Miten päädyit nykyisen kumppanin kanssa yhteen?
Kommentit (44)
Kaaduin humalassa syliin baarissa.
Opiskelijaristeilyllä. Ajattelimme varmaan molemmat yhden illan jutuksi. Miehelle jäi kuitenkin minun kelloni (jonka luulin kadonneen) ja tapasimme sitten uudestaan...ja uudestaan...ja uudestaan.
Nyt on yhteistä eloa takana 26 vuotta ja avioliittoa 18 vuotta. Kolme teini-ikäistä lasta ja onnellisia ollaan edelleen. Ja rakastuneita.
Suomi24 ja paljastui vielä, että asuttiin 16km päässä toisistamme. Kerettiin olla noin viikko treffipalstalla, kun rupesimme juttelemaan ja treffit sovittiin viikon päähän ja nyt ollaan kihloissa ja kolme vuotta oltu yhdessä.
Tapasin miehen jollain aasialaisella homestay-sivustolla. Kaukosuhde New Yorkilaisen kanssa.
Baarissa tanssilattialla. Hän sattui olemaan "esimerkki" kaverilleni siitä, miten helposti mies isketään. Se olikin sitten viimeinen kerta, kun ketään yritin iskeä, nyt yhdessä jo pitkälle yli 10 vuotta!
Hyvin hitaasti päädyttiin yhteen. Tavattiin ekaa kertaa varmaan jonkun netin treffipalstan kautta, silloin nähtiin vain kerran. Mies laitteli silloin tällöin viestejä, mutta ei nähty uudestaan moneen vuoteen. Sitten jossain vaiheessa ehdotti taas tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin baarissa kun miehellä oli vielä perhe. Suhde alko pikkuhiljaa ja lopulta sain hänet omakseni.
Huoripukki mikä huoripukki. Pian huomaan että joku toinen nainen vie miehesi pikkuhiljaa lopulta omakseen.
Ei olla vielä tavattu!
Ehkä Häntä, joka olisi Minua varten, ei ole olemassakaan?
Uimahallilla. Katselin pitkään, lopulta löytyi yhteys, ja sitä kautta edettiin. ☺️ 18 vuotta mennyt kuin siivillä.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallilla. Katselin pitkään, lopulta löytyi yhteys, ja sitä kautta edettiin. ☺️ 18 vuotta mennyt kuin siivillä.
Mikä yhteys? Kumpi teki aloitteen ja minkälaisen?
Joku saattaa nyt tunnistaa mutta ihan sama. 😄 Kävi ilmi että serkkuni tunsikin kyseisen tyypin. Nähtiin siis tämä uimahallimies meidän kerrostalon ikkunasta kadulla serkun ollessa meillä. 😂 Hän antoi mulle tämän tyypin numeron ja minä soitin, sit sovittiin treffit. Uimahallille tietysti.
Baarissa. Hän töissä ja minä asiakas. Yhteisen tutun kautta satuttiin samaan pöytään yks ilta ja kutsuin yöksi, yhden illan juttua olin suunnitellut mutta tuossa se mies vielä nukkuu 10 vuoden jälkeen :)
Tavattiin 20v sitten baarissa kun olin nuori ja pöhkö opiskelijatyttö, ja vietettiin kiihkeä yö yhdessä hänen luonaan. Tapailtiin sen jälkeen muutama kerta, mutta sen ei pitänyt olla mitään vakavaa. Kun mies kertoi rakastuneensa minuun, otin jalat alle ja särjin kylmäverisesti toisen sydämen. Meni aikaa 10 vuotta, molemmat ehtivät perustaa perheen ja saada lapsia. Kumpikin oli yrittänyt näinä vuosina ajoittain kysellä toiselta kuulumisia, mutta koskaan viestit eivät olleet tavoittaneet kumpaakaan meistä. Sitten liityin minäkin facebookiin, etsin hänet ja alettiin jutella. Olin silloin eroamassa ex-miehestäni, hän oli eronnut jo vuosi aiemmin omasta puolisostaan. Juteltiin monia iltoja chatin välityksellä ja viimein mietittiin että voisi varmaan tavata. Käytiin treffeillä syömässä ja katsomassa elokuva hänen luonaan, ihan kaveripohjalta koska mukana oli hänen pieni tyttärensä. Pikkasen suudeltiin kun tyttö meni nukkumaan mutta ei muuta. Siitä se sitten lähti. Kolmansilla treffeillä U2:n keikka, paljon kaljaa ja vielä enemmän seksiä - sillä reissulla rakastuttiin viimeistään molemmin puolin. Kohta kahdeksan vuotta noista treffeistä, seitsemän lasta joista neljä yhteisiä, omakotitalo ja elämä mallillaan :)
En olisi millään uskonut silloin parikymppisenä tapaillessa että hänestä tulee vielä elämäni rakkaus. Mutta ihanaa kun näin kävi <3
Näitä ois kiva kuulla lisää.. :)
n35, vanhapiika kai kun ei suhteita näkyvissä
Nainen laittoi suomi24 treffien kautta viestiä, siitä parin päivän päästä ajoin viikonlopuksi Vantaalle 450 kilsan päähän. Puolen vuoden päästä nainen muutti ja pari lastakin jo tullut. Huvittavinta on että nainen on aina sanonut ettei hanki lapsia tai muuta maalle.
Opiskeluaikana fysiikan laskareissa. Lupasin antaa miehelle tukiopetusta ja siitä se sitten lähti.