Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen Pekka ei ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä

Vierailija
06.08.2018 |

Rippikouluikäisenä Pekka ajatteli, että 25-vuotiaana hänellä on varmaan jo vaimo ja lapsia. Nyt Pekka on yli 30-vuotias, eikä ole käynyt koskaan treffeillä, suudellut tai harrastanut seksiä. Se hävettää häntä sen verran paljon, ettei hän halua esiintyä tässä jutussa omalla nimellään.

Kommentit (1669)

Vierailija
141/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei näitä juttuja tehdä koskaan naisista?

Kerrottu jo monet kerrat: vastaavia naisia ei ole. 

Ottakaahan naiset nyt silmä käteen; cp-vammainen nainen voi elättää itsensä myymällä seksiä, vanhainkodissa mieshoitaja köyrii asukkaita jne. 

Sitten joku 26v normaali nainen tulee palstalle väittämään, että on samassa tilanteessa kuin miehet. Kuulostaako kovin uskottavalta? 

Ja on kerrottu jo monet kerrat, että vastaavia naisia on. Minäkin olisin, mutta yhden illan juttu - kadun syvästi - puolitutun kanssa aiheutti sen, että olen suudellut ja kerran harrastanut seksiäkin.

Vierailija
142/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä, että mikä näissä miehissä voi olla vikana?? En keksi muuta kun (kriittinen?) luonne. Tunnen monia miehiä ketkä on kun peräkammarista vedettyjä, lihavia ja karvaisia tietokonenörttejä ketkä vetää colaa ja tupakkaa, mutta silti niillä on (suht saman tasoinen!!!) nainen. Voisko olla siinä, että nämä yksinäiset miehet kelpuuttavat vain semmoisen mallitytyn, ketä ei edes vilkaise miestä päin? Laskekaa rimaa ja kohdatkaa vertaisenne.

Ei ole. Tuo on se stereotypiä, jonka sinä olet oman pääsi sisällä muodostanut, koska et kykene käsittämään, että lähes kaikin puolin normaali mies voisi jäädä yksin ja vaille läheisyyttä. Sinä et kykene tuntemaan empatiaa vaan haluat kääntää näiden miesten yksinäisyyden pelkästään heidän syykseen. Sinä olet kapekatseinen ihminen, jonka lahjattomuus ajatella pintaa syvemmälle saa sinut muodostamaan mielipiteesi yleisen narratiivinen perusteella ja mielessäsi kuvittelevan sen olevan jotenkin ainutkertainen ja valaiseva ajatusrakennelma.

Ja se mitä miehet eivät useinkaan käsitä on se, että tavallisille naisille voi käydä aivan samoin.

ohis

Vain paljon harvemmin

Suomeksi sanottuna ei ikinä. 

Tietenkin jos nainen on äärimmäisen arka ja juoksee karkuun joka kerta kun joku mies tulee kymmentä metriä lähemmäs niin teoriassa tuo on mahdollista. 

Minulle on käynyt noin. Ja seuraavaksi joku tulee väittämään, että olen nirso mutta se ei pidä paikkansa. Viimeisin ihastukseni oli lievästi ylipainoinen rekkakuski. En saanut vastakaikua. Ja laihduttaa en voi, koska olen jo laiha. Tätähän olisi seuraavaksi ehdotettu. Harrastan paljon urheilua ja minulla on hyvä vartalo. 

Lievästi ylipainoinen rekkakuski? 

No onpa rankkaa, yhyyy

Jättileukainen testosonni jonka kyynärvarret on naisen pään kokoiset, tatskoja... todennäköisesti kuljetusyrittäjä, joka nettoaa sen min. 50k vuodessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea juttua. Lähes jokaisessa tuon tapaisissa kirjoituksissa on käynyt ilmi, että kyllä niitä muutama kiinnostunutta naistakin ois ollu (eli tarjontaa), mutta nehän ei näille ikisinkuille kelvanneet. Ois pitänyt varmaan olla jotain nättiä nuorta hoikkaa typykkää tarjolla. 

On hyvin vaikeaa olla parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, johon et tunne minkäänlaista fyysistä vetoa. Olen kerran elämässäni koittanut sitä koska tapailemallani naisella oli niin upea luonne (hauska, fiksu, empaattinen jne.), mutta ei siitä tietenkään tullut yhtään mitään. Haluaisitko sinä että kumppanisi joutuisi pitämään silmiään kiinni ja ajattelemaan jotain muuta, jotta lähempi kanssakäyminen olisi edes mahdollista? Seksin harrastaminen vaatii ikävä kyllä miehen kiihottumista onnistuakseen ja mikäli sitä voisi jotenkin pekällä ajatuksen voimalla hallita, niin olisin varmasti vieläkin tuon mainitsemani naisen kanssa. On varmasti pinnallista mutta itse en ainakaan ole keksinyt tähän ongelmaan yhtään mitään lääkettä..

