Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jonkun mielestä Thaimaa voi olla parempi kuin oma kesämökki puhtaan järven rannalla tai saaressa Suomessa?

Vierailija
05.08.2018 |

En ikinä vaihtaisi Thaimaahan tai mihinkään muuhunkaan ulkomaan kohteeseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne sulkevat toisensa pois? Ei mökki estä matkustamista muuallekin.

Vierailija
2/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan kesällä tarkoitin. Tammikuu tai helmikuu on tietysti vähän eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostikin - kaikki eivät ole mökkeilyn ystäviä. 

Vierailija
4/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti!

Sun mökki ei ole 5 tähden resort ja siellä on aina surkea keli (ok, tänä vuonna muutaman viikon poikkeus) Istu vaan siellä kiven nokassa helmikuussa takamus huurussa, niin mä lähden Krabilke.

Vierailija
5/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nimenomaan kesällä tarkoitin. Tammikuu tai helmikuu on tietysti vähän eri asia.

No ei kesällä Thaimaahan kannatakaan mennä kun siellä on sadekausi

Vierailija
6/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti!

Sun mökki ei ole 5 tähden resort ja siellä on aina surkea keli (ok, tänä vuonna muutaman viikon poikkeus) Istu vaan siellä kiven nokassa helmikuussa takamus huurussa, niin mä lähden Krabilke.

Tänä vuonna on ollut omaan makuuni turhankin lämmin, toki saaressa ei niin kuuma kuin mantereella. Mun kesämökki voittaa 5 tähden resortin jos se resortti tarkoittaa jotain turistipaikkaa.

Vierailija
7/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaasta en tiedä mutta normaalisti suomen kesät on niin surkeita ilmojen puolesta että olen matkustanut viimeiset 15 vuotta aina kesälomalla etelä-eurooppaan. 

Vierailija
8/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin omistaminen ja ylläpito aiheuttaisi liikaa stressiä ja vaivaa, mutta vene olisi ihan kiva.

Vierailija
9/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti!

Tänä vuonna on ollut omaan makuuni turhankin lämmin, toki saaressa ei niin kuuma kuin mantereella. Mun kesämökki voittaa 5 tähden resortin jos se resortti tarkoittaa jotain turistipaikkaa.

Niin, sun mielestä.

Ohis

Vierailija
10/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti!

Sinun mielestäsi. Sinun mielipiteesi ei ole yleinen totuus.

Vierailija
11/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun mielestä työleiri jossain jorpakossa sääskien syötävänä voi olla parempi kuin paratiisi?

Vierailija
12/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi huolta mökin ylläpidosta ja remonteista kun talon pihassa on jo työtä. Jos haluan mökkiloman Suomessa vuokraan mökin, jos haluan matkustaa ulkomaille lomakle matkustan. Mökkiin sijoitettu pääoma olisi hukkaanheitettyä, sijoitukset pyörivät ja tuottavat paremmin muualla.

Vierailija
13/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä hankkisi mökkiä Suomesta. Pelkkä osa-aikaisesti hyödynnettävä   kuluerä. Mieluummin lomailen ilman yllätysvierailulle tunkevia tuttavia ja hyttysiä.

Thaimaakaan ei kiinnosta pätkän vertaa.

Vierailija
14/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisellä suomalaisella mökillä oli menneiden viikkojen helteillä aika ankeata. Ulos ei voinut mennä kuin hyttyshaalarissa, mikä on helteellä aika tukalaa. Jos yritit vähemmissä vaatteissa, niin hyttyset ja paarmat olivat välittömästi kimpussasi. Ovatpa ensimmäiset hirvikärpäsetkin jo ehtineet apajille.

Entäpä sitten lämpimässä leväpuurossa uiminen? Lääkärit eivät suosittele eikä se kokemuksenakaan ole kovin virkistävä.

Vierailija
15/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiva käydä jossain vuokramökillä, mutta ei joka kesä.

Pidän enemmän kaupunkilomista.

Rantalomakin on joskus ihan kiva, mutta en sellaistakaan joka vuosi halua.

Oma mökki olisi painajainen.

Vierailija
16/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omakotitalossa. Siinä on työtä ihan riittävästi, joten en halua mökkiä. Matkustelen sekä kotimaassa että ulkomailla. Thaimaa ei kiinnosta.

Vierailija
17/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä löydät puhtaan järven Suomesta. Kaikki on maatalouden ja turvetuotannon rehevöittämiä.

Vierailija
18/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään ankeampaa kuin mökkeily. En jaksaisi tuijottaa samaa järvimaisemaa joka jumalan kesäviikonloppu. Inhoan järvessä uimista, en pidä saunomisesta, kalastuksesta, marjastuksesta, grillaamisesta jne. Pihahommia saa tehdä tarpeeksi kotonakin.

Viihdy sinä mökilläsi, minä nautin lomillani uusista paikoista, kokemuksista, lämmöstä, vaaleista hiekkarannoista, kirkkaasta merivedestä, uusista ruokaelämyksistä, konserteista, patikoinnista, pyöräretkistä upeissa maisemissa jne. jne....

Vierailija
19/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mökkeilystä niin paljon, että olisin mökillä useita viikkoja tai edes joka kesä. En myöskään pidä Thaimaasta tai muista trooppisen ilmanalan lomapaikoista. Etelä- ja Keski-Eurooppakin ovat liian kuumia. Ja nyt ikävä kyllä Suomeenkin on tämä kuumuus kantautunut. Kuumaa siedän, jos ei ole kosteaa. Onko sellaisia lomakohteita olemassakaan, joissa kosteusprosentti on pieni.

Vierailija
20/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti!

😂😂😂😂😂😂😂😂 Kiitos päivän nauruista!