Miksei mies tajua että pettämisen jälkeen...
Olisi suotavaa jos hän poistaisi tämän toisen naisen yhteystiedot ja lakkaisi seuraamasta häntä sosiaalisessa mediassa...koskien naisen firman ym sivut. Jos siis haluaa että oikeasti joku päivä voisin vielä antaa anteeksi ja luottaa. Kovasti yritämme korjata parisuhdetta, tämä asia kuitenkin hiertää kovasti. Mies sanoo että tämä nainen ei merkkaa mitään ja viestittely ym on loppunut jo aikoja sitten, mutta en kyllä tietenkään VII menneiden takia aivan unohtaa..Lisäksi tietenkin mietityttää, miksi mies haluaa vielä seurata naisen tekemisiä päivittäin kun tulee postauksia ja pitävät he yllä kaveruutta yllä Facebookissa.
Olenko aivan hölmö ja teenkö itsestäni naurettavaa idiootin jos annan miehelle mahdollisuuden ja yritän vielä elää hänen kanssaan vaikka hän ei halua poistaa naista kokonaan kaikista mahdollisista somekanavista? Vai pitääkö miehen vain tehdä valinta; joko minä tai tämän toisen naisen fb-kaveruus?
Mies väittää että haluaa olla vain minun kanssa eikä tarvitse pelätä mitään.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Aika jäätävää että mies kokee voivansa vain olkia kohauttamalla ohittaa pettämisen ja olettaa että petetty tekee saman. Ehkä tämä toinen nainen ei tosiaan merkannut mitään, mutta silloinhan luulisi että olisi aika helppoa deletoida hänet kokonaan.
Mies on täysin elukka. Luulen, että hän kyllä tietää satuttavansa ap:tä toiminnallaan - ja se on tarkoituskin. Sadistinen narsisti. Tuo ”kielletty hedelmä” oli jotakin niin sairasta, etten olekaan taas pitkään aikaan kuullut, mutta sopii profiiliin hyvin.
Aika jäätävää että mies kokee voivansa vain olkia kohauttamalla ohittaa pettämisen ja olettaa että petetty tekee saman. Ehkä tämä toinen nainen ei tosiaan merkannut mitään, mutta silloinhan luulisi että olisi aika helppoa deletoida hänet kokonaan.