Seksi ei sovi vaimolleni
Saa hänessä aikaan pahaa tuulta. Tämän takia ajattelin että pidän hänen kanssaan nyt taukoa koskien petipuuhia.
Samaan hoitoon kuuluu mykkäkoulu jonka aloitin samaan aikaan. Toimii loistavasti. Mykkäkoululla sain aikaan sen että hän ei saa tilaisuutta heittää aina jotain ilkeää minun puheeni päälle ja nyt hän ei saa tialisuuksia heitellä ilkeyksiä.
Varsin miellyttävä perjantaipäivä.
Kommentit (109)
Vaimo ei pihtaa, koska on kestopuutteessa ja joka kerta jaksaa toivoa, jos tällä kertaa saisi.
erotkaa heti,se on helppoa,mutto vaan pois ja sillä selvä muut on sivuseikkoja.
ei tuommonen mikään mies vaimo suhde,jos rouva ei halua siihen on oikeestaan vaan yksi syy,.saada vaimo haluamaan. vaimo suorastaan pyytäis,monta kertaa päivässä. sehän riippuu siitä mistä se roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän kummankaan käytöksellä ei ole oikeutusta ja jos ette halua siirtyä napit vastakkainolosta yhdessä rakentamaan parempaa, voidaan vaan todeta, ettei parisuhde sovi sinulle.
Kuinka niin parisuhde ei sovi minulle? Mitä väärää olen tehnyt?
Tämä aloittamani "mykkäkoulu" ei tullut vaimolleni yllätyksenä. Olen kertonut hänelle miten hän toimii ja miten hänen toimintansa koen.
ap.
Kyllä. Mutta kun teitä on kaksi siinä suhteessa eikä yksi. Oletko sovittanut tuohon samaan kuvion sen, mitä hän on kertonut sinulle omasta toiminnastaan ja miten hän kokee sinun toimintasi ja lähtenyt rakentamaan sen pohjalta yhdessäoloa, jossa te molemmat voisitte hyvin ja turhanpäiväiset hankaukset olisi eliminoitu.
Mielestäsi on oikeus olla ilkeä jos kokee toisen jotenkin? Minä en ole ilkeä kenellekkään, koinpa hänet miten koin. En myöskään lähde kilpailuun kuka parhaiten toista loukkaa.
ap.
Mutta et myöskään lähde kohtaamaan häntä niin, että hän rauhoittuisi? Mikä ihme siinä on, että liikeneuvotteluissa miehet osaavat kyllä pyörittää ja manipuloidakin sitä vastapuolta, jotta saavat haluamansa, mutta kotona oleva vaimo on niiiiin pelottava, että sen kanssa ei voi asettua keskustelemaan ja ohjaamaan toimintoja haluttuun suuntaan vaan mielummin luovutetaan ja paetaan.
Tämä oli se vaihe josta sitten heittäydyin tähän viimeisimpään eli ei seksiä ainakaan pariin viikkoon ( Katson miten vaikuttaa hänen käytökseen ja jatko riippuu siitä) ja puhuminen minimiin.
On aika rasittavaa tuo toiminta jota kuvaat. Vielä siihen se että et voi koko ajan pitää toista sylissä. Sitten siihen voi liittyä eräänlaista kiristystä, "olen huonolla tuulella kun et ole taputtanut pyllylle pariin tuntiin":(
Sampo Kaulanenhan kuvasi vaimoaan että "vaatii päivittäin useita huomioonottamisia". Ymmärrän juuri mitä tarkoittaa. Olisiko heillä joku kriisi kun Sampo kuitenkin yksin Espanjassa.
ap.
Et kuvaile lainkaan, mitä positiivista tunnet vaimoasi kohtaan ja kuinka tärkeä hän ja suhteenne sinulle on (vaikuttaa yhdentekevältä, haluat vain minimoida oman epämukavuutesi). En myöskään edelleen ole vakuuttunut, että olet kuullut ja ymmärtänyt vaimosi pohjimmaisen viestin. Ja jos olet, voisit tietysti jakaa sen tässä ja saada jotain ideoita asian parantamiseksi.
Jos on hartioita myöten paskakaivossa niin ei kannata vaatia kovin runollista ilmaisua. Mitä tulee rakkauteen niin tällä hetkellä kömmin sieltä paskakaivosta juuri ylös että katsotaan ne rakkausasiat sitten myöhemmin.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei edes väitä naisensa saavan. Kyllä tulisin vihaiseksi minäkin jos se olisi jotain sisään-ulos kunnes mies saa ja loppuisi siihen.
En kai ala väittelemään jonkun urpon kanssa tämmöisestä asiasta?
Olen muistaakseni jo ottanut kantaa asiaan.
Ap.
AP tässä on nyt kuitenkin vieläkin epäselvää että miksi se sun vaimos kiukuttelee, ja miten se muka parantaa tilannetta ettei ole seksiä? Meinaatko että puutteessa oleminen parantaa vaimon mielialaa ja suhtautumista suhun?
Vierailija kirjoitti:
AP tässä on nyt kuitenkin vieläkin epäselvää että miksi se sun vaimos kiukuttelee, ja miten se muka parantaa tilannetta ettei ole seksiä? Meinaatko että puutteessa oleminen parantaa vaimon mielialaa ja suhtautumista suhun?
Vaimo kiukuttelee varmaan koska hänellä on intuitio?
Tuo seksihomma ei ole ihan yksinkertainen. Eli ajattelit että puhuisin sen verran että saisin seksiä? Tämä on käynyt myös minun mielessä ja siihen suuntaan tätä pitää pakostakin viedä.
ap.
Ap, vastaa nyt suoraan: saako naisesi räjähtäviä orgasmeja kanssasi? Nuoletko ja sormetatko?
Lyön vetoa, että vastaus on EI.
Mistä muuten päättelet hänen edes nauttivan?
Joku mainitsikin, että ap kuulostaa "jokainen hoitaa omansa"- tyypiltä. Samaa mieltä.
Mitä hittoa? Joku puhuu mun tavalla. Mä olen aina sanonut että halu keksii keinot. Miehenä olen aina keksinyt mitä voi tehdä. Manipuloinnin mestarina jokainen idea on myös toteutunut. Reilusti öljyä ja kaksi kättä oli yllättävän nautinnollinen ajatus. Jos ei nainen halua seksiä niin joutaa hoidella. Mä hoitelen aina naisen kun sattuu haluamaan.