Miksi kaikki miehet haluaa itselleen hoitajanaisen?
Mä en ymmärrä.. tuntuu että miehet haluaa itselleen jonkun sairaanhoitajan tms aina. Mistä se johtuu? Onko se jotenkin naisellista tai ajattelevatko että on myös hyvä ja hoitava äiti? Vai mistä on kyse?
Kommentit (98)
Hoitoalalla on kyllä välillä myös ihan älyttömän hyvännäköistä porukkaa.. just niitä nuoria tosi kauniita hoitajia. Itselläni oli naistentaudeilla kerran ihan järkyttävän kaunis naislääkäri, en tiennyt mitä tehdä kun ihminen oli niin valtavan kaunis. Myös hyvännäköisiä mieslääkäreitä ja hoitajia tullut nähtyä. Eräskin miessairaanhoitaja kunnon mieskarkki.....
Ambulansseissa on monesti älyttömän komeita miehiä... Tai oikeastaan lähes poikkeuksetta. Miten sinne on päätynyt kaikki komeat miehet? Ensihoitajiako ovat?
Ja olen siis nainen :D
Vierailija kirjoitti:
Sano mieluummin, että miksi saitaanhoitaja EI OLISI hyvä puoliso? En keksi mitään negatiivista.
M25
Itseäni ällöttäisi jos kumppani olisi vastaavasti joka päivä kädet kaikissa mahdollisissa vieraiden ihmisten eritteissä. Häiritsisi myös se, miten paljon alastomuutta siinä työssä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajat, terveydenhoitajat ja kätilöt on naisten ammattien eliittiä.
Naisten ammattien ???
Eliittiä,tuskin.
Itse hoitoalalla työskentelevänä voin sanoa, että jos alati väsynyt ja äkäinen nainen on hakusessa, hoitaja on hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tietämät sisarhentovalkoiset on tosi kauniita, hoikkia nuoria naisia.
Piipahdus sairaalassa avartaa käsitystäsi.
Olen piipahtanut siellä, terveyskeskuksessa, yksityisellä monen monta kertaa ja pääosin miellyttävän näköistä porukkaa aina. Ja se hymy mitä ne jaksaa pitää vaikka rankkaa on? Todella ihanaa.
Itse olen törmännyt hoitajiin, jotka eivät osaa vaihtaa ihosiirrehaavaan sidettä, vaan potilaan pitää kertoa miten se tehdään. Lisäksi olen tavannut hoitajia, jotka eivät osaa kiristää kipsilastan päällä olevaa sidettä, joka oli löytynyt. Ambulanssin ensihoitaja onneksi osasi. Nuo edellämainitut tehtävät ovat kuulemma sellaisia, että kotona voi ihan itse tehdä :D
Yhtään en muista hymyiltiinkö, muistaakseni oli hämmentynyt mitä minäkö katse...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano mieluummin, että miksi saitaanhoitaja EI OLISI hyvä puoliso? En keksi mitään negatiivista.
M25
Itseäni ällöttäisi jos kumppani olisi vastaavasti joka päivä kädet kaikissa mahdollisissa vieraiden ihmisten eritteissä. Häiritsisi myös se, miten paljon alastomuutta siinä työssä näkee.
Kasvappa ensin aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tietämät sisarhentovalkoiset on tosi kauniita, hoikkia nuoria naisia.
Piipahdus sairaalassa avartaa käsitystäsi.
Olen piipahtanut siellä, terveyskeskuksessa, yksityisellä monen monta kertaa ja pääosin miellyttävän näköistä porukkaa aina. Ja se hymy mitä ne jaksaa pitää vaikka rankkaa on? Todella ihanaa.
Itse olen törmännyt hoitajiin, jotka eivät osaa vaihtaa ihosiirrehaavaan sidettä, vaan potilaan pitää kertoa miten se tehdään. Lisäksi olen tavannut hoitajia, jotka eivät osaa kiristää kipsilastan päällä olevaa sidettä, joka oli löytynyt. Ambulanssin ensihoitaja onneksi osasi. Nuo edellämainitut tehtävät ovat kuulemma sellaisia, että kotona voi ihan itse tehdä :D
Yhtään en muista hymyiltiinkö, muistaakseni oli hämmentynyt mitä minäkö katse...
Sulla on käyny huono tuuri. Ja se ambulanssin ensihoitaja on myös sairaanhoitaja ellei sitten satu olemaan lähäritason.
Vierailija kirjoitti:
Itse hoitoalalla työskentelevänä voin sanoa, että jos alati väsynyt ja äkäinen nainen on hakusessa, hoitaja on hyvä valinta.
Juujuu, niinpä niin.😂
Missä näitä sairaanhoitajia tapaa? Ihan ei viitsisi terveydenhuoltoon mennä kuitenkaan potilaana ketään iskemään. Kelpaisi kyllä, mutta missä näitä tapaa? Missä viettävät aikaansa?
Miks täällä puhutaan jostain "hoitajasta" kun hoitaja ei ole yhtään mikään ammattinimike. Hoitajia on hammashoitaja, labrahoitaja, terveydenhoitaja, sairaanhoitaja, ensihoitaja, kätilö, lähihoitaja jne jne jne. Mistä hoitajista te nyt oikein puhutte??
