Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?

Vierailija
06.08.2018 |

Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.

Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.

Kommentit (2222)

Vierailija
1781/2222 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mut sehän on ilmanen juttu, kun valtio sen kerta maksaa!"

Voi kiesus sentään.

Vierailija
1782/2222 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kuulua mihinkään someen enkä minkään ryhmän whatsuppeihin. Vain harvat ja valitut, todelliset ystävät pääsevät wu kanssani. Minulla on oma ihana, rikas elämäni enkä ole kiinnostunut muiden, pahanpuhujien ja köyhempien asioista.

Ai että! 🤗😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/2222 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oll exänsä kanssa (silloin, kun yhdessä olivat) aina julkisia riitoja jomman kumman Facebook-sivulla. Yksi postaus oli (en sanatarkkaan muista, mutta jotenkin näin): ”Olipa kiva löytää käytetty kortsu makkarin lattialta ku tulin työmatkalta”. Tilapäivityksissä oli aina riitelyä ja sitten estivät toisensa.

Näillä oli myös fyysisiä tappeluja, joista ihan avoimesti kertoivat Facebookissa. Yleendä riidan aikana poistivat kaikki yhteiskuvat ja suhdestatus oli ”vaikea selittää” tai ”sinkku”.

Riidan jälkeen tuli päivityksiä ”Rakastan” ja ”Mun oma ihana kulta” ja kuvat lisättiin ja status päivitettiin.

Huh! Onneksi erosivat lopullisesti!

Vierailija
1784/2222 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla oll exänsä kanssa (silloin, kun yhdessä olivat) aina julkisia riitoja jomman kumman Facebook-sivulla. Yksi postaus oli (en sanatarkkaan muista, mutta jotenkin näin): ”Olipa kiva löytää käytetty kortsu makkarin lattialta ku tulin työmatkalta”. Tilapäivityksissä oli aina riitelyä ja sitten estivät toisensa.

Näillä oli myös fyysisiä tappeluja, joista ihan avoimesti kertoivat Facebookissa. Yleendä riidan aikana poistivat kaikki yhteiskuvat ja suhdestatus oli ”vaikea selittää” tai ”sinkku”.

Riidan jälkeen tuli päivityksiä ”Rakastan” ja ”Mun oma ihana kulta” ja kuvat lisättiin ja status päivitettiin.

Vai olisko sittenkin vain vähän normaalia pidempi tauko menossa?

Vierailija
1785/2222 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo vuosia aikaa ja molemmilla on jo uudet puolisot.

Vierailija
1786/2222 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo vuosia aikaa ja molemmilla on jo uudet puolisot.

Aiemman kuvauksen perusteella ei välttämättä merkkaa yhtään mitään. Siinähän oli monet viittaukset pettämisiin sun muihin sivuhoitoihin.

Vierailija
1787/2222 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä tuon tietää, kun ei ole koskaan yhtään somejuttuja lukenut tai itse kirjoittanut. Tuskin tuttunikaan sitä harrastavat. Jos on asiaa, soitetaan sille, kelle on asiaa. Some kuuluu osastolle leipää ja sirkushuveja kansalle, niin ovat tyytyväisiä osaansa eivätkä puutu siihen, miten päättäjät toimivat ja rikkaat rikastuvat myös siitä someilusta.

Vierailija
1788/2222 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että, vihervassari demarit olis suomalaisten etuja ajamassa.  HAH HAH

Vierailija
1789/2222 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi someilla kirjoitti:

Mistäpä tuon tietää, kun ei ole koskaan yhtään somejuttuja lukenut tai itse kirjoittanut. Tuskin tuttunikaan sitä harrastavat. Jos on asiaa, soitetaan sille, kelle on asiaa. Some kuuluu osastolle leipää ja sirkushuveja kansalle, niin ovat tyytyväisiä osaansa eivätkä puutu siihen, miten päättäjät toimivat ja rikkaat rikastuvat myös siitä someilusta.

Näin sanoo ihminen, joka juuri postasi viestin sosiaalisen median keskustelupalstalle.

Vierailija
1790/2222 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun Facebook on täynnä ihmisiä, jotka eivät jaa mitään. Työpaikan juorukerhossa sitten kuulee... "Kuulitsä mitä se oli taas postannut someen, vissiin on vähän pinna kireellä… Siis ihan sekoa..." 

Totuushan on se, että sekoin meistä ei todellakaan postaa mitään mikä paljastaisi karun totuuden hänen mielenmaailmastaan. 

Tää on aivan totta. Mä olin ite toi joka postasi ihan kaiken. Myös epäsovipaa kamaa joskus mutta ainakin olin oma itseni. Siinä oli työpaikan kahvihuoneen kanalaumalle katteltavaa mitä oon tällä kertaa keksinyt.

Ah, vanhoja hyviä aikoja ja vanhaa duunipaikkaa 🤣🥳

Plus todellakin sekoin todellisuudessa oli henkilö joka arvosteli minua. Tämäkin kävi myöhemmin ilmi.

Vierailija
1791/2222 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kylässä kävijöille tiedoksi, että jos on ollut paskataudissa, ei sitä pidä mitenkään peitellä. Molemmat päät laulaa ja on vain yksi vessa".

Vieraathan sitä vatsatautia levittävät eikä omassa toiminnassa ole tietenkään mitään vikaa.