Omakohtaisen kokemuksen mukaan rakkaus muutta tuonkin asian. Tutustuin mieheen, joka oli täysi kymppi kaikilta muilta osin, paitsi fyysisesti. Ulkonäöllisesti mies ei kiihottanut minua yhtään, päin vastoin. No, ajan myötä rakastuin tuohon mieheen ja sen mukana tuli myös fyysinen veto. Edelleen olemme yhdessä ja onnellisia.

Ps. Seksi yhdessä vaatii myös naisen kiihottumisen, ilman sitä on jostain muusta kyse.

Minä olin mukavan miehen kanssa, kun hän oli niin mukava ja ihana ja tultiin toimeen...mutta seksi ei kiinnostanut hänen kanssaan. Se oli kauheaa pakkopullaa... Kyllä oli helpotus kun se loppui koko suhde. Ei seksinhimoa tule vaikka kuinka tykkää toisesta, jos sitä himoa ei kertakaikkiaan ole.

Vierailija
144/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä, että mikä näissä miehissä voi olla vikana?? En keksi muuta kun (kriittinen?) luonne. Tunnen monia miehiä ketkä on kun peräkammarista vedettyjä, lihavia ja karvaisia tietokonenörttejä ketkä vetää colaa ja tupakkaa, mutta silti niillä on (suht saman tasoinen!!!) nainen. Voisko olla siinä, että nämä yksinäiset miehet kelpuuttavat vain semmoisen mallitytyn, ketä ei edes vilkaise miestä päin? Laskekaa rimaa ja kohdatkaa vertaisenne.

Ei ole. Tuo on se stereotypiä, jonka sinä olet oman pääsi sisällä muodostanut, koska et kykene käsittämään, että lähes kaikin puolin normaali mies voisi jäädä yksin ja vaille läheisyyttä. Sinä et kykene tuntemaan empatiaa vaan haluat kääntää näiden miesten yksinäisyyden pelkästään heidän syykseen. Sinä olet kapekatseinen ihminen, jonka lahjattomuus ajatella pintaa syvemmälle saa sinut muodostamaan mielipiteesi yleisen narratiivinen perusteella ja mielessäsi kuvittelevan sen olevan jotenkin ainutkertainen ja valaiseva ajatusrakennelma.

Ja se mitä miehet eivät useinkaan käsitä on se, että tavallisille naisille voi käydä aivan samoin.

ohis

Vain paljon harvemmin

Suomeksi sanottuna ei ikinä. 

Tietenkin jos nainen on äärimmäisen arka ja juoksee karkuun joka kerta kun joku mies tulee kymmentä metriä lähemmäs niin teoriassa tuo on mahdollista. 

Minulle on käynyt noin. Ja seuraavaksi joku tulee väittämään, että olen nirso mutta se ei pidä paikkansa. Viimeisin ihastukseni oli lievästi ylipainoinen rekkakuski. En saanut vastakaikua. Ja laihduttaa en voi, koska olen jo laiha. Tätähän olisi seuraavaksi ehdotettu. Harrastan paljon urheilua ja minulla on hyvä vartalo. 

Lievästi ylipainoinen rekkakuski? 

No onpa rankkaa, yhyyy

Jättileukainen testosonni jonka kyynärvarret on naisen pään kokoiset, tatskoja... todennäköisesti kuljetusyrittäjä, joka nettoaa sen min. 50k vuodessa. 

Miksi ilkeilet? Hänellä oli normaali/pienenkö leuka, silmälasit, ei tatuointeja näkyvillä, isohko maha ja hauskat jutut. Ja kyseessä ei ollut yrittäjä vaan hän oli kyseisessä yrityksessä työntekijänä. 

Vierailija
145/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaahan naiset nyt silmä käteen; cp-vammainen nainen voi elättää itsensä myymällä seksiä, vanhainkodissa mieshoitaja köyrii asukkaita jne. 

Sitten joku 26v normaali nainen tulee palstalle väittämään, että on samassa tilanteessa kuin miehet. Kuulostaako kovin uskottavalta? 

Ja on kerrottu jo monet kerrat, että vastaavia naisia on. Minäkin olisin, mutta yhden illan juttu - kadun syvästi - puolitutun kanssa aiheutti sen, että olen suudellut ja kerran harrastanut seksiäkin.

Eli kävit pyytämässä (KÖYHÄÄ!!!) pappaa kaffeelle kanssasi tai kenties ihastuit kehitysvammaiseen mieheen? Vasta nämä tehtyäsi voit verrata tilannettasi miehiin. Jos muka tulet torjutuksi kaikkien toimesta. 

Vierailija
146/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat. Minä olen ulkoisesti epäviehättävä keski-ikäinen nainen. Kumppania on vaikea, lähes mahdotonta, löytää. Ehkä jos alan deittailemaan vanhainkoti-ikäisiä alkoholisoituneita miehiä, niin ehkä sitten voisi flaksi käydä. Ei hirveästi houkuttele, ymmärrät varmaan. Mutta minä EN valita. Ja yksinkertaisesti siitä syystä, että se EI AUTA MITÄÄN!

Vierailija
147/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran Pekalle on tullut jostakusta naisesta jälkikäteen mieleen, että nainen oli ehkä kiinnostunut Pekasta, mutta naiset eivät ole olleet sellaisia, jotka ovat herättäneet Pekan kiinnostuksen.

Eli Pekka on vaan niin nirso ettei ole siksi löytänyt sopivaa naista.

Kannattaisi varmaan laskea vähän niitä kriteereitä ja antaa mahdollisuus myös niille vähän rumemmille naisille, eikä vaan itkeä omaa kurjuuttaan.

Vierailija
148/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pekasta tuntuu, että deittailu on naisille helpompaa kuin miehille."

Enemmistö suomalaismiehistä ajattelee näin. Ja oikeassahan he ovat.

Niin kauan kuin kyse on heteronaisista niin aina kun nainen deittailee niin joku mieskin deittailee. Ja ei, ne eivät ole mitään alfakirurgipäitä, joiden kanssa naiset deittailevat, vaan ihan tavallisia miehiä. Misseillä ja julkkiksilla on omat rinkelinsä mutta muut nuoret aikuiset naiset tapailevat ihan tavallisia Keravan Keijoja ja Oulun Olleja.

Valitettavasti naisia on 20-45 -vuotiaissa Suomessa noin 50 000 enemmän kuin miehiä.

Valitettavasti ne 50 000 naista eivät ole jakautuneet ihan kaikille paikkakunnille:

Yläsavolaisten nuorten sinkkumiesten on yhä vaikeampaa löytää kumppania. 25–34-vuotiaita sinkkumiehiä on maakunnassa jo lähes kaksi ja puoli kertaa enemmän kuin sinkkunaisia.

Väestöliiton tutkija Anneli Miettinen pitää vinoutunutta sukupuolijakaumaa aluepoliittisena ongelmana.

– Väestörakenteen vinoutuminen voi olla itseään ruokkiva kehä, vähäväkisiin alueisiin ei satsata.

Syy sinkkumiesten runsaaseen esiintymään Ylä-Savossa on Miettiselle selvä:

– 90-luvun laman jälkeen naisten lähteminen korkeakoulutukseen kasvoi räjähdysmäisesti. Opiskelupaikat ovat suurimmissa kaupungeissa. Sille tielle naiset helposti jäävät, sillä työpaikatkin ovat suurissa kaupungeissa.

-Esimerkiksi Iisalmessa 25-34 vuotiaita sinkkumiehiä on Tilastokeskuksen mukaan 370, naisia 158"

Lähde: Iisalmen Sanomat 12.9 2014

Ovatkohan tuollaisten paikkakuntien sinkkumiehet sitten laskettavissa kranttujen ym. kastiin? Vai onko yksin jääminen pelkästään matemaattinen tosiasia?

Vierailija
149/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näitä naisistakin tehty.

Naiset yleensä ymmärtävät sen, että jos miestä ei löydy on kolme vaihtoehtoa, eikä valittaminen ole yksikään niistä.

Yksi vaihtoehto on muuttaa ulkoista olemustaan miehiä viehättävään suuntaan.

Toinen on oman vaatimustason laskeminen.

Kolmas, ja ehkä yleisin, on tyytyä tilanteeseen, sillä yksin on jokatapauksessa kivempaa kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
150/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näitä naisistakin tehty.

Naiset yleensä ymmärtävät sen, että jos miestä ei löydy on kolme vaihtoehtoa, eikä valittaminen ole yksikään niistä.

Yksi vaihtoehto on muuttaa ulkoista olemustaan miehiä viehättävään suuntaan.

Toinen on oman vaatimustason laskeminen.

Kolmas, ja ehkä yleisin, on tyytyä tilanteeseen, sillä yksin on jokatapauksessa kivempaa kuin huonossa suhteessa.

Jep. Eli naiset ovat realistisempia ja ratkaisukeskeisempiä tässä asiassa. 

Tulee ihan miespuolinen ex-kaveri mieleen: työkyvyttömyyseläkkeellä, kaljaa kittaava, ylipainoinen, semi-epäviehättävä kolmekymppinen tapaus. Ois pitänyt saada parikymppinen nätti tyttöystävä, oman ikäiset ja oman tasoiset kun ei todellakaan herralle kelvanneet. Opastin häntä mm. laihduttamaan ja hankkimaan järkevää sisältöä elämäänsä, jotta olisi paremmat mahdollisuudet saada haaveilemansa nainen. Ei kelvannut: kaljan kittaaminen ja naisettomuudesta passiivisena valittaminen oli kivempaa. 

Vierailija
151/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kävit pyytämässä (KÖYHÄÄ!!!) pappaa kaffeelle kanssasi tai kenties ihastuit kehitysvammaiseen mieheen? Vasta nämä tehtyäsi voit verrata tilannettasi miehiin. Jos muka tulet torjutuksi kaikkien toimesta. 

Onhan toki niitä, joille olisin kelvannut. Mutta itse en ole kelpuuttanut esimerkiksi sellaisia, jotka ovat saamassa siivellä kun kaveri iskee minun kaverini, tai sellaisia, joille olen se viimeinen epätoivoyritys pilkun jälkeen narikassa. Omana itsenäni en ole kiinnostanut ketään. Shit happens. Ymmärrän kuitenkin, että onnellisuus on kiinni vain minusta itsestäni. Jos hyväksyn itseni sellaisena kuin olen ja viihdyn itseni seurassa, kenties löydän joskus jonkun tai sitten en. Mutta se minusta. Miestä saamattomia naisia on, ei se muuksi muutu ulisemalla.

Mutta mitä nämä "Pekat" sitten haluavat? Että naisten pitäisi sanoa kyllä kiitos, kun joku Pekka ilmoittaa haluavansa hänet? Että Pekalle saa kelvata vain missi, mutta naisen pitää huolia kuka tahansa? Että naisen pitää olla samaan aikaan kokematon ja kaikki temput hallitseva panopatja?

Vierailija
152/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nykyään pelimiesten ja netin, lisääntyneiden rikkaiden miesten, sekä kaikenmaailman sugardaddyjen vuoksi perusmiehellä ei juuri ole mahdollisuuksia naisrintamalla. 

Ainoita keinoja on etsiä nainen maasta, jossa mies itse näyttäytyy hyvätuloisena. 

Suomalaisen onneksi täällä keskituloinen mies voi olla kovaakin valuuttaa esimerkiksi monissa Aasian maissa: klassinen Thaimaa, Vietnam, Kambodza, Intia, Nepal jne. 

Vierailija
153/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti nykyään pelimiesten ja netin, lisääntyneiden rikkaiden miesten, sekä kaikenmaailman sugardaddyjen vuoksi perusmiehellä ei juuri ole mahdollisuuksia naisrintamalla. 

Ainoita keinoja on etsiä nainen maasta, jossa mies itse näyttäytyy hyvätuloisena. 

Suomalaisen onneksi täällä keskituloinen mies voi olla kovaakin valuuttaa esimerkiksi monissa Aasian maissa: klassinen Thaimaa, Vietnam, Kambodza, Intia, Nepal jne. 

Mutta jostain syystä pekat ja naisettomat palstamiehet eivät halua hakea naista ulkomailta. He mieluummin viettävät illan toisensa jälkeen meidän palstamammojen parissa. En ymmärrä miksi.

Vierailija
154/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa...

Vierailija
155/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaisia naisia sinä etsit, jos kaikenmaailman sugardaddyt ovat estämässä? Ei taida ihan naapurin Ninnistä olla kyse? 

Vierailija
156/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusmiehet kyllä kelpaavat, naisettomuudestaan naisia syyttävät ulisijat eivät.

Vierailija
157/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kerran: jutussa Pekka itsekin oletti, että jotkut ovat saattaneet olla kiinnostuneita mutta hän itse ei ollut kiinnostunut ottamaan asiasta varmuutta. Kyllä tällaisia naisia on vaikka kuinka paljon! Lehtijutun saa kyllä.

Ei Pekkakaan missään sanonut haluavansa alkaa myydä seksiä tai tulla vanhainkodissa köyrityksi.

Vierailija
158/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jostain syystä pekat ja naisettomat palstamiehet eivät halua hakea naista ulkomailta. He mieluummin viettävät illan toisensa jälkeen meidän palstamammojen parissa. En ymmärrä miksi.

Puhuin jo aiemmin siitä tietystä herkkyydestä ja romanttisuudestakin jotka tuntuisivat yhdistävän meitä naisettomiksi jääviä miehiä. 

Tällaiseen luonteeseen ei oikein istu mitkään naisenhakumatkat kaukomaille tai muukaan senkaltainen toiminta. 

Vierailija
159/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekalla ei ole ollut sydänsuruja. Onnenpekka.

Niillä ihmisillä vasta sydänsuruja onkin, jotka eivät ole ikinä seurustelleet. Paitsi tietysti niillä, jotka eivät ole koskaan rakastuneetkaan, mutta sellaisia ihmisiä on vähän.

Vierailija
160/1669 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs on ruma tai alle 175cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi