Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä, jotka eivät katso silmiin ollenkaan?

Vierailija
06.08.2018 |

Exäni oli sellainen ja ajattelen ssen johtuvan siitä, että oli niin epärehellinen. Mitä muita syitä voi olla?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joss tuoo psykiatriaa tuosta vähään kehittyisi niiin varmaan tämääkin ongelma ratkeisi.

Vierailija
2/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joss tuoo psykiatriaa tuosta vähään kehittyisi niiin varmaan tämääkin ongelma ratkeisi.

Onn katsottuu peiliin ei olee siiitä kyse. Kyseee on ihan yhteiiskunnan kehittymisesstä ja vastuuunkannosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tunnen ainakin itseni. En vain kykene katsomaan toisia silmiin. Ja ei kyllä varmasti johdu epärehellisyydestä. Mulla on lapsuudessa diagnosoitu neurologinen häiriö. Ehkä sillä on jotain tekemistä asian kanssa.

Vierailija
4/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla luoda merkityksellisiä ihmissuhteita. Silmiin katsominen on liian voimakas kokemus toisesta ihmisestä.

Vierailija
5/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex oli myös. Katse kiersi ja kaarsi, ei vahingossakaan katsonut ketään silmiin, ei edes kasvoihin. Muutenkin kiemurteli ja vääntelehti jos joutui puhumaan, minunkin kanssani!

Oli kyllä muutenkin kummallinen. Siksipä juuri ex.

Vierailija
6/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kymmeniä. Itsekin olen sellainen.

Vierailija
7/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskalla luoda merkityksellisiä ihmissuhteita. Silmiin katsominen on liian voimakas kokemus toisesta ihmisestä.

Tämä on hyvä vastaus!

Vierailija
8/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Usein huomaan, etten katsonut häntä silmiin lainkaan. '

Toisaalta joskus olen huomannut vaivautuvani,jos joku katsoo intensiivisesti silmiin. Tuijottaa..tai ainakin se tunne tulee

Vierailija
9/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiin no jooo. Enn kyllä tokikaan kyllä usko enäää tässsä vaiheessa ollenkaaan ihmissuhteiiisiin. Sinällään joku hoitoo varmaaan voisi olla. Kyllä uskoon hyvyyteeenkin. Ei se kylllä helppoa ole.

Vierailija
10/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä katso asiakkaita silmiin, katson heihin päin, mut tavallaan ohi.

En vain halua nähdä heitä, epärehellinen en ole.

Vierailija
11/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni varmaan silmät pyörii päässä kun puhun ihmisten kanssa. Tulee jotenkin kiusallinen olo jos pälätän ja katsekontakti vain pysyy ja pysyy.. Näytän varmaan epärehelliseltä,mutta voivoi.

Vierailija
12/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni varmaan silmät pyörii päässä kun puhun ihmisten kanssa. Tulee jotenkin kiusallinen olo jos pälätän ja katsekontakti vain pysyy ja pysyy.. Näytän varmaan epärehelliseltä,mutta voivoi.

Juuri sama!

Vierailija
13/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Keksin  juuri, että voisinkin alkaa katsomaan melkein silmiin ja seurata enemmän suuta. Ratkaisee minun ongeman liian informaation saamisesta silmien perusteella. Olen liian ujo näkemään liikaa kaikista ihmisistä, joten silmiin katsomisen voisin jättää jatkossa vain hyvin läheisiin tilanteisiin harvojen läheisten ihmisten kanssa.

Vierailija
14/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ahdistaa katsoa silmiin koska alan helposti keskittymään vain siihen että tuijota toisen silmiä XD ja silloin varmasti meistä kummastakin tuntuu ahdistavalta XD Jos on hyvä menevä keskustelu meneillään niin silloin olen rennommin ja katson normaalisti.

Vierailija
15/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos korjaan otsikkoa siten, että puhutan nyt ihan lähisuhteista, eikä vieraista ihmisistä, niin vastaatteko samoin? ap., joka tarkoitti siis lähisuhteita.

Vierailija
16/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmistä näkee aika hyvin miten keskustelukumppani reagoi. Pelkäät hänen reaktiotaan pälätykseesi. Mitä jos hän ei olekaan kiinnostunut jutuistasi? Jos katsot keskustellessa silmiin, opit paremmaksi keskustelijaksi, koska näet, että mistä ihmiset tykkäävät ja mistä eivät.

Vierailija
17/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi suoraan silmiin tuijottaminen keskusteltaessa tuntuu myös minusta hankalalta. Joillakin ihmisillä on tapana katsoa niin tiiviisti silmiin kokoajan. Itselle tulee tunne että pakko vetää henkeä ja katsoa välillä muualle.

Vierailija
18/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmistä näkee aika hyvin miten keskustelukumppani reagoi. Pelkäät hänen reaktiotaan pälätykseesi. Mitä jos hän ei olekaan kiinnostunut jutuistasi? Jos katsot keskustellessa silmiin, opit paremmaksi keskustelijaksi, koska näet, että mistä ihmiset tykkäävät ja mistä eivät.

Itteee en edess muista miteen ihmiset silmilllä reagoivat. Sivuuusta näkee paljon jaa äänteen painoista. Silmäät tehelllisyyden nimissä kiinnosta siinä mielessä seen kuiteenkin osaa arvataa että varsiinkin nuorett feikkaavat paljonkin. 40 on sittten jo rehelllisempi.

Vierailija
19/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi suoraan silmiin tuijottaminen keskusteltaessa tuntuu myös minusta hankalalta. Joillakin ihmisillä on tapana katsoa niin tiiviisti silmiin kokoajan. Itselle tulee tunne että pakko vetää henkeä ja katsoa välillä muualle.

Itse tuijotan vaikka 15 minuuttia silloin, kun kuuntelen, mutta kun oma vuoro on puhua, en pysty katsomaan ollenkaan. Ajattelen kaiketi, ettei minulla ole mitään järkevää sanomista ja näkisin sen keskustelukumppanin silmistä.

Vierailija
20/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itteee en edess muista miteen ihmiset silmilllä reagoivat. Sivuuusta näkee paljon jaa äänteen painoista. Silmäät tehelllisyyden nimissä kiinnosta siinä mielessä seen kuiteenkin osaa arvataa että varsiinkin nuorett feikkaavat paljonkin. 40 on sittten jo rehelllisempi.

Muttta toiisaaalta 40 reaktiookynnys o n jo vähäään paatunutt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi