Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin hyvältä siis tuntuu tehdä töitä normi-terveessä työyhteisössä!

Vierailija
05.08.2018 |

Nyt vasta huomaa kun sai uuden duunin, missä terve työyhteisö, kuinka kamalaa onkaan ollut aikaisemmissa paikoissa missä lähes poikkeuksetta ihan järkky meininki työ"kavereilla" toisiaan kohtaan.
Yhtäkkiä onkin jees mennä töihin maanantaina, ei ahdista työhön meno eikä töistä tulo - energiaa riittää kotonakin kun ei enää ole maassa ja väsytä epämääräisesti tai jopa itketä jonkun käytös tai ilkeily.
Tunnen syvää kiitollisuutta joka päivä kun menen töihin siitä, että siellä työskentelee terveitä ihmisiä jotka kunnioittavat toisiaan ja ovat ystävällisiä ja ahkeria keskittyen itse työhön.
Kiitos kaikille hyville tyypeille tervehenkisillä työpaikoilla, tässä työpaikkakiusaajien luvatussa maassa ,että teitä normaalia tasapainoisia ihmisiä oikeasti on !

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen työyhteisön varmin merkki =  henkilöiden vaihtuvuus pientä, sinne halutaan töihin ---> työmotivaatio/työympäristö ratkaisee palkan suurutta enemmän = ystävällinen ilmapiiri fiksuine ihmisineen = sairauspoissaoloja hyvin harvoin.

Vierailija
2/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vaikka ei haluaisi olla työkaverin ystävä niin voi silti olla ystävällinen häntä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nyt muutaman kuukauden saanut nauttia samasta asiasta. Joka päivä olen kiitollinen tästä mahdollisuudesta, jonka sain. Edellinen työpaikkani oli suoraan from hell, minua kiusattiin esimiestasoa myöten.

Vierailija
4/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, vaikka ei haluaisi olla työkaverin ystävä niin voi silti olla ystävällinen häntä kohtaan.

Kyllä, näin juuri.

Vierailija
5/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä (terveessä, normaalissa) työyhteisössä ei tarvitse kenenkään jännittää koska ilmapiiri on hyväksyvä ja ihmiset osaavat käyttäytyä kohteliaasti ja aikuisesti. Ketään ei kiinnosta ilkeily, kaksinaamaisuus on vierasta sillä kaikki ovat aitoja ja yleensä hyvällä tuulella.

Vierailija
6/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä työpaikassa saattaa kuulua jopa naurua kun kaikilla työntekijöillä on yhdessä hauskaa keskenään. Toisia kehutaan ja kannustetaan, annetaan hyvää palautetta keskenään ja ristiin. Selän takana ei kukaan viitsi puhua paskaa kenestäkään, ketään ei yksinkertaisesti kiinnosta sellainen . Työasioista puhutaan paljon ja avoimesti , kaikki otetaan mukaan keskusteluun , kaikkia moikataan aamulla.

Vierailija
7/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perushyvä yleistyöfiilis -- helppo ja hyvä olla työyhteisön jäsen.

Vierailija
8/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä antaa toivoa, kiitos ap ja muut viesteistä!

Vierailija
9/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan huomaavaisia toista kohtaan ihan pienissäkin arjen pienissäkin asioissa luontevasti.

Avataan ovea, kaadetaan kahvia, tervehditään, toivotetaan huomenta ... ja ollaan auttavaisia, jne.

Neuvotaan ystävällisesti, oikein ja selkeän perusteellisesti uutta työntekijää aina kun hän tarvitsee neuvoa tai perehdyttämistä.

Kiusaantumatta ja mielellään uutta opastetaan ,että oppii työtehtävänsä mahdollisimman vaivattomasti.

Rohkaistaan häntä .

Vierailija
10/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans ihmetelly, kun tässä nyky-työpaikassa ei ahdista loman loppumiset.

