Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Olin järkyttynyt ja nöyryytetty” - Bussin ulkopuolella terminaalissa tupakoinut Raija ei päässyt Onnibussin kyytiin

Vierailija
03.08.2018 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808032201104103_u0.shtml

Yllättäen bussikuskin versio on tuosta hiukan erilainen. En ihmettelisi, vaikka mamman käytöksestä olisi jotain jätetty kohteliaisuussyistä kertomattakin.

Kommentit (260)

Vierailija
241/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakan savu haisee hengityksessä noin 2 minuuttia.Vähemmänkin jos ottaa pastillin.

Anteeksi, mutta pakko rikkoa tuo harhakuvitelmasi. Sinun vaatteesi ja hiuksesi haisevat edelleen sille oksettavalle tupakansavulle vaikket sitä itse haista ja vaikka kuinka vetäisit pastillia toisen perään. Olet vain niin tottunut siihen raadon hajuun.

Vierailija
242/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsija on niin huono ihminen että sen pahuuden aura saastuttaa koko bussin. Mutta mitäs sitten jos joku rikollinen onkin samassa bussissa, saako siitä oireita? Ehkä vain silloin jos sen tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijoiden on aika herätä! Mun mielestä pitäisi sakottaa jokaista, joka ei usko tupakointikieltoa ja savutonta aluetta!!!!

Vierailija
244/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli ns. jazztupakkaa mitä se poltti. Ymmärrän silloin ettei päihtyneitä haluta kyytiin :D

Vierailija
245/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt tosiaan niin, että kukaan samassa bussissa ollut ei ole löytänyt av:lle tai facebookiin kertomaan näkemästään? Raija kavereineen ovat olleet muka ainoat matkustajat?

quote]

Iltalehdessä kommentoi toinen matkustaja, että Raija unohti kertoa oman suunsoittonsa tässä jutussa.

Vierailija
246/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raija muisteli lapsuutensa Suomea, jossa sai savutella joka paikassa.

Jutun mukaan Raija käy Suomessa joka kesä.

Vierailija
247/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli nolo juttu!

Vierailija
248/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa samaa lentoasemalla...

Vierailija
249/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien Kampin terminaalissa on saanut tupakoida? Sehän on kauttaaltaan laskettavissa sisätilaksi. Muistaakseni sisätiloissa tupakointi on ollut kiellettyä Suomessa jostain 2007 lähtien.

Vierailija
250/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mammojen turpaansa ahtama sokeri on paljon vaarallisempaa kuin bussipysäkillä vedetyt passiiviset savut. Taas halutaan vaan rajoittaa muiden elämistä, koska itteä v**tuttaa.

Vierailija
251/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakan savu haisee hengityksessä noin 2 minuuttia.Vähemmänkin jos ottaa pastillin.

Anteeksi, mutta pakko rikkoa tuo harhakuvitelmasi. Sinun vaatteesi ja hiuksesi haisevat edelleen sille oksettavalle tupakansavulle vaikket sitä itse haista ja vaikka kuinka vetäisit pastillia toisen perään. Olet vain niin tottunut siihen raadon hajuun.

Jep. Haistan vielä illalla jos vaimo on polttanut työpäivän aikana. Eipä huvita harrastaa seksiä tuhkakupin kanssa.

Vierailija
252/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Haistan vielä illalla jos vaimo on polttanut työpäivän aikana. Eipä huvita harrastaa seksiä tuhkakupin kanssa.

Ajattelitko suuseksiä vai minne se rouva niitä tumppeja työntelee?

Vierailija
253/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää nikotiininynneröt kotonanne tupruttelemassa, ei ole teidän pakko tupata paikkoihin, joissa ette pysty ihmisiksi olemaan, älkääkä lähtekö joukkoliikenteen kulkuneuvoihin tai minnekään matkoille törttöilemään ja pilaamaan fiksumpien ihmisten elämystä, viihtyvyyttä, ympäristöä ja terveyttä, jollette kerran pärjää ilman nöyryyttävää räkäistä addiktiomoskaanne, joka teille kuitenkin aina prioriteetti nro. 1. 

Elämä on valintoja ja jollette syystä tai toisesta halua tai kykene noudattamaan yhteisiä pelisääntöjä, niin olkaa ystävällisiä ja jurnuttakaa kotonanne röökiä maanisesella epätoivolla ja kyltymättömyydellä ketjussa posket lommolla imien vaikka hamaan hautaan asti, mutta muiden terveyden vaarantamiselle teillä ei ole oikeutta.

Kuski oli nimenomaan ammattitaitoinen ja tasapuolinen asiakaspalvelija, joka ei alistunut ja altistanut muita asiallisesti käyttäytyviä matkustajia Raijan diktaattorimaiselle yksipuoliselle rääkkäykselle. Tästä täysin asiallisesta toiminnasta Raija 60v sitten rupesi kiukuttelemaan kuin jälkeenjäänyt pikkumukula.

Voi mikä myötähäpeä!

Vierailija
254/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rööki/Rähinä-Raija mokaa ja ilmoittaa siitä Iltalehteen. Siinä meillä suloinen ja kunnioitettava 60v mummi 😂 Ettei olisi alkoholillakin osuutta asiaan? Tui kostea, rähisevä, etuileva sukupolvi.

Vierailija
255/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkikaa elämä kirjoitti:

Kyllä se mammojen turpaansa ahtama sokeri on paljon vaarallisempaa kuin bussipysäkillä vedetyt passiiviset savut. Taas halutaan vaan rajoittaa muiden elämistä, koska itteä v**tuttaa.

Idioottimaista epäkuranttia sössötystä. Taattua noloa nikotiininillittäjän perusteetonta pokkurointia. Kenenkään sokerin tmv käyttö ei aiheuta myrkyllisiä päästöjä ilmaan, kuten syöpäkääryleen tupruttelu. Rautalangasta: vaikka mamma kuinka ahtaisi itseensä sokeria, ei se lisää sinun syöpäriskiä, vaan vain hänen itsensä, mutta jos mamma röökaa aktiivisesti, niin silloin röökaat myös sinä passiivisesti, (=vaarallisempaa).

Päinvastoin tuprutella halutaan itsekkäästi huolimatta kiitattomista todeksi osoitetuista haitoista muille, (passiivinen tupakointi lisää syöpäriskiä) vaikka tokihan se röökaamattomia harmittaakin ja jo sen pitäisi yksinäänkin riittää syyksi nollatoleranssille.

Vierailija
256/260 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska minulla on migreeni" "koska minä olen astmaatikko" "koska minä olen hajusteyliherkkä" "koska minä olen raskaana" "koska minulla on reuma" "koska minulla on syöpäripulipaiseitanuhasilmätulehdus"

Itsellänikin on useita sairauksia, mutta en todellakaan oleta muiden sopeutuvan niihin.

Lopettakaa vaivoihinne ja sairauksiinne vetoaminen ja kohdistakaa energianne johonkin hyödyllisempään kuin toisten paheista valittamiseen. Vai oletteko itse täydellisiä joka suhteessa?

Vierailija
257/260 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idioottimaista epäkuranttia sössötystä. Taattua noloa nikotiininillittäjän perusteetonta pokkurointia. Kenenkään sokerin tmv käyttö ei aiheuta myrkyllisiä päästöjä ilmaan, kuten syöpäkääryleen tupruttelu. Rautalangasta: vaikka mamma kuinka ahtaisi itseensä sokeria, ei se lisää sinun syöpäriskiä, vaan vain hänen itsensä, mutta jos mamma röökaa aktiivisesti, niin silloin röökaat myös sinä passiivisesti, (=vaarallisempaa).

Päinvastoin tuprutella halutaan itsekkäästi huolimatta kiitattomista todeksi osoitetuista haitoista muille, (passiivinen tupakointi lisää syöpäriskiä) vaikka tokihan se röökaamattomia harmittaakin ja jo sen pitäisi yksinäänkin riittää syyksi nollatoleranssille.

Kyllä teidän ihrasikojen päästämät metaanit tuhoaa vääjäämättä maapaloa. Plösöt!

Vierailija
258/260 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska minulla on migreeni" "koska minä olen astmaatikko" "koska minä olen hajusteyliherkkä" "koska minä olen raskaana" "koska minulla on reuma" "koska minulla on syöpäripulipaiseitanuhasilmätulehdus"

Itsellänikin on useita sairauksia, mutta en todellakaan oleta muiden sopeutuvan niihin.

Lopettakaa vaivoihinne ja sairauksiinne vetoaminen ja kohdistakaa energianne johonkin hyödyllisempään kuin toisten paheista valittamiseen. Vai oletteko itse täydellisiä joka suhteessa?

Lopettakaa addiktionne ja rutina kun ette saa savustaa ja tyrannisoida samalla muitakin. Tupakoimaton on täydellisempi kuin tupakoiva, muut suuhteet eivät edelleenkään ole relevantteja tässä keskustelussa.

Vierailija
259/260 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se sinunkaan peräpää päästötön umpiläpi on. Yläpää taasen saattaa hyvinkin olla laholatva umpinuppi.

Kyllä teidän ihrasikojen päästämät metaanit tuhoaa vääjäämättä maapaloa. Plösöt!

Vierailija
260/260 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808032201104103_u0.shtml

Yllättäen bussikuskin versio on tuosta hiukan erilainen. En ihmettelisi, vaikka mamman käytöksestä olisi jotain jätetty kohteliaisuussyistä kertomattakin.

"mamman", mistäs sinä tiedät onko kenenkään äiti vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi