Älyttömintä, mitä joku tuttusi on postannut someen?
Siis nolointa, tyhmintä, harkitsemattominta jne.
Mielellään ei mitään julkkisten somemokia tähän vaikka niistäkin saisi kyllä ketjun aikaiseksi.
Kommentit (2222)
Vierailija kirjoitti:
onhan näitä...
n. 40 v mies, itse sairaseläkkeellä, kilonpainoinen leijonariipus kaulassa, kiroaa jokaisen mamu uutisen ja muut loiset. Sitten tuleekin jo valitus kun kela ei ole maksanut hänen laskujaan. Töitä ei pysty tekemään, mutta hirveän halkopinon halkominen ei mikään ongelma. Vetää viinaa ja vittuilee illalla/yöllä ja poistaa ne päivällä kun herää.
. 40 v nainen, toki ihan hyvännäköinen, profiilikuva vaihtuu 2-5 kertaa päivässä....
koiraihmiset, kymmeniä kuvia ja videoita joka päivä louskuleuasta...
”koiraihmiset, kymmeniä kuvia ja videoita joka päivä louskuleuasta...”
Itse julkaisen lähinnä vain koirastani kuvia, mutta sekin 1 kuva/viikko tai vähemmän. En halua itsestäni mitään väkisin otettuja kuvia laittaa mihinkään. Moni kaverini/sukulaiseni tykkää koirista ja he myös kommentoivat kuvia. Koirani on kuitenkin minulle toiseksi tärkein asia elämässäni. Edelle menee vain mieheni enkä hänestäkään mitään kuvia halua julkaista :D Toki laitan myös kuvia luonnosta ja matkoilta. Jos ei kiinnosta, älä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan näitä...
n. 40 v mies, itse sairaseläkkeellä, kilonpainoinen leijonariipus kaulassa, kiroaa jokaisen mamu uutisen ja muut loiset. Sitten tuleekin jo valitus kun kela ei ole maksanut hänen laskujaan. Töitä ei pysty tekemään, mutta hirveän halkopinon halkominen ei mikään ongelma. Vetää viinaa ja vittuilee illalla/yöllä ja poistaa ne päivällä kun herää.
. 40 v nainen, toki ihan hyvännäköinen, profiilikuva vaihtuu 2-5 kertaa päivässä....
Itse julkaisen lähinnä vain koirastani kuvia, mutta sekin 1 kuva/viikko tai vähemmän. En halua itsestäni mitään väkisin otettuja kuvia laittaa mihinkään. Moni kaverini/sukulaiseni tykkää koirista ja he myös kommentoivat kuvia. Koirani on kuitenkin minulle toiseksi tärkein asia elämässäni. Edelle menee vain mieheni enkä hänestäkään mitään kuvia halua julkaista :D Toki laitan myös kuvia luonnosta ja matkoilta. Jos ei kiinnosta, älä seuraa.
Kukaan jatkuvasti postaava, kuten sinä, ei kuitenkaan osaa vastata koskaan siihen, että miksi haluaa tehdä niitä postauksia. Miksi sitä pitää korostaa, että esim. koira on niin tärkeä sulle? Miksei se riitä, että itse tiedät sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan näitä...
Kukaan jatkuvasti postaava, kuten sinä, ei kuitenkaan osaa vastata koskaan siihen, että miksi haluaa tehdä niitä postauksia. Miksi sitä pitää korostaa, että esim. koira on niin tärkeä sulle? Miksei se riitä, että itse tiedät sen?
Jatkoa vielä tähän, että voithan yksityisesti laittaa kuitenkin kuvia toisille. Miksi niiden pitää olla julkisesti kaikilla nähtävillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämämkoulu-yh-mamma odotti kolmatta lastaan (vahinko) ja julisti seinällään miten ei voi sietää ajatustakaan lapsesta ja haluaa "sen" äkkiä pois mahasta ja antaa adoptioon. Julkaisipa tuo adoptiopaperitkin netissä. Noh, lapsi sitten syntyi ja sitten se haluttiinkin pitää. Nyt kuunnellaan kolmatta vuotta miten paska kelasossulasu on kun ei annakaan lasta hänelle.
Sama tyyppi postailee jatkuvasti selfieitä ja ryyppypäivityksiä, sekä juntteja meemejä seksiin ja miehiin liittyen.Adoptio ei mene Suomessa näin, eli tämä viesti oli valhe.
Totta on. En ehkä tiedä oikeita juridisia termejä tai nimiä, mutta lapsi meni heti syntymän jälkeen sijaishuoltoon ja paperit adoptioon antamisesta/lapsen pois antamisesta julkaistiin netissä.
Niinpä. Suomessa adoptiopapereita ei voi kirjoittaa ennen lapsen syntymää, joten jos lapsen synnyttyä ”sen halusikin pitää”, niin asialle ei olisi ollut mitään estettä. Sitten ei vain olisi allekirjoittanut adoptiopapereita.
Huostaanotto on kokonaan toinen tarina, mutta ei siinäkään adoptiota voi väkisin tehdä.
Yhdessä juoksuharrastusryhmässä muutama nainen postailee jatkuvalla syötöllä tissivälikuvia tyyliin ”lenkin jälkeen uimassa”. Paras (tai pahin) on kuitenkin hieman iäkkäämpi nainen ja hänen lukuisat yläviistosta otetut erittäin käsitellyt kuvat. Huulipunat ja tissit kohdillaan, naama sumea ja ah, niin hehkeä. 😁
mä jään aina tälläisten juttujen (keskustelut, lehtijutut "kymmenen ärsyttävintä postaajaa" jne.) jälkeen ihan tosissani miettimään, että mitä siellä sitten SAISI julkaista ettei ois ärsyttävää? 🤔 kertokaa, pyydän!
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä juoksuharrastusryhmässä muutama nainen postailee jatkuvalla syötöllä tissivälikuvia tyyliin ”lenkin jälkeen uimassa”. Paras (tai pahin) on kuitenkin hieman iäkkäämpi nainen ja hänen lukuisat yläviistosta otetut erittäin käsitellyt kuvat. Huulipunat ja tissit kohdillaan, naama sumea ja ah, niin hehkeä. 😁
Tuosta juoksuharrastusjutusta tuli mieleen, että aina ihmiset ei ees miellä noita tissinvälikuviksi .
Mä treenasin ennen puoliammattimaisesti yhtä lajia enkä paljon ihmisiä muista piireistä ees tavannut. Siihen tottu, että ihmiset oli vimpan päälle timmejä ja treenivaatteet tiukkia...se oli normimeininki eikä mitkään herutusjutut ees käyneet mielessä.
Nyt vuosia myöhemmin ja monta kiloa plösömpänä vasta tajuan miten eri silmin joku tavis niitä treeniasuja vois katsella.
Jatkuva lasten kuvien/tekemisten postailu, jopa siinä vaiheessa kun osaavat jo kieltää laittamasta.
Tekopositiiviset päivitykset, facen ulkopuolella samasta tilanteesta/ihmisestä tulee vain negatiivista kommenttia.
Postaukset postauksen vuoksi, samanlaisia kuvia uudestaan ja uudestaan, facen esiinnostamien muistojen jakamista, joka päivä jotain vähintään kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta juoksuharrastusjutusta tuli mieleen, että aina ihmiset ei ees miellä noita tissinvälikuviksi .
Mä treenasin ennen puoliammattimaisesti yhtä lajia enkä paljon ihmisiä muista piireistä ees tavannut. Siihen tottu, että ihmiset oli vimpan päälle timmejä ja treenivaatteet tiukkia...se oli normimeininki eikä mitkään herutusjutut ees käyneet mielessä.
Nyt vuosia myöhemmin ja monta kiloa plösömpänä vasta tajuan miten eri silmin joku tavis niitä treeniasuja vois katsella.
Mutta silti juuri niitä tissinvälikuvia tai kuten sanot ” ihan normi treenivaatekuvia” pitää postailla kaikkien nähtäville😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti juuri niitä tissinvälikuvia tai kuten sanot ” ihan normi treenivaatekuvia” pitää postailla kaikkien nähtäville😂
Niin...samalla tavalla kuin joku muu postaa kuvia itsestään vähemmän piukissa vaatteissa.. kuvia omasta normielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Omat mielenterveysongelmat! Jatkuvalla syötöllä. Lastensuojelusta ja omista tunnelukoista kirjoittelu. Avioeron piirun tarkat analyysit, loputtomat rakkausrunot eksälle ja tasapainottomat vuodatukset saatesanoilla, että ottakaa yhteyttä, olen niin yksin. Tukekaa minua ja auttakaa. Eksän sivuille kirjoitettu, itepähän petit ja muuta paskaa.
Käymme nauramassa näille mieheni kanssa kuin pienet apinat, mutta en koskaan kommentoi. Oikeastihan se on surullista, että joku on niin tasapainoton. Lapsethan siinä kärsii.
Vastaukseksi saa usein sydämiä ja jaksuhaleja, mutta siinä kaikki. Sen verran tasapainottamallakin pitää olla itsekritiikkiä, että ei kaikkea likapyykkiä mielenterveysongelmistaan valkopese facessa.
Meillä taitaa olla yhteinen ystävä. Minua ei yhtään naurata, enemmänkin hävettää ja järkyttää mitä kaikkea lapsi joutuu kestämään. Jos on mielenterveysongelmia, se on kamalaa, mutta siinä olet oikeassa, että ihan kaikkea ei kannata oksentaa facessa. Olen usein miettinyt, että haluaisin koko tyypin poistaa, mutta koska hän on niin yliherkkä, olen pelännyt hänen hermostuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin...samalla tavalla kuin joku muu postaa kuvia itsestään vähemmän piukissa vaatteissa.. kuvia omasta normielämästä.
Tässä ketjussa nimenomaan nauretaan kaikille itsensäkorostajapostaajille. Että miten tyhmiä juttuja/ kuvia aikuiset!! laittavat nettiin. Ilmeisesti sinäkin olet sellainen. Jatka ihan rauhassa postailua, niin muut voivat nauraa sulle;)
Hyviä esimerkkejä tässä ketjussa siitä, miten osalla ihmisistä on TÄYSIN hämärtynyt käsitys siitä, mikä on yksityisasia.
Äitimme kuoli hiljattain pitkäaikaisen sairauden uuvuttamana. Pikkusiskoni, vanhempien iltatähti on nyt 13-vuotias. Laitoimme molemmat ilmoituksen äidin menehtymisestä, ettei sitten tulisi turhia uteluita sun muita.
Eräs vähän kaukaisempi sukulaistäti oli viimeksi käynyt meillä kun siskoni oli 4-vuotias ja hänellä oli uhmaikä päällä. Jotain silloin kiukutteli tälle sukulaistädille vastaan.
Tämä sukulainen päätti kommentoida pikkusiskon laittamaan ilmoitukseen "No ei se ole ihme että kuoli, kun on noin kauhean kakaran saanut"
Sisko oli tästä tietenkin kamalan surullinen ja on vieläkin. Sanoin toki että älä tuollaista vakavasti ota, että tuo täti on päästään vialla (hänellä on jonkin sortin diagnoosikin)
Minkälainen ihminen kirjoittaa noin kenellekään, tai varsinkaan juuri äitinsä menettäneelle lapselle??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa nimenomaan nauretaan kaikille itsensäkorostajapostaajille. Että miten tyhmiä juttuja/ kuvia aikuiset!! laittavat nettiin. Ilmeisesti sinäkin olet sellainen. Jatka ihan rauhassa postailua, niin muut voivat nauraa sulle;)
Kuule, en postaile. Mutta en ole niin tyhmä, että suorilta leimasin toisen postaa matka kuvat joksikin miksi niitä ei välttämättä ole tarkoitettu.
-Henkilö kertoi ulostaneensa tänään housuihinsa kaksi kertaa
-Henkilö kertoi miten oli laittanut pikkuhousunsuojan
-Useampi henkilö haukkunut ex-kumppaniaan eron jälkeen ja/tai eroa puitu julkisesti ikävään sävyyn
-Useampi henkilö jäänyt valheesta kiinni, esim. postannut olevansa jossain ihan muualla kuin todellisuudessa on (esim. postannut viettävänsä ihanaa koti-iltaa kultsun kanssa ja oikeasti on hankalassa neuvottelussa kodin ulkopuolella)
Vierailija kirjoitti:
Hyviä esimerkkejä tässä ketjussa siitä, miten osalla ihmisistä on TÄYSIN hämärtynyt käsitys siitä, mikä on yksityisasia.
Jep. Ripulit ja tyttären alkaneet kuukautiset ei kuulu muille. Mikä myötähäpeä........
Vierailija kirjoitti:
Äitimme kuoli hiljattain pitkäaikaisen sairauden uuvuttamana. Pikkusiskoni, vanhempien iltatähti on nyt 13-vuotias. Laitoimme molemmat ilmoituksen äidin menehtymisestä, ettei sitten tulisi turhia uteluita sun muita.
Eräs vähän kaukaisempi sukulaistäti oli viimeksi käynyt meillä kun siskoni oli 4-vuotias ja hänellä oli uhmaikä päällä. Jotain silloin kiukutteli tälle sukulaistädille vastaan.
Tämä sukulainen päätti kommentoida pikkusiskon laittamaan ilmoitukseen "No ei se ole ihme että kuoli, kun on noin kauhean kakaran saanut"
Sisko oli tästä tietenkin kamalan surullinen ja on vieläkin. Sanoin toki että älä tuollaista vakavasti ota, että tuo täti on päästään vialla (hänellä on jonkin sortin diagnoosikin)
Minkälainen ihminen kirjoittaa noin kenellekään, tai varsinkaan juuri äitinsä menettäneelle lapselle??
Suomalainen syrjäkyläläinen katkera tantta, jolla tosiaan jokin mielen v i k a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks joka harrastaa näitä angstiaforismikuvia. Kuvassa joku mustiin pukeutunut gootti tukka silmillä ja ranteet auki mustaa taustaa vasten ja tekstinä aina joku "mä oon vttu mikä oon ja jos et kestä sitä niin voit painua v....", saatte varmaan kiinni ajatuksesta.
Ei hitto että repesin 😂😂😂 kiitos tästä päivän piristyksestä!!! 😂😂😂 aivan Superia!!! Nauran täällä aivan vedet silmissä, siis nämä somepölöilyt saavat aivan uuden ulottuvuuden kun joku ulkopuolinen näitä näin kuvailee!
Harmi kun mulla ei ole itsellä tällaisia fb-kavereina, viihdearvoa löytyisi ainakin.
Onko sinulla 1000 fasekamua?
Kaikki poliittisesti korrekteja, elämä kunnossa?
Hetken pitiensin tavailla, että MIKÄ äiti...?
Lastenkotiäidistä kun tulee ekana mieleen perheenäiti, joka työskentelee lastenkodissa.
Kotiäiti olisi vähän selkeämpi termi.