Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ainuut kengät hajosi

Vierailija
05.08.2018 |

Jos laitan työttömyystuesta aina 20 euroa kuussa jemmaan, niin kauanko pitää säästää että voi ostaa hyvät kunnon kestävät laatukengät?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut parhaat lenkkikenkäni alekorista kahdellakympillä, alkuperäinen hinta oli satasen. Nyt olen kävellyt kympin tennareilla ja neljänkympin vaelluskengillä monta kesää. Työtön olen minäkin, mutta en köyhä enkä tuhlaavainen.

Vierailija
2/6 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää olla useammat kengät. Riippuu merkistä mitä ostat, mutta 100e - 200e. Jouluna saa uudet kengät näköjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa alesta parilla kympillä hyviä lenkkareita.

Mut pitää olla parit kengät et vanha kenkä saa levätä.

Vierailija
4/6 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se hinta nykyään mitään laatua takaa. Jollei sitten onnistu peräti teettämään kenkiä jossain.

Vierailija
5/6 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta, paras ostaa osamaksulla ja pyytää kotiinkuljetus.

Nämä jutut ettei ole vaikka talvella kunnon jalkineita, tavis Kuomakengillä pärjää kun laittaa villasukat.

Halvemmalla saa kun ei osta sesonkiaikana.

Vierailija
6/6 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat parillakympillä, tai jopa alle kengät, jotka eivät kestä edes syksyn loppuun. Kengistä voi nykyään googlailla arvosteluita ja kengät pitää aina koettaa livenä. Kuvista saa aivan eri käsityksen kengistä kuin mitä ne todellisuudessa ovat. Tee huolellinen päätös. Kengät pitää osata ostaa, varsinkin nykypäivänä. Laatu pitää kokeilemalla, vertaamalla, sekä maalaisjärjellä päätellä.