Mitä mieltä olette nimestä Ellen? Entä toisia nimiä tuohon kaveriksi? :)
Kommentit (34)
Kaunis vanha perinteinen nimi. Samaa sarjaa esim. Nimien Amanda, Linnea, Matilda kanssa. :)
Kaunis nimi :)
Ellen Aurora
Ellen Linnea
Ellen Katariina
Ellen Ida Julia, sopis mun mielestä.
Olisin halunnut lapsestamme Ellen Auroran, mutta mieheni mielestä Ellen on kamala mummonimi. Minun mielestä se taas on kaunis nimi.
Ellen Kristina
Ellen Maria Elisabet
Ellen Sofia Kristina
Tulee mieleen Yorkshiressä, West Ridingissä syntynyt Ellen Nussey (1817-1897) joka oli kirjalija Charlotte Bronten elinikäinen hyvä ystävä ja kirjeenvaihtotoveri. (heidän kirjeitään on varmasti paljon säilynytkin nykypäivään.)
(Näin suomalaisittain tuo nimi kuulostaa vähän hassulta kyllä, ei voi mitäänsillekään ...(hih,hiih)
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut lapsestamme Ellen Auroran, mutta mieheni mielestä Ellen on kamala mummonimi. Minun mielestä se taas on kaunis nimi.
Ellen ei kyllä todellakaan ole mikään mummonimi..Ellen Aurora tosi kaunis. Saako kysyä minkä nimen tyttärenne lopulta sai? :)
Ei sovi suomalaiselle ensimmäiseksi etunimeksi.
heti assosiaatio.. kirjoitti:
Tulee mieleen Yorkshiressä, West Ridingissä syntynyt Ellen Nussey (1817-1897) joka oli kirjalija Charlotte Bronten elinikäinen hyvä ystävä ja kirjeenvaihtotoveri. (heidän kirjeitään on varmasti paljon säilynytkin nykypäivään.)
(Näin suomalaisittain tuo nimi kuulostaa vähän hassulta kyllä, ei voi mitäänsillekään ...(hih,hiih)
Eikös Nussey lausuta "nasi"?
Tykkään. Kansainvälinen mutta täysin suomalaiseen suuhun sopiva.
Ellen minä sinua saa,lähden täältä kauas pois...🎶
Vierailija kirjoitti:
Mummonimerhän on muotia. Päiväkodit ovat täynnä lapsuuteni mummoikäisten kaimoja (Martta, Helmi, Selma, Tyyne, Ellen).
Impi Ellen Anna, Sue-Ellen Jokikunnas
Vierailija kirjoitti:
heti assosiaatio.. kirjoitti:
Eikös Nussey lausuta "nasi"?
Kai se nyt englannin laajuisen kielen kyseessä ollen riippuu vähän siitä paikallisesta, tai murteellisesta lausuntatavasta..
Eikös Ellen ollut pressan puolisokin...ruotsinkielinen nimi
Ellen sitä ja ellen tätä.
Ellen huuda, ellen pulahda, ellen mölähdä...
Kaunis nimi :) Amalia, Matilda, Johanna