Vierailija
11/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tosi kilttejä ja huolehditaan jokaisesta työyhteisön jäsenestä. Jokainen on tärkeä, kukaan ei ikinä tiuski tai ole inhottava toiselle - päinvastoin autetaan toista ja saatetaan jopa ilahduttaa pienellä huomaavaisuudella kun joku näytti "kaipaavan pikku piristystä" työarkeen.

Tällaista  oikeasti on hyvässä työpaikkaympäristössä normikivojen ihmisten kanssa!

Vierailija
12/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nyt muutaman kuukauden saanut nauttia samasta asiasta. Joka päivä olen kiitollinen tästä mahdollisuudesta, jonka sain. Edellinen työpaikkani oli suoraan from hell, minua kiusattiin esimiestasoa myöten.

Minä olen niin onnellinen sinun puolesta! Ihanaa kun sinäkin pääsit terveeseen työyhteisöön. Käy sääli kaikkia joilla on paha olla työpaikassaan.

Vierailija
13/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kans ihmetelly, kun tässä nyky-työpaikassa ei ahdista loman loppumiset.

Me ollaan onnekkaita. On liian monta, joita ahdistaa tänäkin sunnuntaina edessä oleva työviikko ja monia jotka eivät saa sen vuoksi kunnolla unta silmään kun on paha olo jo valmiiksi työpaikan kamalan ilmapiirin vuoksi.

Vierailija
14/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään --yhdessä--- hyvää duunia, kukaan ei kyttäile eikä juoruile toisen työsuorituksia vaan me-henki vallitsee. Työtahti on rauhallinen mutta vakaan päämäärätietoinen eikä ketään kuormiteta kohtuuttomasti vaan työnjako on järkevä. 

Työntekijöiden jaksamisesta huolehditaan esimerkillisesti (varsinkin näillä superhelteillä) se antaa viestin että heistä välitetäään aidosti.

Vierailija
15/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse töitä yrittäjänä ja asiakkaat eli "työkaverit" ovat satojen kilometrien päässä. Olen tosi kiitollinen siitä ystävällisestä ja kannustavasta meiningistä, jota olen saanut kokea. Samalla olen surrut toisenlaisia tarinoita, joita mm. isosiskoni on kertonut omasta työpaikastaan. Miten toisenlainen paikka maailma olisi, kun ihmiset osaisivat olla toisilleen ystävällisiä ja joustettaisiin puolin ja toisin.

Vierailija
16/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ap:n tunteen! Vaihdoin työpisteestä toiseen ja kyllä on eroa työilmapiirissä vanhan ja uuden välillä uuden eduksi! Neuvoksi kaikille jotka kärsivät huonossa työpaikassa, kyllä vaihtaminen kannattaa!!!

Vierailija
17/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta huono työilmapiiri on esimiesten syytä.

Vierailija
18/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopulta huono työilmapiiri on esimiesten syytä.

Kyllä esimies on erittäin ratkaisevassa asemassa. Ilman muuta ihan avainhenkilö henkilöstöpolitiikassa ja työhyvinvoinnissa.  

Toimivan ja terveen työyhteisön taustalta löytyy POIKKEUKSETTA viisas ja oikeudenmukainen esimies.

Vierailija
19/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ap:n tunteen! Vaihdoin työpisteestä toiseen ja kyllä on eroa työilmapiirissä vanhan ja uuden välillä uuden eduksi! Neuvoksi kaikille jotka kärsivät huonossa työpaikassa, kyllä vaihtaminen kannattaa!!!

Totta! Siitähän on olemassa tilastojakin kuinka paljon työpaikkakiusaaminen sairastuttaa ja ajaa jopa työkyvyttömyyseläkkeille porukkaa? Aika vakava juttu,  yhteiskunnallisestikin hyvin merkittävä.

Ihmisellä on oikeus tehdä rauhassa työtään. Oikeus työrauhaan.

Vierailija
20/53 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kiitollinen kunnes tuli uusi, ilkeä työkaveri. Eikä asialle voi mitään. Suuressa työpaikassakin tarvitaan vain yksi mätä omena, ja se on siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi