Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, joilla ei ole ystäviä

Vierailija
05.08.2018 |

Onko tuollaisissa ihmisissä jotain vikaa, kun muut eivät viihdy heidän seurassaan?

Yleensähän yksinäinen yrittää kääntää tilanteensa muiden syyksi, eikä ymmärrä, että hänessä saattaa olla jokin sellainen piirre, joka tekee hänen kanssaan olemisesta ylitsepääsemättömän raskasta...

Millaisia luonteenpiirteitä olette huomanneet ihmisissä, joilla on vähän ystäviä?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä myönnän että vika on minussa. Olen arka ja hiljainen, enkä viihdy suuressa ihmisjoukossa. Minuun on varmasti vaikea saada kontaktia.

Vierailija
22/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaisi olla kanssani enemmän tekemisissä, ystäväni. Mutta minä en halua, voin olla hyvänpäivän tuttu ja mukava työkaveri, enempää en kaipaa. Muutama ystävä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai väliaika narsisteista.

Yksinäisen täytyy oppia, ketkä ovat ei-narsistisia. Ns. normaalit ihmissuhteet.

Vierailija
24/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokemuksesta voin kertoa, että huono itsetunto, ujous ja häpeä estävät tehokkaasti ihmissuhteiden muodostuksen.

Vierailija
25/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän ystäviä, koska itse haluan niin. En kaipaa ympärilleni isoja määriä ihmisiä.

Vierailija
26/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse liityin taannoin pariin facebookin valtakynnalliseen kaverien etsintäryhmään ja siellä kyllä huomasi miksi osalla porukasta ei ollut kavereita. Joka päivä kauheita valituksia siitä miten kaikki on hylänneet, jatkuvaa syyttelyä ja itsessä ei tietenkään mitään vikaa.

Juuri tuon takia kannattaa some kiertää kaukaa ja hommata live-ystäviä.

Kyllä tarkoitus onkin löytää live-ystäviä. Facebook voi olla oikein hyvä paikka löytää uusia kavereita etsiviä henkilöitä, joita tapailla livenä.

Vierailija
27/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain muutama ystävä, koska en jaksa pitää yhteyttä ihmisiin. Haluaisin pitää yhteyttä, mutta jotenkin koen sen hyvin uuvuttavaksi. En saa vastattua viesteihin enkä puheluihin. Siksi minuun ei sitten vastavuoroisesti jakseta pitää yhteyttä.

Vierailija
28/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla pitäisi olla suuri määrä ystäviä ja hyvän päivän tuttuja? Toisille riittää ne pari hyvää ystävää ja ehkä oma perhe. Kaikki eivät kaipaa ympärilleen isoa laumaa.

Vierailija
29/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain muutama ystävä, koska en jaksa pitää yhteyttä ihmisiin. Haluaisin pitää yhteyttä, mutta jotenkin koen sen hyvin uuvuttavaksi. En saa vastattua viesteihin enkä puheluihin. Siksi minuun ei sitten vastavuoroisesti jakseta pitää yhteyttä.

Sama mulla.

Vierailija
30/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys vaatii aina vastavuoroisuutta ja ennenpitkää vastavuoroisuuden vaakakuppi heilahtaa aina tasapainosta. Siksi välttelen ns ystävyyssuhteita.

Ja harrastan ainoastaan ihmisen kohtaamista.

Vierailija
31/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitänpä tähän vastakysymyksen. Eli millaisilla luonteenpiirteillä saa ystäviä? Ja heitänpä tähän vielä esimerkin. Kun Tapio Suominen sai YLEltä lopputilin, niin Tapsalle oli sadellut Faceen kymmenittäin ystäväpyyntejä. Tapsa vain naureskeli asiaa Twitterissä, ja sanoi hyväksyneensä kaikki. Siinähän Tapsa sai roppakaupalla uusia hyviä ystäviä.

Vierailija
32/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä ihan joka päivä että minussa on jotain vikaa, kun olen epäonnistunut mitä luonnollisimmassa ja ihmiselle tärkeimmässä asiassa, jossa suurin osa muista näyttää onnistuvan. En vaan koskaan saa selville mikä se vika on, kun en saa palautetta asiasta.

Vierailija
33/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei teininä ollut kavereita, koska en hankkinut uusimpia muotituotteita tai meikannut. En ollut ns massateini niin olin sitten yksin

Vierailija
34/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin ystäväni kun hänellä oli jatkuvasti mt-ongelmia,yritti monta kertaa itsaria,valehteli paljon ja saattoi jälkeenpäin tunnustaa että valehteli tästäkin asiasta. Ikinä ei tiennyt mikä oli totta.

Ja oli myös äkkipikainen meni lyhyen tuntemisen jälkeen miehen kanssa naimisiin saivat vauvan avioeroa haettiin heti samana vuonna. Ja taas uuden miehen kanssa lisää lapsia..

En vain jaksanut katsoa tuota menoa olin kuulemma tuon ihmisen ainoa kaveri.

Vierailija
35/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun siitä suhteiden ylläpitämisrumbasta.. Minulla on vain muutama ystävä, keitä näen silloin tällöin. Olen aina ollut samanlainen, ja nykyään asia ei vaivaa minua. Teininä pidin itseäni epänormaalina, kunnes huomasin että vanhempani ovat samanlaisia. Niin ja en ole kovinkaan ujo, tykkään ylläpitää keskustelua puhumalla muustakin kuin vain itsestäni.

T. N23

Vierailija
36/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys vaatii aina vastavuoroisuutta ja ennenpitkää vastavuoroisuuden vaakakuppi heilahtaa aina tasapainosta. Siksi välttelen ns ystävyyssuhteita.

Ja harrastan ainoastaan ihmisen kohtaamista.

Vierailija
37/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jokin hyvän ihmisen mitta, että ympärillä pyörii iso ihmisjoukko?

Vierailija
38/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei teininä ollut kavereita, koska en hankkinut uusimpia muotituotteita tai meikannut. En ollut ns massateini niin olin sitten yksin

Ah, tästä tuli mieleen omista yläaste-ajoista kun tulin kouluun merkkitakki päällä niin kaikki heti huomasivat ja olivat valmiina juttelemaan ja kehuivat, samaten kerran kun värjäsin hiukset niin sama juttu. Ihmiset ketkä ei muuten ollu kavereita tai ees jutelleet mulle.. niin naurettavaa tollanen. 

Vierailija
39/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jokin hyvän ihmisen mitta, että ympärillä pyörii iso ihmisjoukko?

Nykyään on.

Vierailija
40/62 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kokemuksesta voin kertoa, että huono itsetunto, ujous ja häpeä estävät tehokkaasti ihmissuhteiden muodostuksen.

Veit sanat suustani. Vielä kun oppisi edes osin näistä ominaisuuksista pois ja saisi niitä pirun ihmissuhteita.

Joskus rohkeuden puuskassa tekisi mieli yrittää lähestyä jotakuta, mutta se tyssää siihen, kun en oikeasti tiedä missä ja miten.

En syyttele muita, mutta toivon että muut ihmiset lähestyisivät meitä ujoja reppanoita useammin, tulisivat vähän vastaan. Jos muut vaikka joskus huomaisivat että joku kaipaa seuraa mutta ei uskalla tehdä aloitetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi