Jos sinua ei ole kutsuttu mökille
Kommentit (20)
Koska minä kaipaan toisten mökeille.
Vierailija kirjoitti:
Mökki on perseestä
No älä tunge muiden mökeille?
Menetkö elokuviin siksi, että sinua kaivataan siellä vai siksi koska haluat?
Ei kutsuttu,eli en mene. Menen vain yhden kutsutun perheen kotiin siksi aikaa. Saunan siellä,onhan sielläkin rantasauna. Ah ja rauha ilman sukua.
Vierailija kirjoitti:
Ja kukaan ei kaipaa sinua sinne?
Vierailija kirjoitti:
Menetkö elokuviin siksi, että sinua kaivataan siellä vai siksi koska haluat?
Nyky leffat on aika paskoja ja maksan täyden hinnan lipusta. En oikein ymmärrä vertausta.
Minua kyllä kaivataan mökille. Aina on kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Siks kun muuten olen ihan yksin.
No niin olen minäkin, mutta siihen lienee syy? Miten vuoden muut päivät erovat juhannuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mökki on perseestä
Kaikki on perseestä ja silti sinua ei kutsuttu.
Ei kutsuttu, ja vaikka olisikin kutsuttu, kotona möllöttäisin. Työtön, varaton, köyhä, , , ,
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä kaivataan mökille. Aina on kaivattu.
No se on hienoa.
Ei nykyään kutsuja tarvita, mökille vaan jos mieli tekee! Aina sieltä tilaa löytyy kun on aitat ja muut joutilaat nukkumapaikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kukaan ei kaipaa sinua sinne?
Mitä välii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siks kun muuten olen ihan yksin.
No niin olen minäkin, mutta siihen lienee syy? Miten vuoden muut päivät erovat juhannuksesta.
Niin kun kukaan ei välitä minusta. Ei kai mitenkään, olisi ollu kiva joku mökkikutsu saada.
En halua muiden mökeille, viihdyn omalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kutsuttu, ja vaikka olisikin kutsuttu, kotona möllöttäisin. Työtön, varaton, köyhä, , , ,
Ap. Ei minuakaan kutsuttu ja samoista syistä. Ei se silti oikeuta pilamaan muiden juhannusta. Yksin viettelen ja saatan vähän grillata. Yksin on vain niin outoa laittaa ruokaa tai grillata.
Mökki on perseestä