Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ei sovi vaimolleni

Vierailija
03.08.2018 |

Saa hänessä aikaan pahaa tuulta. Tämän takia ajattelin että pidän hänen kanssaan nyt taukoa koskien petipuuhia.

Samaan hoitoon kuuluu mykkäkoulu jonka aloitin samaan aikaan. Toimii loistavasti. Mykkäkoululla sain aikaan sen että hän ei saa tilaisuutta heittää aina jotain ilkeää minun puheeni päälle ja nyt hän ei saa tialisuuksia heitellä ilkeyksiä.

Varsin miellyttävä perjantaipäivä.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä oikein miesten mies!

Vierailija
2/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä oikein miesten mies!

Pelkästään tämän miehen vika alusta loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, vihdoinkin rauha. Jatkathan mahdollisimman pitkään. T. Vaimo

Vierailija
4/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastusteliko? Oliko passiivinen? Voi olla, että vaimosi ei halunnut ja pakotit eli syyllistyit raiskaukseen.

Vierailija
5/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se nyt vaan on että seksi ei sovi vaimolleni. En osaa sanoa miksi. Mm. lisää huomattavasti hänen mustasukkaisuuttaan. Menisikö hänen ajatuskulkunsa niin että hän kokee tämmöisessä tilanteeessa että hänellä on jotain menetettävää.

Toisaalta sitten taas tuo ääretön veemäisyys on ristiriidassa tämän ajtuksen kanssa. 

Jotain tässä on minun pakko keksiä. Keskustelu hänen kanssaan ei toimi. Hän tarttuu yksittäisiin sanoihin ja nostaa niitä esiin päivien päästä. Eli mitä vähemmän puhun hänelle niin sitä vähemmän hänellä on materiaalia käydä päälle.

En edes väitä että tämä on kivaa.

ap.

Vierailija
6/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaimo ei anna nii,, JÄTÄ SE SIKA!!

Vierailija
7/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele muita naisia. Jos löytyy joku kiva tyyppi, vaihda vaimo siihen. Minäkin tiedän pari mukavaa sinkkunaista, joiden kanssa eläminen olisi helppoa. Itse olen nyt naimisissa.

Vierailija
8/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ollut  taipuvainen kostamaan, jos kieltäydyn seksistä. Vuonna 2004 odottaessani esikoistani oli paikat niin kuivat, että miehen ehdottaessa seksiä jouduin kieltäytymään. Sen jälkeen mies on kieltäytynyt seksistä kokonaan, kosto elää. Lapsikin jo teini. 

Vierailija
9/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja teidän parisuhteita. Ja yhdessä olette syystä että..?

Vierailija
10/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä olisin voinut tietää että tuleva vaimo on sellainen kuin miksi osoittautui. Enhän minä voi kuin yrittää selviytyä.

Eihän tämä tilanne minun vikani ole.

ap.

Vierailija
11/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsele muita naisia. Jos löytyy joku kiva tyyppi, vaihda vaimo siihen. Minäkin tiedän pari mukavaa sinkkunaista, joiden kanssa eläminen olisi helppoa. Itse olen nyt naimisissa.

Tällä kokemuksella mikä minulla on vaimostani niin en todellakaan alkaisi olemaan jonkun uuden ongelmatapauksen kanssa. Ei puhettakaan.

ap.

Vierailija
12/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä olisin voinut tietää että tuleva vaimo on sellainen kuin miksi osoittautui. Enhän minä voi kuin yrittää selviytyä.

ap.

Ei tietenkään.

Viaton miesparka. Nyyhkistä.

ohis

Vierailija
13/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, menetit pelin tässä keskustelussakin. Vika ei ole yksin vaimossasi, tuntuu ettet ole antanut hänelle mahdollisuutta onnistua. 

Vierailija
14/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten intuitio on ihan omaa luokkaansa verrattuna miehiin. Hän haistaa, jos peittelet tai muuntelet jotain kommunikaatiossasi ja seksissä kosketus kertoo todella paljon omaa tarinaansa. Eli ilmeisesti puheissasi ja teoissasi on ristiriitaa, joka nousee esille erityisesti seksin myötä. 

Vierailija
15/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Ei tietenkään.

Viaton miesparka. Nyyhkistä.

ohis

Olen niin viaton kuin kukaan ihminen voi olla. Tämä vaan on fakta.

Tottakai minussakin omat puutteeni on mutta entä sitten. En kai voi savuna ilmaan haihtua vai mitä tässä odotetaan. Varmaan jää vessanpytyn kansi väärään asentoon ja varmaan minulla on ärsyttäviä manööverejä mutta?

ap.

Vierailija
16/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se nyt vaan on että seksi ei sovi vaimolleni. En osaa sanoa miksi. Mm. lisää huomattavasti hänen mustasukkaisuuttaan. Menisikö hänen ajatuskulkunsa niin että hän kokee tämmöisessä tilanteeessa että hänellä on jotain menetettävää.

Toisaalta sitten taas tuo ääretön veemäisyys on ristiriidassa tämän ajtuksen kanssa. 

Jotain tässä on minun pakko keksiä. Keskustelu hänen kanssaan ei toimi. Hän tarttuu yksittäisiin sanoihin ja nostaa niitä esiin päivien päästä. Eli mitä vähemmän puhun hänelle niin sitä vähemmän hänellä on materiaalia käydä päälle.

ap.

Eli nämä keskustelut koskevat jotain toisia naisia ja sitä, mitä teet heidän kanssaan?

Vierailija
17/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap.

Ja olette yhdessä siksi että?

Vierailija
18/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se seksin pihtaaminenhan todella luo vaimolle hyvän itsetunnon ja tunteen haluttunaolemisesta vai menikö juuri päinvastoin?

Katsoin pihtarimiestä ihan liian pitkään. 

Vierailija
19/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on ollut  taipuvainen kostamaan, jos kieltäydyn seksistä. Vuonna 2004 odottaessani esikoistani oli paikat niin kuivat, että miehen ehdottaessa seksiä jouduin kieltäytymään. Sen jälkeen mies on kieltäytynyt seksistä kokonaan, kosto elää. Lapsikin jo teini. 

Periaatteen miehiä selvästi. Täytyy kyllä myöntää että miehelläsi on selkärankaa jos edes etäisesti muistutat naista.

Vierailija
20/109 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten intuitio on ihan omaa luokkaansa verrattuna miehiin. Hän haistaa, jos peittelet tai muuntelet jotain kommunikaatiossasi ja seksissä kosketus kertoo todella paljon omaa tarinaansa. Eli ilmeisesti puheissasi ja teoissasi on ristiriitaa, joka nousee esille erityisesti seksin myötä. 

Oman kokemukseni mukaan nainen voi olla pari paalun väliä edellä johtopäätösten teossa tunnepuolen jutuissa mutta mitä tulee naisen intuitioihin niin siinä taidossa nainen on useimmin väärässä kuin oikeassa.

Lähempänä huonosta itsetunnosta johtuvaa sokeaa arvailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi