Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?

Vierailija
06.08.2018 |

Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.

Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.

Kommentit (2222)

Vierailija
1701/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva tulva koirasta, kissassa tms. lemmikistä ja niihin vielä joku hassu filtteröinti. Aika surullista

Miksi on surullista, että ihmisillä on lemmikkejä? 

Ihme eläintenvihaajia täällä. 

Vierailija
1702/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyttömimpiä ovat rokotemyönteiset öyhöttäjät jotka postaavat kuvia olkapäistään ja näitä hassunhauskoja verrokkiviestejä ’en vaihda talvirenkaita koska…’

Mitä öyhöttämistä tuo on? Samaan aikaan rokotevastaiset spämmäävät linkkejä kaiken maailman salaliittosivuille ja raivoavat suu vaahdossa koronapasseista.

Jokaisella on oikeus tehdä valintoja oman kehonsa suhteen ja myös puhua niistä Facessa. 

En tosin tajunnut tuota talvirengasjuttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs liikunta-alan ammattilainen jonka tunnen, postaa pelkkiä puolialastomia kuvia ja kerää likesejä ympäri maailmaa. On siis joku 55 photoshoppaa naamansa ja on ihan Annekukkohovi-menoa.

Luulin jotenkin että olis ollu fiksumpi, hänellä ei oo mallin keho vaikka treenaakin. Kauheet riipputissit ja Ohut tukka. Ihan hirveet osa kuvista camel toe yms

öh, miksi 55-vuotias postaa kuvia camel toesta, eli pimpero pullottaa ja levitellään? Hyi hitto, tarpeeksi paha kun nuoret tekee sitä mutta jo vanhusikää lähestyvä. Itse laittaisin postauspiilotuksen tälle kuvotukselle. 

En ymmärrä miksi sait niin monta alapeukkua, voimaantujat taas puolustamassa jotain mummohoorailuakin? 

Taisit kirjoittaa itse itsellesi kannustavan kommentin, kun muut vastustivat.

Vaikka tuttusi kuulostaakin ärsyttävältä, niin tarvitseeko ruveta haukkumaan sitä riipputissiksi ja vaikka miksi? Olisit asiallinen, niin et saisi alapeukkuja. Täällä on moni muukin valittanut heruttelukuvista, ilman että haukkuisi tuttujaan.

Vierailija
1704/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri postasi someen hesarin, vai oliko iltis, no kumminkin näitä woketus lehtiä, niin sellasen artikkelin jossa sanottiin että k-injektiot ovat laajasti tutkittuja ja tutkitusti turvallisia, arvatkaa hymyilinkö ääneen.

Vierailija
1705/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinrääk.käys videot :( olenkin kauan sitten lopettanut seuraamisen

Siis tarkoitan niitä eläinsuojelijoiden tekemiä herätys videoita, ei hän itse siis tee niitä! Oli pakko korjata

Onhan se ikävää huomata mistä oma ruoka tulee. En itse postaa tällaisia mutta yleensä ne pahimmat järkyttyjät juuri syövät lihaa.

Harvempi kissoja ja koiria syö

Vierailija
1706/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten eritteisiin liittyvät jutut ja kuvat.

Tämä. Mulla oli yksi fb-kaveri, joka jakoi oksennuksien ja kakkojen kuvia. Niin lapsien kuin eläinten. Jotenkin vaan joka kerta oksennusta kurkussa. Ei kuulu someen tollaset otokset alkuunsa vaikka onkin luonnollinen asia.

Vierailija
1707/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva lapsen positiivisesta koronatestistä. Miksi? Miksi ihmeessä?

Vierailija
1708/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt suoraan kuulu asiaan mutten itse ymmärrä naisia, jotka peittävät omien lastensa kasvot somessa, mutta kavereiden lapsien naamat näkyvät useikin.

Juu, ymmärrän että jokaisella on oikeus päättää omasta muksustaan mutta silti tuntuu jännältä. Että pakko saada niitä tuttujen lasten naamoja kuviiin mutta omaa haluaa varjella.

Vierailija
1709/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan se rokotemyönteisyys/kielteisyys jo tullut selväksi, ettei tarvitsisi lähteä sitä jankkaamaan tässäkin ketjussa? Tämä menee taas yhdeksi rokotekeskusteluksi. 

Vierailija
1710/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytön ja absurdi:

Vierailija
1711/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva lapsen positiivisesta koronatestistä. Miksi? Miksi ihmeessä?

Tätä ihmetellyt itekkin, varsinkin kun yleisesti tiedetään näiden pcr ym. kotitestien antavan positiivisen tuloksen vaikka perse hiestä. Amerikassahan nämä testit hyllytettiin jo viime kesänä kun kokakolastakin saatiin positiivisiä tuloksia.

Vierailija
1712/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä äkkiseltään keksi pahempaa kuin nuo kakkavaipat ja muut eritejutut. Hyhhyh. Onneksi omat tutut eivät postaa niitä. Edes vauvan kakka ei ole söpöä! 

Vierailija
1713/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen terveystietoja..

Vierailija
1714/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityli, joka postailee jatkuvasti FB:n videoita alle kouluikäisestä tyttärestään, mitä pahaa F on tänään tehnyt tai sanonut tai käyttäytynyt 10 vuotta ikäistään vanhemman pissiksen tyyliin. Lapsi on ylipainoinen ja hänellä taitaa olla ADHD, kun niin paljon sattuu ja tapahtuu, mutta rauha hänelle. Lapsi ei voi valita, mitä vanhempi hänestä jakaa somessa. Äiti jakaa itsestään rintavakokuvia (myös reippaasti) ylipainoinen ja niin blurrattuja naamakuvia, että koko naama on valkoinen ja teksti tyyliin ”kävin kampaajalla ja silmäpussitkin hävisi”. Noilla filttereillä kellään ei näkyisi edes kengurun pussit. Tai ”tänään en jaksanut meikata, kun kävin kolmessa työssä, luuttusin laipion ja tein viittä eri ruokaa”. Edelleen ihan sama, onko meikkiä vai ei - naama hehkuvalkoinen.

Vierailija
1715/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö haukkui postauksessaan toista henkilöä. Ei kertonut nimeä, mutta oli yhdisteltävissä oikeaan ihmiseen.

Vierailija
1716/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia hetkestä kun on ottamassa koronarokotetta tyyliin "kansalaisvelvollisuus suoritettu" ja plandemian alkuvaiheessa profiilikuvassa maskin kanssa "olen vastuullinen". Miksi hel... Sitä sädekehäänsä pitää kiillottaa jossain somessa?

Vierailija
1717/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan älytön ja absurdi:

Mikä ihme tää on 😳

Vierailija
1718/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu kirjoitti tyyliin näin: olen nyt eronnut pitkästä parisuhteesta ja elämä jatkuu. Viikon päästä kuva uuden miehen kanssa ja tekstinä joku: olen nyt onnellisempi kuin koskaan.

Nopeeta touhua, eikä ainakaan itselle jäänyt kovin fiksua kuvaa.

Minä teen ehkä tämän, mutta ettehän te sitä tiedä, että tätäkin eroa on tehty 7 vuotta ja olen todellakin valmis uuteen vakavaan, hyvään, onnelliseen , loppuelämän suhteeseen jo nyt. Kun kaikki omaisuusasiat jne on selvät, niin julkaisen eron ja sillä samalla hetkellä olen valmis uuteen suhteeseen. Itkut on jo itketty.

Vierailija
1719/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus somevoimaantumisia, nudeja jne.

Vierailija
1720/2222 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellaiset paatokselliset tyypit, joiden profiili on täynnä "koronan vastustusta", "isien oikeuksien ajoa", tai verkostomarkkinointia..... ja näistä asioista selostetaan aina paatoksellisesti, vain yhtenä totuutena.... näkemättä muita puolia asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi