Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin olla kaksi viikkoa poistumatta asunnostani

Vierailija
06.08.2018 |

Aloitin eilen. Ei tässä mitään ennätyksiä olla tekemässä, mutta nyt ei vain kiinnosta käydä ihmisten ilmoilla. Laitan puhelimen kiinni ja verhot alas.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun olin pidempään työttömänä niin leikin olevani sukellusveneen kapteeni salaisella tehtävällä jossakin vihollisen linjojen takana. Sukellusveneen virkaa toimitti kämppäni, ja koska ei saanut paljastua niin piti olla sukelluksissa 30 päivää. Olin sitten kuukauden kotona, onneksi muonavarastot riittivät.

Ei mulla päässä viiraa kuitenkaan.

Tämä oli ilmeisesti piruilua? Ei haittaa, en ottanut itseeni.

Mitä suurimmassa määrin ei ollut piruilua, kuinka sen voi niin käsittää?

Vierailija
22/28 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet kärpäset alkavat surista asunnossa, jos ei vie biojätteitä pois viikottain.

Mitä aiot tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä. Ei moni ole kysenalaistanut tarvetta olla tekemisissä toisten kanssa. Minäkin olen tehnyt tuota monta kertaa, en ehkä kahta viikkoa peräkkäin, mutta useita päiviä kuitenkin ja  hyvää on tehnyt. Saa unohtaa törpöt kanssaihmiset ja nauttia omasta rauhasta.

Vierailija
24/28 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eikö siinä tule jo tunne että seinät kaatuu päälle. Itse joka päivä menen jonnekin, vapaa päivinä ja lomilla edes kävelylle tai nyt kesällä rantaan lukemaan kirjaa. En pystyisi olemaan sisällä , paitsi jos on kipeenä. Käytkö yöllä tosiaan kaupassa?

Vierailija
25/28 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet kärpäset alkavat surista asunnossa, jos ei vie biojätteitä pois viikottain.

Mitä aiot tehdä?

Yritän käyttää kaiken valmistamani ruoan ja jos jotain jää vien suljetut biojätepussit parvekkeelle.

Vierailija
26/28 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä täällä ap siitä ilmoittelet.Ei varmaan vois ketään vähempää kiinnostaa.vaikka olisit vuoden kämpässäsi puhelin kiinni.

Vierailija
27/28 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei eikö siinä tule jo tunne että seinät kaatuu päälle. Itse joka päivä menen jonnekin, vapaa päivinä ja lomilla edes kävelylle tai nyt kesällä rantaan lukemaan kirjaa. En pystyisi olemaan sisällä , paitsi jos on kipeenä. Käytkö yöllä tosiaan kaupassa?

En aio tämän aikana avata edes ulkoovea tuohon rappukäytävää. Mun normaali kaupassakäynti aika muuten on välillä 22-23.

Mulla ei ole vapaapäiviä tai lomia. Kaikki on vain samaa päivää. Parvekkeelta näkee ulos ja voi käydä nauttimassa tuulenvireestä, jos oikein alkaa ahdistaa.

Vierailija
28/28 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä täällä ap siitä ilmoittelet.Ei varmaan vois ketään vähempää kiinnostaa.vaikka olisit vuoden kämpässäsi puhelin kiinni.

Miksi kukaan täällä mitään kirjoittelee? Ei varmaan ketään kiinnosta? Kehtaavatkin ihmiset keskustella keskustelupalstalla!