Jos käyt kodin ulkopuolella vessassa isommalla hädällä
Niin siivoatko jälkesi, esim. jos pönttöön jää kakkaraitoja/kakkaklimppejä pöntön reunoihin? Kokemuksen perusteella suomalaiset eivät siivoa jälkiänsä, 9/10 yleisessä vessassa on joko kusta lattialla/renkaalla tai sitten paskaraidat pöntössä tai peräti jätetty kuset/kakat kokonaan vetämättä seuraavan kävijän iloksi. Hävetkää te jotka ette siivoa jälkiänne!
Kommentit (19)
Vältän koskemista pönttöön. Vetämättä jää.
Harvoin käyn paskalla mutta runkkaamassa käyn hyvin usein erityisesti unisexvessassa.
m58
Töissä ehdottomasti. Muualla vähintään siten, että jälkeeni pystyy seuraava istua. Eli istuimen puhdistan mikäli siihen mitään roiskuisi. En esim. jossain lentokentällä ala siivoilemaan pientä rantua pöntön pohjasta kun muutenkin on kiire ja stressi.
Olen huomannut, että vanhusten jälkeen on usein istuimen reuna pissassa tai ulosteessa. Ymmärtäähän sen että joku 89v huonosti liikkuva mummeli ei käy vessassa järin sulavaliikkeisesti. Ehkä ne nousee silleen liukumalla ylös?? Ja eivät näe enää että sotkua jäi.
Teinit ja nistit taas sotkevat vessan verellä. Se on kauheampaa.
Naisena en tee sitä. Pitäisi olla joku ongelma vatsassa just silloin että kehtaisi kun on pakko.
Kusta kattoon selkä taaksepäin kaarella ivallisesti nauraen.
Jäljiltäni ei jää mitään pönttöön, eikä todellakaan roisku pitkin poikin. Mikä teitä vaivaa??
Siellä ei ole wc-ankkaa, kumihanskoja ja puhdas harja? Ilmanraikastaja suihke?
Tietysti. Jätän vessan sellaiseen kuntoon, minkälaisena pystyisin sitä käyttämään muiden jäljiltä.
Se on kuin pommi minun jäljiltäni
Lihansyöjä
Paskannan siististi vesisäiliöön.
Kerran ummetus helpotti matkalla ja paskoin ABC:n pöntön tukkoon. Ei siellä ollut välineitä pilkkoa pökälettä joten siihen se jäi. Tuo onkin ainut kerta kun olen sotkua tehnyt
Mikä iso hätä? Voi olla iso kusihätä tai paskahätä. Puhuisit ihan vaan paskantamisesta.
Siivoan jälkeni tietenkin. En kehtaisi kattoa seuraavaa silmiin, jos olisi kakkaa siellä täällä. Jo se haju on ällöttävää, mutta nyttemmin keksittiin ilmanraikastin.
Meillä on töissä semmoinen pitkä, upea, kaunis nainen.. slaavilaisilla juurilla. Hän pukeutuu aina niin tyylikkäästi ja korkkarit tietty jalassa. En tiedä mitä hittoa se tekee veskissä ja miten, mutta sen jäljiltä on kakkaa ympäriinsä!
On istuin rengas ruskeena ja toisinaan lattiakin. Esimies on hänen kanssaan keskustellut, mutta ei mitään vaikutusta. Tuo oli vaan nauranut, että olet erehtynyt henkilöstä. Juu, ei ole.
Joten hänellä on nyt sitten oma vessa, jossa muut ei käy. Jännä kyllä, että valittaa veskin likaisuudesta jatkuvasti, kun siivooja siivoaa vain kerran päivässä vessat.
Aiemmin varmistin vain istuinrenkaan puhtauden, mutta palstanaisilta opin, että vessaharjaa tulee käyttää mahdollisten pöntön reunaan jäävien p*skarantujen varalta. Kiitos tästä.
M
Mulla on vatsa melkein aina löysällä ja tulee paineella. Jätän vessan siihen kuntoon mihin jää.
Paskon pitkin seiniä.