Seksi ei sovi vaimolleni
Saa hänessä aikaan pahaa tuulta. Tämän takia ajattelin että pidän hänen kanssaan nyt taukoa koskien petipuuhia.
Samaan hoitoon kuuluu mykkäkoulu jonka aloitin samaan aikaan. Toimii loistavasti. Mykkäkoululla sain aikaan sen että hän ei saa tilaisuutta heittää aina jotain ilkeää minun puheeni päälle ja nyt hän ei saa tialisuuksia heitellä ilkeyksiä.
Varsin miellyttävä perjantaipäivä.
Kommentit (109)
Ap kuulostaa "jokainen hoitaa oman orkkunsa" -mieheltä. Joten aiempi olettama voi olla hyvinkin validi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttiiko vaimo seksistä? Ehkä sitä kiukuttaa kun orgasmi jää saamatta
Hän nauttii mutta ei selvästikkään tee hyvää hänelle.
Hyvin on lauantaipäivä lähtenyt käyntiin. Ihanaa....puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa.
Sanaakaan ei olla sanottu toisillemme ja hyvä niin:)
Eilen sanoin muistaakseni vaimolle että: "ei tarvitse" ja "aha". Tämä aloittamani mykkäkoulu tarkoittaa siis että en puhu mitään ylimäräistä. Vaimo toi pöydälleni postikortin Espanjasta siinä ei lukenut keneltä oli, mutta en nyt sitten voinut kysyä.
ap.
Eli vaimosi saa mielettömiä orgasmeja, mutta se ei tee hänelle hyvää? Taitaa olla aika ainutlaatuinen tapaus jopa koko maailmankaikkeudessa.
Mistä se voi johtua että vaimo vertaa itseään nuorempiin naisiin? Jos kerran seksi on todella hyvää sinun kanssasi, niin mitä syytä hänen on ajatella että sinä olisit mieluummin nuoremman naisen kuin hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Teidän kummankaan käytöksellä ei ole oikeutusta ja jos ette halua siirtyä napit vastakkainolosta yhdessä rakentamaan parempaa, voidaan vaan todeta, ettei parisuhde sovi sinulle.
Kuinka niin parisuhde ei sovi minulle? Mitä väärää olen tehnyt?
Tämä aloittamani "mykkäkoulu" ei tullut vaimolleni yllätyksenä. Olen kertonut hänelle miten hän toimii ja miten hänen toimintansa koen.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä oikein miesten mies!
Miksi ilkeilet? Asiallista asiaa. Ei ole normaalia jos puoliso piruilee aiheetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän kummankaan käytöksellä ei ole oikeutusta ja jos ette halua siirtyä napit vastakkainolosta yhdessä rakentamaan parempaa, voidaan vaan todeta, ettei parisuhde sovi sinulle.
Kuinka niin parisuhde ei sovi minulle? Mitä väärää olen tehnyt?
Tämä aloittamani "mykkäkoulu" ei tullut vaimolleni yllätyksenä. Olen kertonut hänelle miten hän toimii ja miten hänen toimintansa koen.
ap.
Kyllä. Mutta kun teitä on kaksi siinä suhteessa eikä yksi. Oletko sovittanut tuohon samaan kuvion sen, mitä hän on kertonut sinulle omasta toiminnastaan ja miten hän kokee sinun toimintasi ja lähtenyt rakentamaan sen pohjalta yhdessäoloa, jossa te molemmat voisitte hyvin ja turhanpäiväiset hankaukset olisi eliminoitu.
Huono seksi ei sovi kenellekään, siitä tulee vain turhautunut olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on lauantaipäivä lähtenyt käyntiin. Ihanaa....puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa.
Eilen sanoin muistaakseni vaimolle että: "ei tarvitse" ja "aha". Tämä aloittamani mykkäkoulu tarkoittaa siis että en puhu mitään ylimäräistä. Vaimo toi pöydälleni postikortin Espanjasta siinä ei lukenut keneltä oli, mutta en nyt sitten voinut kysyä.
ap.
Eli vaimosi saa mielettömiä orgasmeja, mutta se ei tee hänelle hyvää? Taitaa olla aika ainutlaatuinen tapaus jopa koko maailmankaikkeudessa.
Mistä se voi johtua että vaimo vertaa itseään nuorempiin naisiin? Jos kerran seksi on todella hyvää sinun kanssasi, niin mitä syytä hänen on ajatella että sinä olisit mieluummin nuoremman naisen kuin hänen kanssaan?
Minä kysyn samaa? Kun hän kerran saa hyvää seksiä niin miksi hän ei tyydy siihen vaan alkaa kehitellä asian ympärille lisäjuonta?
ap.
Huono seksi ei sovi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuolla tavalla teidän avioliittokin on pian käyty loppuun.
Aika harva nainen on niin sotaisa, että riitelee riitelyn ilosta. Yleensä siihen liittyy se, että on yrittänyt ensin kertoa jostain nätisti, mutta kun ei tule kohdatuksi niin asian käsittely jatkuu räjähdyksinä.
Kyllä niitä on riitaisiakin naisia, ihan aiheettakin. Kummaa ap:n syyttelyä. Asiallisesti voi haastaa ja kysyä, muttei syyttää häntä että vaimo on ilkeä eikä osaa käyttäytyä. Vaikka ap olis tehny jotain väärin, ei aikuinen ihminen käyttäydy kuten ap:n vaimo.
Muistan kerran hotellissa kun naapurihuoneen pariskunta riiteli ja nainen huusi "Sinä et koskaan..." tai "Sinä aina...". Miten joku kehtaa puhua noin lapsellisesti?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suurin virhe suhteessa on nalkuttaminen. Miesten suurin virhe on mykkäkoulu. Tosin jälkimmäinen alkaa ensimmäisestä.
Ja nalkuttaminen alkaa siitä, ettei ensin kauniisti sanottuja asioita kuunnella eikä avauduta keskustelulle vaan jätetään nainen huutamaan tuuleen. Yksikään tyytyväinen nainen ei nalkuta.
Ja yksikään tyytyväinen mies ei pidä mykkäkoulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Minä kysyn samaa? Kun hän kerran saa hyvää seksiä niin miksi hän ei tyydy siihen vaan alkaa kehitellä asian ympärille lisäjuonta?
ap.
Mitä hän vastaa? Mistä hänelle tulee sellainen olo? Liittyykö se yleensäkään mitenkään sinuun? Vai johtuuko täysin jostain mitä sinä teet tai jätät tekemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten suurin virhe suhteessa on nalkuttaminen. Miesten suurin virhe on mykkäkoulu. Tosin jälkimmäinen alkaa ensimmäisestä.
Ja nalkuttaminen alkaa siitä, ettei ensin kauniisti sanottuja asioita kuunnella eikä avauduta keskustelulle vaan jätetään nainen huutamaan tuuleen. Yksikään tyytyväinen nainen ei nalkuta.
Luonnollisesti, koska se mykkäkoulu oli vasta kehitysketjun kolmas vaihe.
Ensin naisella on asia, joka on hänelle tärkeä, mutta miehelle yhdentekevä. Mies ohittaa asian.
Toinen vaihe on se, että nainen alkaa nalkuttaa, koska yhteys katkesi ensimmäisessä vaiheessa ja naisen ärsytyskäyrä alkaa kääntyä punaiselle useammin ja useammin.
Naisen nalkutuksen myötä mies vetäytyy ja nainen nalkuttaa entistä pontevammin. Tässä vaiheessa molempien pitäisi tehdä tietoinen käänne omaan käytökseensä ja lähentyä toista ja etsiä yhdessä toimivammat keinot. Kun niin ei tehdä, mies aloittaa mykkäkoulun ja nainen eron suunnittelun.
Perus miesvihaketju. Ei yllättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nalkutin ex-vaimolle myös. Varmaan kotoa opittu tapa. Mutta kun mistään ei pystynyt puhumaan ja mikään ei ikinä korjaantunut, niin tuo oli ainoa keino parantaa olosuhteita. Molemmathan siitä kyllä kärsi, mutta ainoa keino, jolla arjessa tapahtui pikkuhiljaa tasa-arvoistumista. Jatkuva itseinho nalkutuksesta ja toisen loukkaamisesta oli kyllä aika kova hinta toimivasta arjesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti, koska se mykkäkoulu oli vasta kehitysketjun kolmas vaihe.
Ensin naisella on asia, joka on hänelle tärkeä, mutta miehelle yhdentekevä. Mies ohittaa asian.
Toinen vaihe on se, että nainen alkaa nalkuttaa, koska yhteys katkesi ensimmäisessä vaiheessa ja naisen ärsytyskäyrä alkaa kääntyä punaiselle useammin ja useammin.