Vierailija
1792/2222 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työuupumuksen vallassa ahdisti kovasti. Toivoin, että joku tajuaisi millaista elämäni siinä kurimuksessa oli ja yritin kertoa. Sanotaanhan aina, että puhuminen helpottaa. Se oli virhe. Vasta jälkikäteen tajusin, ettei ihminen, jonka työ on kuormittavaa, mutta vielä siedettävissä rajoissa käsitä sitä, että jossakin toisessa työpaikassa vaatimukset voivat keikahtaa sietämättömän puolelle. Varsinkaan sellainen ihminen, jolla ei yleisesti muutenkaan ole tavoitteena ymmärtää muita. Sen kovuuden edessä tuli sitten yritettyä vielä enemmån, että etkö tajua. Nyt kun en ole enää kyseisessä työpaikassa ja olen toipunut, hyväksyn sen, että ihmiset tallaavat omat elämänpolkunsa itse, niin minä kuin muutkin, ja jättäisin mieluummin nuo asiat purkamatta. Eli tämä episodi on minusta nolointa mitä tiedän somessa julkaistun. Ehkä olen niin itsekeskeinen sitten, koska en ole häiriintynyt kenenkään muun mistään postauksista. Nyt en enää edes käsitä, miksi odotin ja toivoin muilta ihmisiltä silloin apua. Jotain ystävällistä sanaa tai jotain. Niinkuin se muka olisi millään tavalla mitään työssä muuttanut.

Olen kokenut vastaavaa ja purkautunut samalla tavoin.

On rohkeaa pitää itseään suurimpana "vitsinä" ja olla haukkumatta muita. Muiden mielipiteillä ei kuitenkaan saisi olla väliä. Ihana sinä❤️

Vierailija
1793/2222 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku kehui vegaaniuttaan litanialla todistetusti aivan älyvapaita väitteitä. Nauroin itseni tärviölle ja paistoin toisenkin pihvin, karnivori kun olen.

Vierailija
1794/2222 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytyntä oli kun eräs julkaisi henkilökohtaisen kuvani, pahinta että mut tunnistettiin, viimeinen niitti olikin niin ällöttävä julkaisu, jonka kehtasi tehdä!

Vierailija
1795/2222 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt on Oksupoksu kylässä meilläkin, nuorimmainen aloitti!" ja lähikuva oksennuslammikosta. Poistin kavereista.

Vierailija
1796/2222 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kuulua mihinkään someen enkä minkään ryhmän whatsuppeihin. Vain harvat ja valitut, todelliset ystävät pääsevät wu kanssani. Minulla on oma ihana, rikas elämäni enkä ole kiinnostunut muiden, pahanpuhujien ja köyhempien asioista.

Mitä on wu?

Vierailija
1797/2222 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli päivittänyt,että taas flunssa. Ja oikeastaan koko talven on sairastanut ja korona ollut myös. Siihen oli joku vastannut "Jaa no me ei ollakaan sairastettu,en minä enkä lapset. Onpa jännä juttu". Toihan onki juuri sitä mitä kaipaa sairastelun oheen. Sama olisi,kun menisi vatsatautia potevan seinälle linkittämää käsienpesuohjeita. Tai koronaa sairastavalle pyörittelee silmiä 🙄, että niin se aina tarttuu, koska kuljetaan pitkin maailmaa.

Vierailija
1798/2222 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ummetusta ja kun se laukesi, someen päivitys "ihanaa! Lopultakin se kakka tuli!". Ei sentään kuvaa laitettu.

Vierailija
1799/2222 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttava oli osunut paikalle jossa ihminen oli tehnyt itsem*rhan. Kyseinen tuttava oli ottanut kuvia r*umiista ja itsestään sen kanssa. Tekstinä oli "masennuskin kai t*ppaa" ym.

Oikeesti? Aikuinen ihminenkö?

Kyllähän joku pässi oli ottanut selfien itsestään Turun terrori-iskun uhrin kanssa. Toivottavasti ei julkaissut sitä missään. Mutta kyllä vain idiooteilta kaikki onnistuu.

Vierailija
1800/2222 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri oli päivittänyt,että taas flunssa. Ja oikeastaan koko talven on sairastanut ja korona ollut myös. Siihen oli joku vastannut "Jaa no me ei ollakaan sairastettu,en minä enkä lapset. Onpa jännä juttu". Toihan onki juuri sitä mitä kaipaa sairastelun oheen. Sama olisi,kun menisi vatsatautia potevan seinälle linkittämää käsienpesuohjeita. Tai koronaa sairastavalle pyörittelee silmiä 🙄, että niin se aina tarttuu, koska kuljetaan pitkin maailmaa.

Tämä ei liity someen, mutta silti. Olin puhelimessa kaverin kanssa ja sanoin että olin sairastunut pahaan flunssaan. Kaveri alkoi kehuskelemaan miten ei itse edes muista milloin viimeksi on ollut kipeänä, koska elää niin terveellisesti ym. Kuuntelin tympiintyneenä ja yritin sanoa johonkin väliin etten minäkään ole ollut pitkään aikaan kipeänä mutta ihan kuuroille korville meni. Seuraavalla viikolla kaveri sairastui koronaan. Karma is a bitch.