Perustan tuotantolaitoksen ja palkkaan väkeä Suomessa. Kuukauden päästä kerron tuotannon siirtyvän Venälle. Karenssiuhka ajaa muuttamaan ja firma säästää palkkakustannuksissa ja saa suunnattoman kilpailuedun
Olen tämän miettinyt. Eli jonnekin Svetogorskin ja Viipurin väliin on nousemassa paraikaa tuotantolaitos. Tarvitsen ammttitaitoista väkeä, siksi palkkaan suomalaisia. Kun he ovat sitten muutettuaan kouluttaneet paikan päällä venäläisiä hommiin, alan antaa suomalaisille potkuja ja otan venäläisiä alemmilla palkoilla tilalle.
Hannu
Kommentit (5)
Ei siitä tule karenssia jos työpaikka lähtee alta
Karenssia ei tuossa tapauksessa ole. Ulkomaille ei ole pakko muuttaa tuotannon perässä.
Vierailija kirjoitti:
Karenssia ei tuossa tapauksessa ole. Ulkomaille ei ole pakko muuttaa tuotannon perässä.
On pakko. Soitan itse työkkäriin ja vaadin karensseja.
Hannu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pakko. Soitan itse työkkäriin ja vaadin karensseja.
Hannu
Hannu hyvä, soita eduskuntaan. Työkkäri ei voi antaa lainvastaista karenssia, mutta esim veijarimies Touko Aalto voi hyvinkin ryhtyä ajamaan asiaa, jos kerrot, että työntekijät ovat pääosin keski-ikäisiä suomalaisia hete ro miehiä.
Tee se jo heti huomenna!