Vierailija kirjoitti:
Onko Ap:n kaverit lääkäreitä?
Tätä mäkin mietin.😅
Juoppo exä "rakastui" palavasti minuun, kun baaripöydässä kuuli ammattini. Elettiin aikoja jolloin ei ollut nettiä eikä voinut kysyä av:lta neuvoa. Paskakasa koki olevansa maailman keskipiste, koska hän luuli että elän vain häntä varten. Ennen kun töitä piti tehdä, ammatti-identiteetillä oli isompi osa. Ammatinvaihtajia pidettiin rikkureina.
Mietin miksi pojasta oli tullut jotenkin narsistinen (tuota sanaa ei käytetty silloin). Hänen äitinsä oli ylihoitaja. Moni tietämäni kiusaaja on vuorotyöläisen lapsi: eikö äiti ollut iltaisin kotona. Mutta joo, ei kannata kertoa ammattia. Aivan kivat lähihoitajatkin, päätyy jonkun narkkarin hoivaajaksi. Aivan kuin kaikilla olisi jotenkin heikko itsetunto.
Hoitoalalle päätyy myös tunnekylmiä, sadistisia hoitajia, joille ihmiset on vaan välineitä. Hoitaminen on myös vallankäyttöä ja mikäs sen helpompi kohde kuin valmiiksi heikossa kunnossa olevat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään äkäpusseista, ne lepytetään makkarissa. Ihan parasta riitelyn jälkeinen sovintoseksi 🤗 Mua ei haittaa vaikka kämpässä välillä astiat lentäis 😁
M31
Vierailija kirjoitti:
Juoppo exä "rakastui" palavasti minuun, kun baaripöydässä kuuli ammattini. Elettiin aikoja jolloin ei ollut nettiä eikä voinut kysyä av:lta neuvoa. Paskakasa koki olevansa maailman keskipiste, koska hän luuli että elän vain häntä varten. Ennen kun töitä piti tehdä, ammatti-identiteetillä oli isompi osa. Ammatinvaihtajia pidettiin rikkureina.
Mietin miksi pojasta oli tullut jotenkin narsistinen (tuota sanaa ei käytetty silloin). Hänen äitinsä oli ylihoitaja. Moni tietämäni kiusaaja on vuorotyöläisen lapsi: eikö äiti ollut iltaisin kotona. Mutta joo, ei kannata kertoa ammattia. Aivan kivat lähihoitajatkin, päätyy jonkun narkkarin hoivaajaksi. Aivan kuin kaikilla olisi jotenkin heikko itsetunto.
Hoitoalalle päätyy myös tunnekylmiä, sadistisia hoitajia, joille ihmiset on vaan välineitä. Hoitaminen on myös vallankäyttöä ja mikäs sen helpompi kohde kuin valmiiksi heikossa kunnossa olevat ihmiset.
Vanhoissa naishoitajissa on paljon näitä kurttunaamoja, joilla on selvästi tarve tylyttää potilaita. Nuorissa ei tällaisia enää juuri näe. Hoitoala on nykyään niin suosittua hyvän työllisyyden vuoksi. Ennen vanhaan alalle menivät ne, jotka eivät muualle päässeet.
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä puhutaan jostain "hoitajasta" kun hoitaja ei ole yhtään mikään ammattinimike. Hoitajia on hammashoitaja, labrahoitaja, terveydenhoitaja, sairaanhoitaja, ensihoitaja, kätilö, lähihoitaja jne jne jne. Mistä hoitajista te nyt oikein puhutte??
Vähän niin kuin puhutaan insinööristä, joka kuitenkin voi tehdä tuhat eri asiaa, tuhannella eri tasolla.
Tärkeimmät kriteerit potentiaaliselle naisystävälle, jotta suhde olisi tasapainoinen: empatiakyky, sekä kyky toimia rauhallisesti vaikeissakin tilanteissa.
Hoitsut ovat jo ammatinvalinnallaan osoittaneet täyttävänsä nämä kriteerit.
Parhaimpia on harjoittelijat ja vastavalmistuneet. Nuoria, kauniita, todella ystävällisiä. Todellisia sisarhentovalkoisia. Kyllähän sellaisen kanssa drinksulle lähtis ;D
Miks joku ei haluis hoitsuu?? Ainaki me kavereiden kesken ollaa kaikki valmiita ottamaan hoitsuja! Vaimomatskua. Eipä ole vastaan vielä tullut muita ku varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimpia on harjoittelijat ja vastavalmistuneet. Nuoria, kauniita, todella ystävällisiä. Todellisia sisarhentovalkoisia. Kyllähän sellaisen kanssa drinksulle lähtis ;D
Lääkärit katselee noita harjoittelijoita/opiskelijoita sillä silmällä..
T: laitoshuoltaja
Olen minä ainakin kelvannut vaikken juuri kokkaile. Osaan muuta. Miksi yleensäkään olisi juuri naisen tehtävä hoitaa ruokahuolto?
Olet ap, oikeassa. Miehet luulevat että hoitajanainen on naisellinen ja hyvä äiti. Vaikkei olisikaan. Eihän se ammatista riipu.