Naisen nalkutuksen myötä mies vetäytyy ja nainen nalkuttaa entistä pontevammin. Tässä vaiheessa molempien pitäisi tehdä tietoinen käänne omaan käytökseensä ja lähentyä toista ja etsiä yhdessä toimivammat keinot. Kun niin ei tehdä, mies aloittaa mykkäkoulun ja nainen eron suunnittelun.
Nalkutinalkuti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet ei puhu koska heidän mielestään ei ole mitään puhumista vaikka vaimon mielestä olisi, eli eivät vaan vastaa mitään vaimolle. Ja jos pakottamalla pakottaa sanomaan edes jotain, niin mies sanoo että ei hänellä ole mitään sanottavaa. Miksi ei ole sanottavaa? Jos vaimo kysyy jotain, siihen pitää vastata, kyllähän ihmisellä pitää olla mielipide asiaan jos joku jotain kysyy. Jos vaimo kysyy että mitä mieltä olet meidän avioliitosta ja parisuhteesta, niin ei se ole hyvä vastaus että en osaa sanoa mitään siihen. Eikö voi sanoa että "olen tyytyväinen meidän avioliittoon ja parisuhteeseen, ei mielestäni meillä ole mitään suuria ongelmia, minä rakastan sinua ja kaikki on hyvin" tai sitten sanoisi että "kyllähän meillä toki on joitain ongelmia jotka pitäisi joskus selvittää, mutta silti rakastan sinua eikä meillä ole mitään hätää, kyllä me tästä selvitään yhdessä".
Otin avioeron paljon vähemmän v-mäisessä tilanteessa kuin aloittaja kuulostaa olevan. Ihan sovussa erottiin. Seksiä meillä oli paljon, sekään ei aina pelasta jos on erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat.
Olen sinkku edelleen ja varmaan parempi, jos tuollaisia on paljonkin liikkeellä. Aika surullista oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet ei puhu koska heidän mielestään ei ole mitään puhumista vaikka vaimon mielestä olisi, eli eivät vaan vastaa mitään vaimolle. Ja jos pakottamalla pakottaa sanomaan edes jotain, niin mies sanoo että ei hänellä ole mitään sanottavaa. Miksi ei ole sanottavaa? Jos vaimo kysyy jotain, siihen pitää vastata, kyllähän ihmisellä pitää olla mielipide asiaan jos joku jotain kysyy. Jos vaimo kysyy että mitä mieltä olet meidän avioliitosta ja parisuhteesta, niin ei se ole hyvä vastaus että en osaa sanoa mitään siihen. Eikö voi sanoa että "olen tyytyväinen meidän avioliittoon ja parisuhteeseen, ei mielestäni meillä ole mitään suuria ongelmia, minä rakastan sinua ja kaikki on hyvin" tai sitten sanoisi että "kyllähän meillä toki on joitain ongelmia jotka pitäisi joskus selvittää, mutta silti rakastan sinua eikä meillä ole mitään hätää, kyllä me tästä selvitään yhdessä".
Jäkätijäkäti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nalkutin ex-vaimolle myös. Varmaan kotoa opittu tapa. Mutta kun mistään ei pystynyt puhumaan ja mikään ei ikinä korjaantunut, niin tuo oli ainoa keino parantaa olosuhteita. Molemmathan siitä kyllä kärsi, mutta ainoa keino, jolla arjessa tapahtui pikkuhiljaa tasa-arvoistumista. Jatkuva itseinho nalkutuksesta ja toisen loukkaamisesta oli kyllä aika kova hinta toimivasta arjesta.
Miten nalkuttamisesta voi olla mitenkään hyötyä? Jos ei keskustelu onnistu, niin ehkä on parempi vaan erota.
Luulen näin naisena tietäväni mistä on kyse. Et saa naistasi tyydytettyä kunnolla. Itsekin olen kiukkuinen seksin jälkeen jos jää hommat puolitiehen, ts. mies laukeaa ja minä en. Mieshän voisi vaikka suuseksillä hoitaa hommat loppuun ellei uusi yhdyntä onnistu heti laukeamisen jälkeen. Voin kertoa, että puutteessa elävä nainen ei ole mikään hyväntuulinen kodinhengetär. Kun aikaa kuluu niin halut haalenee mutta heti epätyydyttävän seksin jälkeen v...us on suurimmillaan.