Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä tuli raskaaksi kierukasta huolimatta- Ehdotin aborttia

Vierailija
05.08.2018 |

Naisystävä on 37v ja itse olen 29. Meillä on mennyt huonosti ja tarkoitus oli päättää suhde ( itse otin puheeksi) sitten selvisi, että naisystävä on raskaana . Ehdotin aborttia, mutta naisystävä ei siihen suostunut. Sanoin, että aion jättää hänet kaikesta huolimatta enkä aio maksaa kuin elatusmaksut, koska en ole lasta halunnut hänen kanssaan. Mielipiteitä?!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ihan oikein muuten, mutta etkö muka todellakaan aio olla lapsesi elämässä mitenkään mukana?

Vierailija
2/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teet. Typerä nainen, mutta sitä ne hormonit kai tekee. Eroa heti ja älä ole missään tekemissä, josko tulisi järkiinsä. Ja isyystesti sitten heti myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt naisia jotka pakottavat miehen isäksi. Näinhän siinä saattaa hyvinkin käydä.

Vierailija
4/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein teet. Typerä nainen, mutta sitä ne hormonit kai tekee. Eroa heti ja älä ole missään tekemissä, josko tulisi järkiinsä. Ja isyystesti sitten heti myös.

Typerä mies mutta sitä ne hormonit tekee. Miehen koko ajatusmaailman täyttää oma kalu ja se mihin sen survoisi. Hormonit sokaisee miehen niin ettei hän tajua mitä tekee eli yrittää hedelmöittää mahdollisimman monta naista. Kun ei järki pelaa niin sitten itketään kun tulee isäksi.

Vierailija
5/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet ihan oikein muuten, mutta etkö muka todellakaan aio olla lapsesi elämässä mitenkään mukana?

Minä en pidä lapsista ja sen takia niitä en ole halunnut. Miksi olisin tekemisissä? Eniten suututtaa se, että minulla ei ole mitään valtaa päättää mistään. Joudun elättämään lapsen, mitä en ole tarkoituksella halunnut. No, kostoksi nainen saa hoitaa lapsen yksin ja aion katkaista välini häneen lopullisesti. Onneksi emme ole naimisissa. No, kyllä ääni kellossa muuttuu, kun nainen ei enää asu tästä päivästä lähtien luonani, vaan joutuu asunnosta ulos ja etsimään oman kämpän.

Vierailija
6/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on oikeus pitää lapsi kaikesta huolimatta, ja sinulla on oikeus olla osallistumatta ja maksamatta muuta kuin pakolliset elarit, jos et lasta halua. Ei kai siinä sen kummempaa. Teette miten teette.

Vierailija
7/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololoo, ap ei voi lain mukaan päättää päivän varoitusajalla että samassa asunnossa asuja muuttaa nyt pois, ja jos ei halua lapsia mutta haluaa vedellä paljaalla, niin vasektomia on keksitty.

Vierailija
8/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä! Ihmeen monta tapausta vaan Suomeenkin mahtuu.. Tai sit mä vaan pyörin ite ihan toisenlaisissa piireissä..

Vierailija
9/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä lapsista ja sen takia niitä en ole halunnut. Miksi olisin tekemisissä? Eniten suututtaa se, että minulla ei ole mitään valtaa päättää mistään. Joudun elättämään lapsen, mitä en ole tarkoituksella halunnut. No, kostoksi nainen saa hoitaa lapsen yksin ja aion katkaista välini häneen lopullisesti. Onneksi emme ole naimisissa. No, kyllä ääni kellossa muuttuu, kun nainen ei enää asu tästä päivästä lähtien luonani, vaan joutuu asunnosta ulos ja etsimään oman kämpän.

Luuletko ettei raskaana oleva saisi asuntoa?

Tiedäthän myös että jos nainen asuu luonasi virallisesti niin et voi heittää häntä heti ulos? Et vaikka omistaisit asunnon yksin.

Jos olisit poikani niin kyllä häpeäisin

valtavasti ja tuntisin epäonnistuneeni täydellisesti kasvatuksessa.

Vierailija
10/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen, että onko se kierukka enää paikoillaan ollut? Erosta puhuttu, niin käynyt nappaamassa pois. Ei olisi ensimmäinen kerta tässäkään maassa.

Vierailija
11/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies väen vängällä olisi kierukasta huolimatta vaatinut kondomin käyttöä, mamma olisi ollut täällä itkemässä.

Vierailija
12/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi! Kuinka hitaita miehet ovat oppimaan yhden asian?

Vierailija
13/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanotaan että jokainen tsäänssi on mahdollisuus, (myös epäonnistua )

Kyllä sinä kuitenkin miehenä joudut ne mahdolliset elatusmaksut maksamaan jos nyt sitten ihan oikeasti sattuisit olemaan sen tulevan lapsen isä, halusit tai et ( kaikkiin omiin tekoihin liittyy myös VASTUU) , ihan sama haluatpa tai et sitten koskaan lasta tavata jne.

Sinuna ainakin vaatisin dna-testit ihan vaan varmuuden vuoksi, niin saat ainakin se varman tiedon että maksat omasta lapsestasi etkä jonkun toisen.

Ihmisiin ei enää voi luottaa.

Vierailija
14/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on ihan ok. Jos nainen haluaa pitää lapsen, niin sitten pitää ja mies hoitaa velvollisuutensa maksamalla elarit.

Vierailija
15/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli, koska palstan mukaan 37-vuotias nauinen on jo kalkkeutunut muumio, joka ei voi tulla enää raskaaksi mitenkään.

Vierailija
16/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seksiä harrastaa niin pitää muistaa, että se lapsi voi aina tulla!! Oli kierukka tai mitä. Ärsyttävää kun miesten on pakko tuuppia joka koloa, mutta jos tuleekin lapsi niin ollaan yllättyneitä ja vingutaan. Ottakaa vähän vastuuta! Elatukset eivät ole vastuun ottamista, koska ne joka tapauksessa pakko maksaa

Vierailija
17/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos ei  halua lasta, ei harrasta seksiä.

Vierailija
18/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomi! Kuinka hitaita miehet ovat oppimaan yhden asian?

Hyi, kumi/muoviallergia ei voi käyttää ja muutenkin parisuhteessa njet.

Vierailija
19/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä pitää ihmisen olla, jos ei ole koskaan kuullut kortsuista? Olisit käyttänyt ehkäisyä, niin ei tarvitsisi nyt itkeä.

Et muuten lain mukaan voi heittää ketään noin vaan ulos. Avovaimollasi on oikeus etsiä asuntoa itselleen asuen kämpässäsi. Tarvitset käräjäoikeuden päätöksen häädöstä, jos haluat naisen ulos asunnostasi, vaikka se olisi sinun omistama.

https://www.minilex.fi/a/avoliitto-ja-h%C3%A4%C3%A4t%C3%B6

Vierailija
20/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ettei raskaana oleva saisi asuntoa?

Tiedäthän myös että jos nainen asuu luonasi virallisesti niin et voi heittää häntä heti ulos? Et vaikka omistaisit asunnon yksin.

Jos olisit poikani niin kyllä häpeäisin

valtavasti ja tuntisin epäonnistuneeni täydellisesti kasvatuksessa.

Aloittaja: Tämä on just oppikirjaesimerkki naisten syyllistävyydestä, nää yrittää vaan alistaa sua. Älä välitä, tee niinkuin itse parhaaksi näet. Ei kuulu elää niinkuin joku toinen haluaa. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan