Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset herätys -kondomin käyttö

Vierailija
06.08.2018 |

Päädyin viikonloppuna baari-illan jälkeen jatkoille "kaverin kaverin kaverin" luokse. Ei ollut epäselvyyttä siitä, että seksiä mennään naisen asunnolle harrastamaan. Otin jo hyvissä ajoin kondomipaketin esiin, ja kun oltiin lopulta päädytty sänkyyn saakka se oli näppärästi käsillä. Kun aloin availla paketti, nainen räjähti nauramaan "et kai oikeasti aio käyttää tuota". Olin ihan hämilläni, että mitä helv... tottakai aion. Naista huvitti suuresti se, että joku aikoo panna kumilla kun "eihän se edes tunnu kummastakaan hyvältä" jne. Hetki asiasta väiteltiin, ja lopulta hoidettiin hommat, kumilla.
Vielä seksin jälkeen nainen mutisi miten "epäkäytännöllinen kortsu on" ja "eihän kukaan noita enää käytä kun kaikilla on pillerit".
Ja tämä neiti ei ole mikään ainutlaatuinen tapaus, näitä paljaalla antavia tulee vastaan säännöllisesti. Tällaistako tämä todella on? Kumia ei käytetä, ja ketään ei pelota taudit tai vahinkoraskaudet?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kyllä aina kumia. Tai siis vaadin sen mieheltä. En käytä pillereitä ja vaikka käyttäisinkin, vaatisin silti kumin. Näitä MIEHIÄ kyllä löytyy jotka vikisevät ja vikisevät että eivät halua kumia käyttää. Ovat kuitenkin pitkin hampain siihen suostuneet.

Vierailija
2/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi kuvitellakaan jonkun satunnaisen tai vähemmän satunnaisen tuttavuuden panemista ilman kumia. Ihan hullua hommaa, varsinkin jos paljaalla vetely on kovin yleistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Paistaa selvästi läpi ettei ole miehen kirjoittama.

Innostuit provoilemaan sen eilisen iltalehdessä olleen artikkelin jälkeen? Yritä uudelleen.

Vierailija
4/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein naiset haluaa ilman kumia, puol tutut varmimmin. Nuoret on paljon tarkempia että käytetään kumia. Itse en vois kuvitellakaan että vetäisin paljaalla.

Vierailija
5/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoraskaudet ei pillerien kanssa pelota, mutten missään tapauksessa harrastaisi tuntemattoman kanssa seksiä ilman kortsua. Onkohan tuo nyt nuoruuden huolettomuutta ja voittamattomuuden tunnetta.

Vierailija
6/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on kokemus että miehet ei halua käyttää kumia siis ihan 1/10 sitä käyttäisi vaan. Olen itse naisena vaatinut aina kumin käyttöä ja jos ei siihen suostu ei tule seksiä.

Vierailija
7/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi tuossa tilanteessa mieleen, että nainen haluaa hankkiutua raskaaksi, kun noin hanakasti on kortsua vastaan.

Vierailija
8/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oliskin provo, ehkä n. 20% tapaamistani naisista on vaatinut kortsun koska eivät kåytä pillereitä. Viimeisimmän viiden panon kanssa yksi vaati kortsun

Vierailija
9/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputuloksena tästä teemme että miehet eivätkä naiset halua käyttää kortsua ja osa taas haluaa. Ei mitään uuttaa ja huono provo.

Vierailija
10/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin aina mieheltä kondomin, hyi ei tulisi mieleenkään ilman panna ja vaikka söisin pillereitä ei. Suurimmalta osalta miehistä sitä käyttöä vaan saa vaatimalla vaatia, koska ei kuulema tunnu hyvältä sen kanssa ja muu ininä.

Vierailija
11/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Tää on miehen kirjoittama, sellasen vässykän joka änkyttää täällä ettei kukaa halua käydä testeissä ennen seksiä. Arvaan että ap on nähnyt seksiä elämässään vain netissä. M44.

Vierailija
12/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kumia aina. Olen kolmekymppinen nainen ja ei ole tosielämässä tullut vastaan kumittavonkaajia, yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Tuo viimeinen tapaus siis otti kumin yhtäkkiä pois kesken aktin. Kävin tautitesteissä ja hain jälkiehkäisyn.

Vierailija
13/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap.Noin juuri jos et halua ei toivottua lasta ja ties mitä tauteja.Jos nainen ei ole fiksu niin hyvä että itse olet.Noin ei tarvitse sitten vinkua kun hoito pamahtaa paksuksi.

Vierailija
14/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet muistakaa, että valehtelu pillereiden käytöstä ei ole rikos.

Vierailija
15/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen ystäväni, joka on sinkuksi jäätyään harrastanut paljon irtoseksiä on kertonut, että kortsun käyttöä vaativat naiset on ihan yksittäistapauksia. Sanoo käyttävänsä silti aina kortsua, mutta sitähän en tiedä onko se totuus...

Vierailija
16/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M20 kirjoitti:

Kun oliskin provo, ehkä n. 20% tapaamistani naisista on vaatinut kortsun koska eivät kåytä pillereitä. Viimeisimmän viiden panon kanssa yksi vaati kortsun

Panoja etsivät naiset ovat aina pillereiden kyllästämiä valkoroskia ja sen takia noin suuri pieni prosentti haluaa kumin. Pillereiden vaikutuksesta nuo naiset myös valitsevat itselleen sopimattoman miehen panoon. Ihmettelen kyllä että miten miehet tuntevat vetoa noihin pillerinaisiin, kyllähän heidän pitäisi kokea nuo naiset itselleen sopimattomaksi, kun eivät itse ole minkään hormonimuuntajan alaisena. Vai muuttavatko pillerit jotain feromonituotantoakin sillä tavalla, että todellisuudessa epäsopiva mies kokeekin naisen houkuttelevaksi?

Vierailija
17/70 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet muistakaa, että valehtelu pillereiden käytöstä ei ole rikos.

Ja hyvä ettei ole. Kuinka siitä voitaisiin edes tehdä rikos kun ihminen voi aina sanoa vain "unohtaneensa" pillerit.

Vierailija
18/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohditaan kondomin käytön vaatimista ja sitä miten yleistä se on. Itselleni kun ei riittäisi kumi, vaan vaatisin myös sukupuolitautitestit ja niidenkin jälkeen kumin. En tosin harrastakaan mitään irtosuhteita, yäk. 

Kuinkahan yleistä tämä minun (teoreettinen) toimintamallini mahtaa olla? 

Sinkku olen ja sinkuksi valitettavasti joudun jäämäänkin kun lukee näitä juttuja ja kuulee ihmisten juttuja. Siksi tämä toimintamallini on jäänyt teorian tasolle kun en nyt halua mitään viritellä. Lähteeköhän  mies karkuun kun vaadin tautitestitulokset tiskiin?

Vierailija
19/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkäytetään kortsuja kotonakin vaikka ollaan oltu naimisissakin 16 vuotta. Ei ole löydetty mulle sopivaa ehkäisyä ja mies ei halua vasektomiaa.

Vierailija
20/70 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa noin 120:stä viisi on vaatinut käyttämään kondomia.

Kaikki iältään alle 30 v.

M. 55

Bangkok