Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka näet Facebookissa ystäväsi ihanan profiilikuvan, miksi et tykkää?

Vierailija
06.08.2018 |

Oletko kateellinen tai haluatko vesittää hänen iloansa?

Pienellä asialla, tykkäämällä saat hyvän mielen sekä hänelle että myös itsellesi.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa kertoa ettei kiinnosta? Ihmiset nyt vaan on niin itsekeskeisiä.

Vierailija
2/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut mun kavereista vaihtaa profiilikuvia viikottain. Kauneusasetukset 100% pää kallellaan niin että tissivako näkyy.  Kuvassa joko veikeä hymy alaviistosta tai suurisilmäinen mutruhuuli-duckface.

En todellakaan tykkää koska niissä ei ole mitään uutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää päivittää Facebookia? Ei kukaan.

Vierailija
4/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun elämäs on kiinni jostain helvetin facebookin tykkäyksistä niin ei hyvin mee sullakaan...

Vierailija
5/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole facessa mutta vaikka olisin, en klikkaisi koska ei ole tapana kommentoida julkisesti

En kyllä  tajua ihmisten huomiohakua ja tykkäysten kalastelua facessa.Lapsellista touhua.

Vierailija
6/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään FB ei näytä läheskään kaikkia päivityksiä eli se ystävän asettama uusi profiilikuva saattaa jäädä näkemättä. Toiseksi en koskaan tykkää päivityksistä/valokuvista vain miellyttääkseni jotakuta vaan vain, jos kuva on jollakin tavalla erityisen hyvä; kaunis maisema, auringonlasku, hellyttävä eläin, erityisen onnistunut kuva ystävästä, jne. Kun kontakteja on FB:ssä yli 400 niin en todellakaan reagoi tykkäämällä kuin harvakseltaan.

Vierailija
7/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että se on jo seitsemäs tälle viikolle, samalla tyylillä yläviistosta oleva selfie, joka ei näytä todellista häntä, vain sen yhden ainoan hyvän puolen. Lisäksi on käytetty naaman siloitteluun niin paljon filtteriä, että naama on kuin taikinaa.

Lupaan tykätä jokaisesta sellaisesta kuvasta, jonka on joku toinen ottanut ja jossa hän näyttää itseltään.

Vierailija
8/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään FB ei näytä läheskään kaikkia päivityksiä eli se ystävän asettama uusi profiilikuva saattaa jäädä näkemättä. Toiseksi en koskaan tykkää päivityksistä/valokuvista vain miellyttääkseni jotakuta vaan vain, jos kuva on jollakin tavalla erityisen hyvä; kaunis maisema, auringonlasku, hellyttävä eläin, erityisen onnistunut kuva ystävästä, jne. Kun kontakteja on FB:ssä yli 400 niin en todellakaan reagoi tykkäämällä kuin harvakseltaan.

Sulla ei siis ole siellä ketään tärkeää ihmistä, kohdan vaan olet haalinut kaikki tutuntututkin kavereiksi.

Vierailija
9/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin syytä

1. käyn facebookissa ehkä 3 kertaa vuodessa

2. yleensä minulla on joku syy, eikä se ole "ystävien" profiilikuvien tarkistelu

3. en lue sieltä muiden statuksia

4. enkä katso kuvia

5. minusta olisi jotenkin omituista tykätä ystävän naamakuvasta facebookissa. sehän olisi flirttiä.

Vierailija
10/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kateellinen tai haluatko vesittää hänen iloansa?

Pienellä asialla, tykkäämällä saat hyvän mielen sekä hänelle että myös itsellesi.

Joo olen aina ja kaikille kateellinen, sekä aina haluan vesittää ihmisten iloa. Ihan tahallani ka kateuksissani en tykkää. Lol.

Vai voisiko olla että minulla ei vain ole tapana tykkäillä kenenkään fb-kuvista, paitsi erityisen hyvien tai koskettavien harvojen kohdalla?

Vierailija
11/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei siis ole siellä ketään tärkeää ihmistä, kohdan vaan olet haalinut kaikki tutuntututkin kavereiksi.

On toki tärkeätkin ihmiset mutta myös verkostot. Ei tutuntuttuja vaan ystävien lisäksi ihmisiä, joihin olen tutustunut töissä tai luottamustoimissa. Kyllä niitä kymmenen vuoden aikana on ehtinyt kertyä hyvinkin tuon verran. Yhtään sellaista ihmistä ei ole, ketä en tuntisi myös livenä.

Vierailija
12/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät kuka sen näki? En nähnyt kun en selaa Facebookia.

Vierailija
13/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tykkää kenenkään päivityksistä tai lähetä kenellekään synttärionnitteluja, liityin faceen vain opiskeluryhmän takia. Kaveriksi olen hyväksynyt tutut ja kaverit jotka ovat pyytäneet, koska en halua "loukata" turhaan

Vierailija
14/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä muuta ehtisi tekemäänkään, jos kaikkein somekuviin yrittäisi ehtiä laittaa tykkäyksiä ja kommentteja.

Vierailija
15/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen katsellut näiden viikottain profiilikuvansa vaihtavien kuvia ja huomannut, että alussa on tykkäyksiä ollut runsaasti, mutta lopulta suurin osa on kyllästynyt ja nykyään uusista kuvista tykkää enää muutama velvollisuudesta (oma äiti/paras kaveri/puoliso).

Vierailija
16/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilikuva on julkinen päivitys. En tykkäile mistään mikä näkyy koko maailmalle.

Vierailija
17/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aidoista profiilikuvista aina, sellaisista jotka on ottanut joku muu tavallisilla asetuksilla eikä itse olla näpätty sadan kuvan sarjaa yläviistosta muikealla imeellä ja filtterit täysillä. Ne on niiiiin noloja aikuisella.

Vierailija
18/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jos kuva on rehellinen eli toisen ottama ilman suodattimia. En kommentoi koska en halua jättää julkisia kommentteja.

Vierailija
19/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En huomaa kuvaa

- hennilö on vaihtanut profiilikuvaa jo useasti vuoden aikana

- kuva ei ole kovin kiva tai ystävä ei näytä itseltään

Siinä nyt joitain syitä ainakin. Itse olen vaihtanut profiilikuvaa viimeksi puolitoista vuotta sitten, enkä jaksa tykkäillä saman henkilön joka kuukausi vaihtuvista kuvista (ellei ole oikeasti syytä vaihtaa esim uusi hiustyyli)

Vierailija
20/69 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tykätä aina ja kaikesta, kun ei minunkaan jutut niin ihmisiä hetkauta. Usein silti tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi