Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki miehet haluaa itselleen hoitajanaisen?

Vierailija
04.08.2018 |

Mä en ymmärrä.. tuntuu että miehet haluaa itselleen jonkun sairaanhoitajan tms aina. Mistä se johtuu? Onko se jotenkin naisellista tai ajattelevatko että on myös hyvä ja hoitava äiti? Vai mistä on kyse?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siitä mitään haittaakaan ole jos on hoitaja.

Vierailija
22/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, kaikkimiehet ei tiedä, että sitä ammattiryhmää kannattaa vältellä.  Ne on aina pahalla päällä, kun ovat kotona.  Ensin se tuntuu kivalta, kun se on kolmivuorossa eikä aina siinä härkkänöimässä.  Mutta ei se kauan jaksa olla iloinen, kun työvuorolista on taas viturallaan.  Tai jos se istuu siellä akvaariossa, niin valittaa kaikki illat kun typerät alaiset valittaa kokoajan, nytkin kun annoin hyvälle kaverille, joka on ollut talossa jo kauan niin kuin minäkin,  pienen muutoksen työaikaan kun sen kaveri tulee käymään kaupungissa.  NIIN alkoi hirveä haloo ihan tyhjästä, pakkohan niiden kaikkien työvuoroja oli muuttaa kun eihän homma muuten toimi.  Niin että ei kyllä kukaan täysjärkinen mies sellaista kaipaa, mutta voihan olla että täysjärkisiä on harvassa eikä ne ihan mitä tahansa muutakaan kärtyämistä viitti katella.  

Äläs nyt. Ovat todella iloista porukkaa ja ennen kaikkea reippaita. Ja hyviä seksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano mieluummin, että miksi saitaanhoitaja EI OLISI hyvä puoliso? En keksi mitään negatiivista.

M25

Samaa olin tulossa sanomaan. Mitä haittaa siitä on jos toinen työkseen auttaa ihmisiä? Niimpä.

Vierailija
24/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Olen IT-alalla ja ainakin omalle puolisolle se on todella tärkeä asia, että on yhtenevät intressit, toisin kuin jonkun hoitsun kanssa olisi.

Vierailija
25/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin huolestuisin, jos ammattini olisi miehelle se ykkösprioriteetti yhdessä olemiseen. Mikäänhän ei elämässä ole satavarmaa, ei edes työpaikka ja ammattiakin voi joutua vaihtamaan. Eli epäilen, että joku valmis mielikuva miehellä on oltava kyseisestä ammattiryhmästä, vaikka miten perustelisi varmalla toimeentulolla. Hoitajat kun on silti vain ihmisiä, vaikka tekevätkin ihannetilanteessa hyvää ja tärkeää työtä.

Vierailija
26/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu pitkällekoulutettu mies sanoi: " hoitaja hoitaa työn, hoitaa kodin".

Vierailija
27/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, kaikkimiehet ei tiedä, että sitä ammattiryhmää kannattaa vältellä.  Ne on aina pahalla päällä, kun ovat kotona.  Ensin se tuntuu kivalta, kun se on kolmivuorossa eikä aina siinä härkkänöimässä.  Mutta ei se kauan jaksa olla iloinen, kun työvuorolista on taas viturallaan.  Tai jos se istuu siellä akvaariossa, niin valittaa kaikki illat kun typerät alaiset valittaa kokoajan, nytkin kun annoin hyvälle kaverille, joka on ollut talossa jo kauan niin kuin minäkin,  pienen muutoksen työaikaan kun sen kaveri tulee käymään kaupungissa.  NIIN alkoi hirveä haloo ihan tyhjästä, pakkohan niiden kaikkien työvuoroja oli muuttaa kun eihän homma muuten toimi.  Niin että ei kyllä kukaan täysjärkinen mies sellaista kaipaa, mutta voihan olla että täysjärkisiä on harvassa eikä ne ihan mitä tahansa muutakaan kärtyämistä viitti katella.  

Kuin naaupirin hoivarouvan suusta 🤣

Vierailija
28/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan halua amispölöä. Haluan akateemisen naisen oikeista tieteistä

Akateemisen naisen kommentti😂

Ei vaan DI-miehen. Miksi älykkäänä ja koulutettuna miehenä haluaisin hoitajanaisen? Miksi ihmeessä?

Vierailija
29/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime talvena onnettomuuden vuoksi pari kertaa osastolla ja sanonta "ihmisistä parhaimmista ja pahimmista" tuntui sopivan. Osa on tosi kivoja, osa ihan sadisteja.

