit yhdellä lauseella rikkoa koko hänen avioliittonsa.
Seksisuhde varattujen kanssa ei ole kaikkien hommaa. Eikä se usein ole niin hohdokasta kuin leffoissa annetaan ymmärtää.
Jos sinä olet hänelle vain keino tyhjentää kassit, tai purkaa kiukkunsa vaimolleen ja saada hyvä mieli kun hänkin pääsi kostamaan, tai keino tuntea olonsa edes hetken halutuksi kun vaimo on jo kyllästynyt selkärangattomaan ja munattomaan mieheensä ja sinulle taas mies on enemmän läheisyydenantaja, niin tuossa on liikaa ristiriitaa.
Jos sitä salaseksisuhteen toista osapuolta jää vatvomaan oven mentyä kiinni, niin ei ehkä ole juttu jota sinun kannattaa jatkaa. Vai uskotko että mies jää sinua miettimään?