Miksi kaikki miehet haluaa itselleen hoitajanaisen?
Mä en ymmärrä.. tuntuu että miehet haluaa itselleen jonkun sairaanhoitajan tms aina. Mistä se johtuu? Onko se jotenkin naisellista tai ajattelevatko että on myös hyvä ja hoitava äiti? Vai mistä on kyse?
Kommentit (98)
Koulutus KTM. Ihan hyvin voisin hoitoalalta vaimon itselleni ottaa, ei mitään syytä miksi en voisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimpia on harjoittelijat ja vastavalmistuneet. Nuoria, kauniita, todella ystävällisiä. Todellisia sisarhentovalkoisia. Kyllähän sellaisen kanssa drinksulle lähtis ;D
Lääkärit katselee noita harjoittelijoita/opiskelijoita sillä silmällä..
T: laitoshuoltaja
Olen aikoinaan ollut sihteerinä ja vahvistan kyllä tämän.
Minulle sopisi joku päivätyöntekijä. Terveydenhoitaja,poliklinikalla oleva hoitaja tai labrahoitaja. Teen itse vuorotyötä niin voisi olla haasteita jos nainenkin tekisi. Muuten kyllä ei mitään ongelmaa hoitajat kelpaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan halua amispölöä. Haluan akateemisen naisen oikeista tieteistä
Akateemisen naisen kommentti😂
Ei vaan DI-miehen. Miksi älykkäänä ja koulutettuna miehenä haluaisin hoitajanaisen? Miksi ihmeessä?
Eikö hoitaja voi mielestäsi olla älykäs? Monella hoitajalla on (diplomi)insinööri puolisona.
Tulevaisuudessa en suosittele ottamaan. Tulee sairaalabakteerit suoraan kotiin.
Todellakin mieluummin hoitaja kuin esim. insinööri tai joku kuivakka tutkija. Sairaanhoitajat on melkein aina iloisia, ulospäinsuuntautuneita, lämpimiä ja naisellisia.
Minä olen nainen, mutta huomannut täysin saman lähipiirissäni. Todella monella miestutulla on puolisona hoitaja, niin työkavereilla kuin työpaikan ulkopuolisillakin kavereilla. En itse tunne henk.koht yhtäkään hoitajaa, mutta voisin ajatella, että ehkä he ovat sellaisia iloisia, sosiaalisia, fiksuja ihmisiä ainakin monet.. varmaan helposti lähestyttäviä ja vuorovaikutustaidot hallinnassa. Ja onhan se positiivista kun puoliso tietää paljon sairauksien hoidosta/terveyden edistämisestä, osaa elvyttää ja osaa ensiapua yms... tämä siis ihan mututuntumaa, en tunne hoitajia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa en suosittele ottamaan. Tulee sairaalabakteerit suoraan kotiin.
No hyvä ettet ota niin meitä kilpailijoita on edes yksi vähemmän :D
M25
Haluavat passaajan kotiin, käsitykset ovat muutenkin stereotyyppiset, hoitsufantasioita jne. Miehet jotka oikein metsästämällä metsästää hoitsuja, on usein vähän yksinkertaisemmasta päästä.
Hoitajan palkka ei ole mikään hyvä eli jos yhdessä aletaan elää niin parempipalkkainen mies maksaa edelleen mukavuudet, työ on monessa paikassa raskasta (ammattitautien riski eikä rouva ehkä jaksakaan passata kotona) ja usein myös vuorotyötä jossa ei ole itsestäänselvää edes pyhien saaminen vapaaksi. Nämä asiat tulevat miehille usein vähän yllätyksenä.
Hoitajat ovat kauniita, sekä sisältä että ulkoa.
Mies 43
Kyllä mun mies inhoaa sitä että hoidetaan ja hyysätään.
Ei kiinnostaisi hoitsut erityisesti. Mieluummin vaikka nosturiautonkuljettaja nainen :)
Monet miehet haluavat myös lentoemännän, kampaajan tai kaupan kassan. Kai ne on sitten ammatteja jotka kertovat että nainen on kiva, passaa miestä ja on muutenkin vähän äidin korvike. Osa miehistähän asuisi vieläkin kotona jos vaan kehtaisi. Siellä sitten joku hoitsu passaamassa.
Epäkypsä mies hankkii itselleen omaishoitajan. Epäkypsä nainen kuvittelee sen olevan rakkautta.
Ei hoitsut ole kaikki kivoja. Tunnen monia juoruilevia ja ilkeitä jotka puhuvat pahaa potilaistaan. Mutta se on semmoinen stereotypia. Varsinkin nykyäään koulutetaan hoitsuiksi kaikenlaista jengiä. Jotain Hervaannan entisiä pikkukoviksiakin.
Enn tieedä. Kyllä maaailma menee omituiseen suuntaan. Sellainenkin äidin keittokirjaa löytyy että pystyyy valmistamaan ruokaaa yhdellä kädelllä samaan aikaan kun pitäää lasta sylissään toisellla kädellä.
Onhan se hieno ammatti. Mäkin haluaisin miehen joka vähän hoivaa ja huolehtii. Tekisi ruokaa valmiiksi, hieroisi selkää ja kysyisi miten mulla menee. Ehkä jopa toisi viikonloppuna aamukahvin sänkyyn. En mä oikeastaan edes tarvitse mieheltä muuta kuin rakkautta ja huolenpitoa.
Tilanne oli lähinnä outo odoteltiin, että ambulanssi tuo seuraavaa potilasta hoitoon. Napataan ensihoitaja kiristämään sidettä. Yksi sairaanhoitaja tai lähihoitaja lähti mukaan oppimaan miten tuo kiristys tehdään...