(kuten ehkä muissakin ammateissa, joissa ollaan ihmisten kanssa tekemisissä, ja toisen heikkous kirvoittaa sen, mitä sisimmässä on - kenellä on vallanhalua, sitä asemaa saatetaan käyttää. Hyvä hoitaja on aarre.)

nainen

Vierailija
30/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajan työ ei ehkä ole mitään jatkuvaa hoivaamista, mutta sanoisin, että tässä on taustalla suuremmat asiat. Mies haluaa naisen, joka on naisellinen. Naisen, joka on empaattinen, auttaa ihmisiä, tahtoo heille hyvää ja osaa hoivata heitä. Tietenkin sairaanhoitajasta tulee sellainen mielikuva.

Vierailija
31/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähihoitaja, hoivaaja luonne löytyy ja DI on koulutukseltaan mies. Mites tässä näin kävi? Eikös hänellä pitäsi olla akateemisen tutkinnon suorittanut nainen? Vai voisikohan olla ettei se koulutus kerro kaikkea älykkyydestä... 😉

Vierailija
32/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan DI-miehen. Miksi älykkäänä ja koulutettuna miehenä haluaisin hoitajanaisen? Miksi ihmeessä?

Älä viitti jookosta. Se hoitajanainen voi olla sua älykkäämpi sekä koulutetumpi, luulisi noin "älykkään miehen" tajuavan tuon asian.

Monet akateemiset kouluttautuvat myöhemmin hoitoalalle, työllisyys melko varma, ja jotkut haluavat tehdä mieluummin töitä ihmisten kuin tietokoneiden kanssa.

Vierailija
33/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitti jookosta. Se hoitajanainen voi olla sua älykkäämpi sekä koulutetumpi, luulisi noin "älykkään miehen" tajuavan tuon asian.

Monet akateemiset kouluttautuvat myöhemmin hoitoalalle, työllisyys melko varma, ja jotkut haluavat tehdä mieluummin töitä ihmisten kuin tietokoneiden kanssa.

Toki voi olla, että hoitajan aiempana koulutuksena on tekniikan tohtori. Hieman turhaa kuitenkin lähteä vääntämään erityistapauksista, joita on joku promillen murto-osa kaikista hoitajista

Vierailija
34/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän DI- sairaanhoitaja pariskunnan😊 vasta nyt tajusin kun sanoit. Ja en tiedä, et sinä varmaan sellaista saisikaan?

Vierailija
35/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei akateemiseti kouluttettu oli ole automaattsesti älykkäämpi kuin kouluttamaton. Ne on vaan koulussaan aivopesty luulemaan niin, jotta eivät olisi niin masentuneita pienessä vuokrakämpässään 1700€/kk palkallan ja loputtomalla opintovelallaan.

Tänä päivänä jokainen yksityinen käsityöläinen tienaa kaksi kertaa enemmän kuin akateeminen humanisti. Sekös  akateemikkoa vituttaa ja kadehdituttaa.

Vierailija
36/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta diplomi-insinööri & sairaanhoitaja paria. Tiedän yhden lentäjä & sairaanhoitajaparin, kolme lääkäri &sh paria ja sitten tiedän ihan sh&sh pareja myöskin.

Mutta AP, eikai koulutus kenellekään ole se ykkösasia? Toivottavasti ei.

Vierailija
37/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Olen ihan työllisyysyistä hoitoalalle kouluttautunut akateeminen, enkä ole ainoa lajissani. Työtoverinani on mitatusti huippuälykkäitä ihmisiä. Tunnen muutenkin mm. mensalaisia eivätkä heistä suinkaaan kaikki ole akateemisia. Älykkyyttä on monenlaista, eikä perinteisesti mitattu korkea äö ole suinkaan ainoa mittari, joskus tuntuu että päinvastoin mitä sosiaalisiin kykyihin tulee.

En tiedä kummalle antaisin pakit nopeammin: sovinistille jolla on stereotyyppinen käsitys perinteisen naisten alan työntekijöistä vaiko tuon tippainssin kaltaiselle sosiaalidarwnistille. 

Vierailija
38/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu pitkällekoulutettu mies sanoi: " hoitaja hoitaa työn, hoitaa kodin".

Joo höpö höpö. Eivät todellakaan ole mitään kodinhoitajia vaan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä jotka voivat maata vaikka sohvalla loppuillan tai mennä kollegan kanssa after workille.

Vierailija
39/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Ap stereotypia tulla aikuisviihdeestä.

Vierailija
40/98 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aiemmin opiskellut sairaanhoitajaksi. Nyttemmin juristiksi.

Molemmat työt on vaativia, eri tavalla vain. En usko että älykkyyteni oli yhtään vöhäisempi kun tein sh n töitä ;)

Ja nautin molemmista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä