Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa realistista laihtua 10kg?

Vierailija
04.08.2018 |

22v nainen. 157cm, 67kg. Kokonaistavoite olis -20kg mutta pienestä se alkaa. Monta kilokaloria kannattaa syödä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosissa ja 600 kcal/pvä dieetillä minulla lähti 1kg 3 päivässä. Ei sitä jaksa kun pari viikkoa kerralla mutta tuo on se maksimi tahti millä pystyy. Ei kyllä ollut mitään haittavaikutuksia. 1kg tuli heti takaisin kun olin 8kg lahtunut.

Vierailija
22/24 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Tavoitteena ois olla pienikokoinen eikä mikään lihasmuija

Et siis ymmärtänyt asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni puoli vuotta 10kg tiputtamiseen. Lisäsin liikuntaa, en laskenut kaloreita mutta söin vain nälkääni ja terveellistä ruokaa. Jätin herkut ja alkoholin minimiin. Punnitsin painoni kerta viikkoon ja aina samaan aikaan. Tiheämpi punnitus on turhaa. Välillä oli viikkoja jolloin paino putosi tyyliin 200g, mutta sitten seuraavalla viikolla putosikin kerralla 1kg. 

Mikä oli lähtöpaino ja pituus?

Vierailija
24/24 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä vähintään 2 tuntia liikuntaa(niin,että tulee hiki) ja pidä kerran tai kaksi kertaa viikossa paastopäivä,sen lisäksi syö maksimissaan 1200 kcal/per päivä.Jätä sokerit ja vehnä sekä juo vain vettä  janoon.

Ootko pitkäänkin ollut dieetillä ja kuinka pitkään meinasit jaksaa vielä?

Varmaan pari kuukautta menee ihan ok sisulla ja itsekurilla. Sitten iskee väsymys, masennus ja nälkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi