Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä jäi tyhjän päälle ja yksin lasten kanssa..

Vierailija
05.08.2018 |

Olemme vähän alta 40 v entinen pariskunta. Päätin suhteemme pitkän harkinnan jälkeen. Suhteemme aikana ostin kaikkea, mihin tuolla naisparalla ei ollut varaa, mutta sai luvallani hyötyä ostamistani asioista aina tarpeen mukaan. Ostin auton , talon, huonekalut yms. Nyt sitten kun päätin suhteemme ja nainen jäi yksin lastensa kanssa, niin hän rupesi inisemään, että tahtoo jotain tavaroita myös. Sanoin, että tavarat ovat minun ostamiani autosta lähtien ja käskin hänen pitää suunsa kiinni. Hän tosiaan luulee omistavansa auton tai asunnon. En voi ymmärtää. Nyt hän saa pärjätä omillaan. Hän on työtön ja todella köyhä. Ärsyttää tuollainen ihminen. Onko teidän mielestä väärin se, että nainen ei saanut asunnossa olevista huonekaluista mitään eikä saa käyttää silloin tällöin autoani?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen voi jättää lapsensa tyhjän päälle?

Vierailija
2/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun tietämään että kyseinen nainen siirsi rahaa tililtäsi vuosia pankkitilille Sveitsiin ja säästöt ja sijoitukset on ihan mukavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen voi jättää lapsensa tyhjän päälle?

Lapsen? Lue uudelleen, niin huomaat pikku seikan.

AP.

Vierailija
4/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtaimistosta olisit kyllä voinut antaa ainakin lasten huonekalut. Lienevät turhia sinulle nyt. Muun vaatiminen on ex-avopuolisoltasi liikaa.

Vierailija
5/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satun tietämään että kyseinen nainen siirsi rahaa tililtäsi vuosia pankkitilille Sveitsiin ja säästöt ja sijoitukset on ihan mukavat.

Hanki apua itsellesi

AP.

Vierailija
6/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla on nyt oikein hyvä mieli.

Vierailija
7/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ap antanut naisen ottaa lastensänkyjä mukaan, vai muuttiko seuraava yh lapsineen suoraan tilalle?

Vierailija
8/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein samoin ex avomiehelleni. Eli siivellä eikä maksanut mistään mitään. Suhteen päättyessä hänellä ei ollut yhtään mitään. Koti ja irtaimisto oli minun kun olin ne maksanut. Ex sai pitää vaatteensa ja hygieniatuotteet.

Vierailija
9/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ei sun niin ok. Tekisin samoin.

Vierailija
10/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein samoin ex avomiehelleni. Eli siivellä eikä maksanut mistään mitään. Suhteen päättyessä hänellä ei ollut yhtään mitään. Koti ja irtaimisto oli minun kun olin ne maksanut. Ex sai pitää vaatteensa ja hygieniatuotteet.

Ap tuskin jätti naisen hygienia tuotteitakaan, pakko oli siteetkin viedä.

Vierailija
12/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä annoin ex-siipeilijäavomiehelle lähes kaikki huonekalut perintökaluja lukuunottamatta mukaan ja ostin uudet omanmaunmukaiset tilalle.

Ihaninta oli, kun pääsi niistä miehen hyllyjen päällä pitämästä "koriste"-krääsästä eroon.

Vierailija
13/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tuskin jätti naisen hygienia tuotteitakaan, pakko oli siteetkin viedä.

Ap:n kannattaa säästää ne vanhuuden varalle inkontinenssisuojiksi.

Vierailija
14/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä annoin ex-siipeilijäavomiehelle lähes kaikki huonekalut perintökaluja lukuunottamatta mukaan ja ostin uudet omanmaunmukaiset tilalle.

Ihaninta oli, kun pääsi niistä miehen hyllyjen päällä pitämästä "koriste"-krääsästä eroon.

Mun huonekalut on suht arvokkaita ettei ex niitä vie mukanaan. Ostakoot omat vaikka ikeasta.

Vierailija
15/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan asialla. En tosin ymmärrä miksi tästä piti tehdä aloitus? Vai provoako yritit?

Vierailija
16/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää taitaa nyt olla sitten sellainen miesasiamiehen voimafantasia. Kun saisit jonkun naisen joskus edes treffeille.

Vierailija
17/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuitte yhdessä useamman vuoden, niin jos käräjille lähdetään, niin naisystävä on juridisesti vahvoilla, vaikka tavarat olisikin ostettu sinun rahoilla, jos nainen vastaavasti on osallistunut muihin kuluihin. Avoliito voidaan rinnastaa avioliittoon.

Kuulostat kyllä todella tunnekylmältä ihmiseltä ja vastuuttomalta.

Miten joku voi jättää ihmisen pulaa, vaikka on aikaisemmin jakanut elämän hänen kanssaa. Ja vielä kun kuviossa on mukana lapset.

Vierailija
18/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asuitte yhdessä useamman vuoden, niin jos käräjille lähdetään, niin naisystävä on juridisesti vahvoilla, vaikka tavarat olisikin ostettu sinun rahoilla, jos nainen vastaavasti on osallistunut muihin kuluihin. Avoliito voidaan rinnastaa avioliittoon.

Miten joku voi jättää ihmisen pulaa, vaikka on aikaisemmin jakanut elämän hänen kanssaa. Ja vielä kun kuviossa on mukana lapset.

5 vuotta on raja.

Vierailija
19/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro yksikin syy, miksi minun pitäisi jakaa omilla rahoillani hankittu omaisuus? Olemme asuneet yhdessä alle vuoden verran eikä lapset edes ole minun. Olipa tyhmä kommentti. Eli jos vaikka esimerkkinä mies ostaa yksin 100 000€ auton , niin se kuuluu myös naiselle, joka ei ole laittanut penniäkään. Ja lopuksi sanon vielä: Kyseinen nainen ei ole osallistunut juuri mihinkään menoihin. Voi äly hoi älä jätä!

Vierailija
20/98 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro yksikin syy, miksi minun pitäisi jakaa omilla rahoillani hankittu omaisuus? Olemme asuneet yhdessä alle vuoden verran eikä lapset edes ole minun. Olipa tyhmä kommentti. Eli jos vaikka esimerkkinä mies ostaa yksin 100 000€ auton , niin se kuuluu myös naiselle, joka ei ole laittanut penniäkään. Ja lopuksi sanon vielä: Kyseinen nainen ei ole osallistunut juuri mihinkään menoihin. Voi äly hoi älä jätä!

Mitä taikavoimia nainen käytti sinuun, että majoitit persaukisen työttömän lapsineen sinun asuntoon ja sinun ylläpitoon? Nyt kiinnostaa ihan oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi