Ajattelin olla kaksi viikkoa poistumatta asunnostani
Aloitin eilen. Ei tässä mitään ennätyksiä olla tekemässä, mutta nyt ei vain kiinnosta käydä ihmisten ilmoilla. Laitan puhelimen kiinni ja verhot alas.
Kommentit (28)
Pienet kärpäset alkavat surista asunnossa, jos ei vie biojätteitä pois viikottain.
Mitä aiot tehdä?
Hyvä sinä. Ei moni ole kysenalaistanut tarvetta olla tekemisissä toisten kanssa. Minäkin olen tehnyt tuota monta kertaa, en ehkä kahta viikkoa peräkkäin, mutta useita päiviä kuitenkin ja hyvää on tehnyt. Saa unohtaa törpöt kanssaihmiset ja nauttia omasta rauhasta.
Hei eikö siinä tule jo tunne että seinät kaatuu päälle. Itse joka päivä menen jonnekin, vapaa päivinä ja lomilla edes kävelylle tai nyt kesällä rantaan lukemaan kirjaa. En pystyisi olemaan sisällä , paitsi jos on kipeenä. Käytkö yöllä tosiaan kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Pienet kärpäset alkavat surista asunnossa, jos ei vie biojätteitä pois viikottain.
Mitä aiot tehdä?
Yritän käyttää kaiken valmistamani ruoan ja jos jotain jää vien suljetut biojätepussit parvekkeelle.
Miksi sinä täällä ap siitä ilmoittelet.Ei varmaan vois ketään vähempää kiinnostaa.vaikka olisit vuoden kämpässäsi puhelin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Hei eikö siinä tule jo tunne että seinät kaatuu päälle. Itse joka päivä menen jonnekin, vapaa päivinä ja lomilla edes kävelylle tai nyt kesällä rantaan lukemaan kirjaa. En pystyisi olemaan sisällä , paitsi jos on kipeenä. Käytkö yöllä tosiaan kaupassa?
En aio tämän aikana avata edes ulkoovea tuohon rappukäytävää. Mun normaali kaupassakäynti aika muuten on välillä 22-23.
Mulla ei ole vapaapäiviä tai lomia. Kaikki on vain samaa päivää. Parvekkeelta näkee ulos ja voi käydä nauttimassa tuulenvireestä, jos oikein alkaa ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä täällä ap siitä ilmoittelet.Ei varmaan vois ketään vähempää kiinnostaa.vaikka olisit vuoden kämpässäsi puhelin kiinni.
Miksi kukaan täällä mitään kirjoittelee? Ei varmaan ketään kiinnosta? Kehtaavatkin ihmiset keskustella keskustelupalstalla!
Mitä suurimmassa määrin ei ollut piruilua, kuinka sen voi niin käsittää?