Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä tuli raskaaksi kierukasta huolimatta- Ehdotin aborttia

Vierailija
05.08.2018 |

Naisystävä on 37v ja itse olen 29. Meillä on mennyt huonosti ja tarkoitus oli päättää suhde ( itse otin puheeksi) sitten selvisi, että naisystävä on raskaana . Ehdotin aborttia, mutta naisystävä ei siihen suostunut. Sanoin, että aion jättää hänet kaikesta huolimatta enkä aio maksaa kuin elatusmaksut, koska en ole lasta halunnut hänen kanssaan. Mielipiteitä?!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä naisen raskaaksi panit.:) vai luulitko että haikara tuo lapset

Vierailija
22/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekana tulee mieleen, että onko se kierukka enää paikoillaan ollut? Erosta puhuttu, niin käynyt nappaamassa pois. Ei olisi ensimmäinen kerta tässäkään maassa.

Ei kierukkakaan ole satavarma ehkäisykeino, se voi lähteä pois itsestään tai raskaus alkaa kierukasta huolimatta. Paras ehkäisy on tuplaehkäisy eli kumpikin hoitaa ehkäisyn omalta osaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomi! Kuinka hitaita miehet ovat oppimaan yhden asian?

Hyi, kumi/muoviallergia ei voi käyttää ja muutenkin parisuhteessa njet.

No EIKÄ ole ap:lla allergioita. Mukavuudenhalu on toinen juttu, sitä niittää, mitä on kylvänytkin.

Lateksittomia kortsuja saa apteekista.

Vierailija
24/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen oma veli joka  raivosi tyttöystävälleen, lääketieteelle ja jumalalle kun tyttöystävän ehkäisykapseli petti.  Miksi miesten on niin vaikea tajuta, ettå seksistä voi seurata vauva?!

Joo ja  veljen lapsi on nyt reipas 8v,  kulkee tottuneesti kahden kodin väliä.

Vierailija
25/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä naisena halua suhteessa kortsua käyttää, kun pystyn hormonaalistakin ehkäisyäkin käyttämään.

Vierailija
26/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä naisena halua suhteessa kortsua käyttää, kun pystyn hormonaalistakin ehkäisyäkin käyttämään.

Ja voit itse päättää, milloin annat itsellesi mahdollisuuden raskautua.

Vierailija
27/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trololoo, ap ei voi lain mukaan päättää päivän varoitusajalla että samassa asunnossa asuja muuttaa nyt pois, ja jos ei halua lapsia mutta haluaa vedellä paljaalla, niin vasektomia on keksitty.

Voin päättää. Nainen ei omista penniäkään asunnostani. Heitin hänet tavarat äsken ulos ja otin asuntoni avaimet häneltä. Hetken raivosi ulkopuolella ja potki ovea, mutta kyllästyi lopulta.

Vierailija
28/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystävä on 37v ja itse olen 29. Meillä on mennyt huonosti ja tarkoitus oli päättää suhde ( itse otin puheeksi) sitten selvisi, että naisystävä on raskaana . Ehdotin aborttia, mutta naisystävä ei siihen suostunut. Sanoin, että aion jättää hänet kaikesta huolimatta enkä aio maksaa kuin elatusmaksut, koska en ole lasta halunnut hänen kanssaan. Mielipiteitä?!

Isyystesti varmuuden vuoksi, ei sitten vituta 20-v päästä

Vierailija
29/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisin ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ja tekisin sitten yksin, miehen vastustuksesta huolimatta, päätöksen pitää lapsen, hyväksyisin samalla sen, ettei mies halua olla lapsen elämässä läsnä.

Vierailija
30/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololoo, ap ei voi lain mukaan päättää päivän varoitusajalla että samassa asunnossa asuja muuttaa nyt pois, ja jos ei halua lapsia mutta haluaa vedellä paljaalla, niin vasektomia on keksitty.

Voin päättää. Nainen ei omista penniäkään asunnostani. Heitin hänet tavarat äsken ulos ja otin asuntoni avaimet häneltä. Hetken raivosi ulkopuolella ja potki ovea, mutta kyllästyi lopulta.

Höpö höpö. Tuollaisessa tapauksessa nainen kutsuisi poliisin ja kertoisi että et päästä häntä kotiinsa. Putkaan päätyisit :)

Vierailija
31/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet ihan oikein muuten, mutta etkö muka todellakaan aio olla lapsesi elämässä mitenkään mukana?

Minä en pidä lapsista ja sen takia niitä en ole halunnut. Miksi olisin tekemisissä? Eniten suututtaa se, että minulla ei ole mitään valtaa päättää mistään. Joudun elättämään lapsen, mitä en ole tarkoituksella halunnut. No, kostoksi nainen saa hoitaa lapsen yksin ja aion katkaista välini häneen lopullisesti. Onneksi emme ole naimisissa. No, kyllä ääni kellossa muuttuu, kun nainen ei enää asu tästä päivästä lähtien luonani, vaan joutuu asunnosta ulos ja etsimään oman kämpän.

Miten tyhmä pitää ihmisen olla, jos ei ole koskaan kuullut kortsuista? Olisit käyttänyt ehkäisyä, niin ei tarvitsisi nyt itkeä.

Et muuten lain mukaan voi heittää ketään noin vaan ulos. Avovaimollasi on oikeus etsiä asuntoa itselleen asuen kämpässäsi. Tarvitset käräjäoikeuden päätöksen häädöstä, jos haluat naisen ulos asunnostasi, vaikka se olisi sinun omistama.

https://www.minilex.fi/a/avoliitto-ja-h%C3%A4%C3%A4t%C3%B6

Ei ole oikeutta. Hän ei omista asunnosta penniäkään, vaan olen hyvää hyvyyttäni antanut asua siinä vain. Onneksi se on nyt loppu.

Vierailija
32/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisin ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ja tekisin sitten yksin, miehen vastustuksesta huolimatta, päätöksen pitää lapsen, hyväksyisin samalla sen, ettei mies halua olla lapsen elämässä läsnä.

Mies tulisi kuitenkin huijatuksi elarienmaksajaksi.

Vierailija
33/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan hyvä päätös erota raskaudesta huolimatta, kun sen olit ennen raskautta jo päättänyt. Jotkut jäävät raskauden vuoksi huonoon suhteeseen, ovat siinä muutaman vuoden ja eroavat sitten. Siinä kärsii lapsikin, kun joutuu luopumaan ydinperheestä. Lapsen kannalta siis hyvä, että alusta asti tottuu erossa oleviin vanhempiin. Elatusmaksuthan joudut maksamaan, ja ehkäpä henkisesti kasvat isäksikin, kun raskaus etenee ja lapsi syntyy.

Vierailija
34/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet ihan oikein muuten, mutta etkö muka todellakaan aio olla lapsesi elämässä mitenkään mukana?

Minä en pidä lapsista ja sen takia niitä en ole halunnut. Miksi olisin tekemisissä? Eniten suututtaa se, että minulla ei ole mitään valtaa päättää mistään. Joudun elättämään lapsen, mitä en ole tarkoituksella halunnut. No, kostoksi nainen saa hoitaa lapsen yksin ja aion katkaista välini häneen lopullisesti. Onneksi emme ole naimisissa. No, kyllä ääni kellossa muuttuu, kun nainen ei enää asu tästä päivästä lähtien luonani, vaan joutuu asunnosta ulos ja etsimään oman kämpän.

Luuletko ettei raskaana oleva saisi asuntoa?

Tiedäthän myös että jos nainen asuu luonasi virallisesti niin et voi heittää häntä heti ulos? Et vaikka omistaisit asunnon yksin.

Jos olisit poikani niin kyllä häpeäisin

valtavasti ja tuntisin epäonnistuneeni täydellisesti kasvatuksessa.

Kyllä voin, koska vuokrat on maksamatta.

Vierailija
35/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pääsi asumaan kaverinsa nurkkiin nyt. Saa nähdä kuinka kauan kaveri jaksaa häntä. Itkee ja ulisee puhelimessa kuinka haluaisi minut takaisin.

Vierailija
36/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tulisi kuitenkin huijatuksi elarienmaksajaksi.

Jos mahdollisuus joutua maksamaan elarit, on liian pelottava, silloin kannattaa tosiaan sen miehen vaatia kortsun käyttöä hormonaalisen ehkäisyn lisäksi.

Ja tietysti näistä skenaarioista täytyy keskustella jo ennen mahdollista raskautumista.

Vierailija
37/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fantasia toistuu aika ajoin palstalla, ja sen kirjoittajalla on kovasti meidän ap:tä muistuttava kirjoitustyyli.

Vierailija
38/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en kerennyt antamaan tuolle naiselle hänelle ostamaani kultakaulakorua syntymäpäivälahjaksi. Huhuh! Kyllä minua olisi harmittanut.

Vierailija
39/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Tuollaisessa tapauksessa nainen kutsuisi poliisin ja kertoisi että et päästä häntä kotiinsa. Putkaan päätyisit :)

Ei siitä putkaan joudu kun jonkun luuskan heittää kämpästä ulos. Oma tupa oma lupa.

Vierailija
40/42 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä putkaan joudu kun jonkun luuskan heittää kämpästä ulos. Oma tupa oma lupa.

Juuri näin! Mikäli nainen ei omista asuntoa eikä ole maksanut asumiskuluja ei hänellä ole osaa ei arpaa siellä asumiseen mikäli mies ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän