Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, joilla ei ole ystäviä

Vierailija
05.08.2018 |

Onko tuollaisissa ihmisissä jotain vikaa, kun muut eivät viihdy heidän seurassaan?

Yleensähän yksinäinen yrittää kääntää tilanteensa muiden syyksi, eikä ymmärrä, että hänessä saattaa olla jokin sellainen piirre, joka tekee hänen kanssaan olemisesta ylitsepääsemättömän raskasta...

Millaisia luonteenpiirteitä olette huomanneet ihmisissä, joilla on vähän ystäviä?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla ei ole yhtään kaveria joten en ole nähnyt tuollaisia mitenkään läheltä.

Vierailija
2/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään kuulosta ihmiseltä, jonka seurassa viihtyy, mutta sinulla ilmeisesti on ystäviä. Joten ei se siitä ole kiinnim

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ystäviä. Oon varmaan perseestä.

Vierailija
4/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeisyys, ylipuhelias

Vierailija
5/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla monenlaisia luonteenpiirteitä, jotkut ovat vaan esimerkiksi niin hiljaisia, että ihmissuhteen ylläpito on hyvin vaikeaa.

Ehkä sellaisia yleisesti luontaantyöntäviä piirteitä, joita olen huomannut ihmisissä, joiden seurassa en viihdy (ja olen huomannut että harva muukaan viihtyy) ovat itsekkyys, itsekeskeisyys, vastavuoroisuuden puute, tunne, että toinen vie kaiken energian, ylitsepursuava negatiivisuus (ei tarvitse aina olla hyvällä tuulella, mutta ei aina huonollakaan), pahan puhuminen muista ihmisistä ja katkeruus (elämälle, muille ihmisille, milloin millekin).

Vierailija
6/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan käännä toisten viaksi, paremminkin syytän tai arvostelen itseäni sellaisestakin joka ei ole mun vika.

Vierailija
7/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ystäviä/kavereita 10 vuoteen. Pakkohan vian on olla minussa sillä kaikilla entisillä ystävilläni on parisuhde ja paljon ystäviä. Minä en saa ystäviä enkä parisuhdetta. Tiedän että syy on minussa, en vain tiedä mikä se on. N29

Vierailija
8/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi ystäviä tarjolla (eli kutsutaan tapahtumiin, illanistujaisiin, kahville, soitellaan, laitetaan viestiä jne) mutta kukaan heistä ei kiinnosta. Siinä mielessä minussa toki on se vika, että minusta johtuu se, etten ystävysty kenenkään kanssa paremmin. Mutta kyllä ihmiset minun seurassani viihtyvät.

Vierailija
9/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syynä voi olla esim. ahdistuneisuushäiriö kuten itselläni. 

Vierailija
10/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää nykyinen "varo ihmisiä jotka vie energian!" - juttu on? Mikä teidän energiassa on niin spessua että sen voi viedä?

Vierailija
11/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina tarkoita sitä että ei saa kavereita tai muut eivät haluaisi, vaan että itse ei halua.

Vierailija
12/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut ystäviä/kavereita 10 vuoteen. Pakkohan vian on olla minussa sillä kaikilla entisillä ystävilläni on parisuhde ja paljon ystäviä. Minä en saa ystäviä enkä parisuhdetta. Tiedän että syy on minussa, en vain tiedä mikä se on. N29

Miksi et ota sinun kaltaista miestä? Siis miestä mikä on yksin.

Vierailija
13/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilu, pihiys, passiivis-aggressiivisuus kuten ettei osaa käsitellä ristiriitoja rakentavasti kasvotusten vaan puhuu muista selän takana.

Tai muuten mukavalla ihmisellä laiskuus pitää yhteyttä.

Vierailija
14/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ja tolkuttoman pahansuopainen. Sairaalloisen kateellinen. Omasta mielestään suorastaan pyhimys.

Vierailija
15/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse masennuksen takia eristän itseäni muista. En jaksa oikein pitää yhteyttä keneenkään ja toivon usein että mut vaan unohdettaisiin.

Ennen oli paaaaljon ystäviä ja olin oikea ilopilleri

T. 6 vuotta vaikeasti masentuneena

Vierailija
16/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liityin taannoin pariin facebookin valtakynnalliseen kaverien etsintäryhmään ja siellä kyllä huomasi miksi osalla porukasta ei ollut kavereita. Joka päivä kauheita valituksia siitä miten kaikki on hylänneet, jatkuvaa syyttelyä ja itsessä ei tietenkään mitään vikaa.

Vierailija
17/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollaisissa ihmisissä jotain vikaa, kun muut eivät viihdy heidän seurassaan?

Yleensähän yksinäinen yrittää kääntää tilanteensa muiden syyksi, eikä ymmärrä, että hänessä saattaa olla jokin sellainen piirre, joka tekee hänen kanssaan olemisesta ylitsepääsemättömän raskasta...

Millaisia luonteenpiirteitä olette huomanneet ihmisissä, joilla on vähän ystäviä?

En minä ainakaan laita sitä muiden syyksi. Olen etäinen introvertti ja sosiaaliset taitoni ovat heikot, en oikein osaa solmia ihmissuhteita.

Vierailija
18/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorapuheinen ja räiskyvä. Se riittää

Vierailija
19/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei yksin kertaisesti kiinnosta olla tekemisissä kenenkään kanssa. Hyvin harvalla ihmisellä on mitään sellaista sanottavaa, jonka kuuntelemiseen kannattaa tuhlata aikaa. Opettajien lisäksi eipä tule kovin montaa tapausta mieleen. Olen silti täysin järjissäni oleva ihminen ja saan kyllä suuni auki, jos joku minua puhuttelee ja uskallan liikkua vaikka täyden jalkapallostadionin keskellä. Miksi pitää aina olla jotakin vikaa, jos on erilainen tai poikkeaa siitä harmaasta massasta?

Vierailija
20/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse liityin taannoin pariin facebookin valtakynnalliseen kaverien etsintäryhmään ja siellä kyllä huomasi miksi osalla porukasta ei ollut kavereita. Joka päivä kauheita valituksia siitä miten kaikki on hylänneet, jatkuvaa syyttelyä ja itsessä ei tietenkään mitään vikaa.

Juuri tuon takia kannattaa some kiertää kaukaa ja hommata live-ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän