Etooko teitä sellaset ällöttävät reikäkuviot?
Kommentit (17)
Vaikka kuinka monta. Reikäkammo on vanha vaisto, jonka avulla elimistö kertoo sinulle, mikä on vaarallista. Esim. Vaaralliset sairaudet ovat kehittäneet reikiä tai rikkomista ihottumaa.
Minua ei edo, päinvastoin. Minulla taitaa olla jonkinlainen trypofilia. Varsinkin kaikenlaiset kasvit, sienet ja hedelnät, joissa on mielenkiintoinen reikäkuvio, ovat ihastuttavia, esimerkiksi tatin pillikerros tai lootusjuuren viipale. Ainoa joka vähän ällöttää, on nuo manipuloidut kuvat, joissa reikiä on ihmisen iholla paikoissa, joihin ne eivät kuulu.
Tämä aiheutti minulle lapsena hieman pelkoa
Mä en kestä myöskään vesi-eläinten ym imukuppeja. Yöks!!!! Mustekala, niin pyörryn.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka monta. Reikäkammo on vanha vaisto, jonka avulla elimistö kertoo sinulle, mikä on vaarallista. Esim. Vaaralliset sairaudet ovat kehittäneet reikiä tai rikkomista ihottumaa.
"vanha vaisto" alkukantainen vaisto joka on olemassa ihmisellä edelleen.
Mitä reikiä. Ällöttää jos reikien sisällä on jotain mömmöä joka ei ole puhdasta, osa tuo nettiin sellaisia videoita.
Kun olin lapsena mummolassa siellä oli sellainen vanha riippu lukko jonka avainreijästä tuli hämähäkin jalat vipattaen. Työnsi avaimen äkkiä ja käänsin.😁
Vierailija kirjoitti:
Tämä aiheutti minulle lapsena hieman pelkoa
Itseasiassa löysin juuri saman videon.
Uuno Turhapuron paita ja verkkosukkahousut. Kyllä. Etovat.
Vierailija kirjoitti:
Peräreiän kuvio ällöttää toisinaan.
No mitä niitä perseitä aina sit kyttäät.
Joo, maantiellä teräväreunaiset reiät, jotka rikkoo renkaan, jopa muutakin.
Mikä reikäkuvio? Au ku jossain vaatteissa on tarkotuksella reikiä. Tyhmän näköstähän se on. Mulla on yhdet semmoiset leggingsiortsit mitkälie, joissa on puntin alaosa täynnä reikäkuviota. Ei niitä missään ihmisten ilmoilla viitti pitää, käytän kotona, ihan ku koin syömät. 😂
Jutta Urpilaisen verkkosukkahousukuva on piirtynyt verkkokalvoilleni ja etoo todellakin.
Peräreiän kuvio ällöttää toisinaan.