Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat pikadieetit?

Vierailija
06.08.2018 |

Niinhän siinä kävi, että kesälomalla tuli kiloja. Olen muutaman viikon päästä kuitenkin lähdössä rantalomalle, ja olisi kiva lähteä matkaan edes vähän hoikistuneena.
Nyt siis tarvitsisin teiltä neuvoa! Mitkä pikadieetit olette kokeneet parhaimpina, millä saisi kaikista nopeiten painoa pois 5-10 kiloa? Mitkä ovat kokemuksenne? Painoindeksini on nyt 25:n paikkeilla.
Enkä tosiaan ole nyt vailla varoittelua terveyden menettämisestä, dieettien vaarallisuudesta ja painon nopeasta palautumisesta. Kiitos :)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mitään pikadieettejä tarvitse. Tarvitset tavalliset terveelliset elämäntavat. Liikuntaa, hyvää ja terveellistä ruokaa. Paljon kasviksia.

Vierailija
2/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain kokemusta ja vinkkejä? :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennä annoskokoja.

Vierailija
4/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lomalla tuli kiloja jotain syystä, niin eikö tilanne tasoitu arkeen palatessa?

Vierailija
5/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lupa ja valmiudet nauttia rantalomasta ihan yhtälailla 10 kiloa painavampana tai kevyempänä. Ihminen on rantakunnossa silloin kun menee rannalle. Ymmärrän että sulla on ilmeisesti aika lailla epävarmuutta omasta vartalostasi, mutta todellisuudessa loman onnistuminen on kiinni pääkopasta, ei fyysisestä olemuksesta. :-)

Vierailija
6/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat pikadieetit on ne jotka jää toteuttamatta. Myös painokehityksen kannalta nämä on suotuisimmat!

Vierailija
7/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteet liikkeelle niin turvotus lähtee ja olo kevenee.

Paljon vettä, tuoreita mansikoita ja ananasta.

Hot-joogatunneille 3 krt viikko. Hypoxilla koko kropan nesteet kiertämään. Sitten kotiin juomaan vettä ja parin tunnin kävelylenkki.

Eiköhän siitä lähde kiloja jos ne tosiaan on vaan lomalla syömällä ja juomalla turvoteltu itelle.

Mulla alkaa ens viikolla sama kuuri...

Vierailija
8/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on lupa ja valmiudet nauttia rantalomasta ihan yhtälailla 10 kiloa painavampana tai kevyempänä. Ihminen on rantakunnossa silloin kun menee rannalle. Ymmärrän että sulla on ilmeisesti aika lailla epävarmuutta omasta vartalostasi, mutta todellisuudessa loman onnistuminen on kiinni pääkopasta, ei fyysisestä olemuksesta. :-)

Kyse ei ole ainoastaan ulospäin näkyvästä fyysisestä olemuksesta, vaan haluan tuntea oloni kevyeksi ja hyväksi. Tuntuu kamalalta, kun on turvonnut ja lihava olo. Olen lihonut, ja nyt haluan päästä eroon lihotuista kiloista pikimmiten. 

Ap

Vierailija
9/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lomalla tuli kiloja jotain syystä, niin eikö tilanne tasoitu arkeen palatessa?

Ehkäpä tasoittuisikin parin kuukauden kuluessa, mutta nyt haluan kiloista eroon vähintään yhtä nopeasti, kuin ne tulivatkin.

Ap

Vierailija
10/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa viikossa wt kyllä saa 10kg pois todellakaan

Vierailija
11/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parissa viikossa wt kyllä saa 10kg pois todellakaan

Sinun viestisihän antaakin sinusta oikein akateemisen kuvan. :)

Ap

Vierailija
12/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten miettinyt tota asiaa kun mätit p*skaa suuhun?

Vierailija
13/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten miettinyt tota asiaa kun mätit p*skaa suuhun?

Onpas sinulla ruma kirjoitustyyli. Yök. Mutta ei, en miettinyt asiaa sen kummemmin, vaan nautin lomastani, ja siihen kuului myös herkuttelu. Asian voi nimittäin korjata jälkikäteen. :) 

Ap

Vierailija
14/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nesteet liikkeelle niin turvotus lähtee ja olo kevenee.

Paljon vettä, tuoreita mansikoita ja ananasta.

Hot-joogatunneille 3 krt viikko. Hypoxilla koko kropan nesteet kiertämään. Sitten kotiin juomaan vettä ja parin tunnin kävelylenkki.

Eiköhän siitä lähde kiloja jos ne tosiaan on vaan lomalla syömällä ja juomalla turvoteltu itelle.

Mulla alkaa ens viikolla sama kuuri...

Mitä on hypox? Millä tavalla tuo jooga vaikuttaa painonputoamiseen? Käyn kuntosalilla 4-5 krt/vko. Mitä ruokaa tuoon kuuriin kuuluu?

Ap

Vierailija
15/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile viiden päivän Nutriletkuuria. Mulla ainaki toimii pikadiettinä loistavasti jos on jostain syystä päässyt turvotuspläski:) yllättään. Detoxteetä, appelsiinin tai greipin ja kauramaitokahvia oon ottanu lisäksi. Vettä tietysti. Tympiihän se, kahvin voimalla kestää. Sen jälkeen siirtyykin ihan mielellään syömään tervellisemmin ja liikkumaankin entiseen tapaan. Kuurin aikana koitan olla stressaamatta ja pidän liikunnankin kevyenä, ulkoilua, kävelylenkkejä, kotitöitä ja venyttelyä. Saunominen tekee hyvää ja jos saa puolisolta jalkahieronnan😊

Tsemppiä ap

Vierailija
16/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku pystyi ylipäätään LIHOMAAN kesähelteiden aikana? :DDD Ellei sitten vedä jotain tuhteja, rasvaisia grillattuja lihoja naamaan joka päivä!?

Minä ja koko tuttavapiirimme laiduttiin kesähelteiden aikana, jokainen 2-4 kiloa, kun ei jaksanut syödä kuin salaatteja ja muuta kevyttä, ja hikoilutti aika paljon.

Vierailija
17/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku pystyi ylipäätään LIHOMAAN kesähelteiden aikana? :DDD Ellei sitten vedä jotain tuhteja, rasvaisia grillattuja lihoja naamaan joka päivä!?

Minä ja koko tuttavapiirimme laiduttiin kesähelteiden aikana, jokainen 2-4 kiloa, kun ei jaksanut syödä kuin salaatteja ja muuta kevyttä, ja hikoilutti aika paljon.

Ei kyllä ne rasvaiset grillatut lihat lihota. Ne sokerimätöt turvottaa ja lonkerot ja siiderit.

Vierailija
18/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett, sillä saa 6kg kolmessa viikossa, 8 neljässä ja 10 kuudessa. Kokemusta on.

Vierailija
19/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait käsityken, että olen lihonut kesähelteiden aikana? Vaikka sinun paikkakuntasi tai vaikka koko Suomi olisi kärsinyt helteistä, niin muistathan nyt kuitenkin, että ihmisiä asuu muuallakin. Kaikki eivät elä samanlaista elämää ja samassa paikassa kuin sinä. Kannattaa siis avartaa hieman maailmannäkemystä. :) Lisäksi sinun logiikkasi mukaan esim. lämpimissä maissa ei kai voisi olla ollenkaan lihavia, kun eivät kuumudessa jaksaisi syödä.

Ja miten grillaaminen tekee ruoasta lihottavampaa? En muuten edes syö punaista lihaa. Lihahan ei kuitenkaan tunnetusti lihota. 

Ap

Vierailija
20/50 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää mun dieetti on ollu aika tehokas mahan litistäjä. Lohkesi hammas tuossa lauantaina. Nyt maanantaina soitin ajan, jonka sain torstaille. Ei tee oikein mieli syödä mitään, kun pitää jauhaa toiselle puolella suuta pelkästään.

Toisaalta lauantaina tulossa häät, joten eipä tuo pieni turvotuksen lasku ole pahitteeksi.